Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for SKALA.


Roman Volchenkov

Anbefalte innlegg

En trivelig helg var det, og for min del, begivenhetsrik på flere måter.

 

Lørdag: Kjørte fra Drammen på morgenen, med bilen full av "stasj fra loftet" men bilen streiket i Asker. Den var kjørbar (på det tidspunktet) men med voldsom vibrasjon i forstilling, så jeg kjørte av i Asker og snubla rett på Asker Bilutleie. De var egentlig ikke åpnet ennå, men det var en hyggelig kar der som drev å klargjorde bilene så jeg fikk leid en slags bil, fylte over det meste av "stasjet fra loftet" og kom meg oppover. og alt var vel så langt.

MEN...på Søndag: På vei hjem byttet jeg tilbake til min bil i Asker, og kjørte Audi A4 "Vibrator" hjemover, men fant ut at jeg rakk akkurat en omvei til Lier for å se treningskamp med min sønn. Som en oppofrende far måtte jeg jo det. Det jeg ikke hadde fått med var at det var 12 minusgrader og jeg hadde bare joggessko og skinnjakke. Jeg skulle jo være inne hele helgen så hvorfor kle seg? "Friskt" dekker ikke følelsen jeg hadde, eller ikke hadde, i kroppen der jeg sto en og en halv time i skinnjakke og tynne joggesko sammen med de andre foreldrene som så ut som polfarere hele gjengen. Uansett, etter kampen så skulle jeg ta fatt på den siste milen hjem, da streiket hele sulamitten, og en drivaksel var død. Jeg ringte Viking kl. 19.30. De kom 21.30. To timer på tomgang. Det var egentlig ikke så ille. Litt sjokolade og Pepsi hadde jeg. Godt lesestoff innkjøpt hos Lars i helgen, så tiden gikk relativt fort.

Jeg fikk da tauet opp bilen til et verksted i Drammen, og lesset over alt i en Taxi og så hjem til Åskollen. Var hjemme ca. 23.00

Regnskap. Hmm la oss se.

-Leiebil: 1000,-

-Redning: 500,-

-Taxi 500,-

-Rep av bil: Tja. den ville jo ha kommet likevel så vi ser bort fra den.

-Amputering av fem tær pga frostskader  ;D (Ikke helt, men det føltes sånn i en kort periode)

 

Uansett:  Worth every penny if you ask me. Vi snakker jo om SKALA her. :cheers:

 

Vi sees neste år, eller før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vegne en liten gjeng fra IPMS Sør må jeg få takke for en flott helg.

Et godt gjennomført arrangement.

Eneste lille minuset var nok logistikken på maten på lørdagskvelden, her burde hotellet satt inn noen flere kluter.

Vi sees neste år... og forhåpentligvis ser vi noen av dere allerede i august på Southern Challenge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes at SKALA i år var knall, bra foredrag, artig å snakke med gjengen fra Eduard og ikke minst et lokale som yret av liv og interessante tilng å se på! Meget takknemlig for jobben som blir gjort og er så glad for at jeg fikk sjansen til å komme ned. Takk for tips fra Ole Kjensmo og Geir Hogga...selv om jeg ikke hadde god tid denne gangen så er jeg så takknemlig for tipsene jeg får, alt blir skrevet ned i en liten bok så jeg kan bruke det senere. SKALA er faktisk noe av det som jeg lærer mest av, og jeg blir også så inspirert av å se de nydelige modellene som stilles ut!

 

FO

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.