Roman Volchenkov Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Det var veldig ba utstilling i år og bra seminarer. Takk til IPMS Styret og hovedsponsoren. Spesielt takk til Stein A. Aasland og Edward H. Valholm for transport Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Tusen takk for en meget trivelig helg! Noen små hiccups som alltid, men det er vel en del av sjarmen... Skulle bare ønske jeg hadde fått pratet mye mer med mange flere av dere. Døgnet har for få timer. :'( Vel møtt igjen neste år! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Jepp, takk for denne gangen! Takk for innsatsen alle som har bidratt til gjennomføringen av Skala2013. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk alle sammen storveis alt, fra a- til Å . Bottolf fikk både saus til biffen og forsynte seg tre ganger under buffeten.. selv o om det tok litt tid .. så skal Letho ha kreditt og hyllest for fleksibel servering og rom utsjekk. Det er såpass bra at jeg tar med "Museline " og katten Buffy neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Syvertsen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Javisst, glimrende helg, hyggelig å se dere igjen! Alltid for liten tid til å få pratet med folk, men helga var uansett super, for min del verdifulle foredrag, mange flotte modeller å beundre, og jamen ble det noen "dybdesamtaler" utover natta på lørdag og..... / Morten Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geir Hogga Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for en storveis helg! Alltid hyggelig å tilbringe tid i lag med så mange trivelige og dyktige modellbyggere. En stor takk rettes også til arrangørene som har fått hanket inn så mange "top notch" foredragsholdere. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 En trivelig helg var det, og for min del, begivenhetsrik på flere måter. Lørdag: Kjørte fra Drammen på morgenen, med bilen full av "stasj fra loftet" men bilen streiket i Asker. Den var kjørbar (på det tidspunktet) men med voldsom vibrasjon i forstilling, så jeg kjørte av i Asker og snubla rett på Asker Bilutleie. De var egentlig ikke åpnet ennå, men det var en hyggelig kar der som drev å klargjorde bilene så jeg fikk leid en slags bil, fylte over det meste av "stasjet fra loftet" og kom meg oppover. og alt var vel så langt. MEN...på Søndag: På vei hjem byttet jeg tilbake til min bil i Asker, og kjørte Audi A4 "Vibrator" hjemover, men fant ut at jeg rakk akkurat en omvei til Lier for å se treningskamp med min sønn. Som en oppofrende far måtte jeg jo det. Det jeg ikke hadde fått med var at det var 12 minusgrader og jeg hadde bare joggessko og skinnjakke. Jeg skulle jo være inne hele helgen så hvorfor kle seg? "Friskt" dekker ikke følelsen jeg hadde, eller ikke hadde, i kroppen der jeg sto en og en halv time i skinnjakke og tynne joggesko sammen med de andre foreldrene som så ut som polfarere hele gjengen. Uansett, etter kampen så skulle jeg ta fatt på den siste milen hjem, da streiket hele sulamitten, og en drivaksel var død. Jeg ringte Viking kl. 19.30. De kom 21.30. To timer på tomgang. Det var egentlig ikke så ille. Litt sjokolade og Pepsi hadde jeg. Godt lesestoff innkjøpt hos Lars i helgen, så tiden gikk relativt fort. Jeg fikk da tauet opp bilen til et verksted i Drammen, og lesset over alt i en Taxi og så hjem til Åskollen. Var hjemme ca. 23.00 Regnskap. Hmm la oss se. -Leiebil: 1000,- -Redning: 500,- -Taxi 500,- -Rep av bil: Tja. den ville jo ha kommet likevel så vi ser bort fra den. -Amputering av fem tær pga frostskader (Ikke helt, men det føltes sånn i en kort periode) Uansett: Worth every penny if you ask me. Vi snakker jo om SKALA her. Vi sees neste år, eller før. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for trivelig helg, ja. Er det noen resultatlister på gang eller? Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Det er vel sånn at det i alle fall eksisterer to uavhentede gullplaketter med ditt navn på, Henrik. Tror det er Janse som har dem. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Det er vel sånn at det i alle fall eksisterer to uavhentede gullplaketter med ditt navn på, Henrik. Tror det er Janse som har dem. R. Hørte noe om det, ja Men det var egentlig generell interesse av hvordan det totalt sett gikk.... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takker alle sammen for en kjempehelg! Hadde det virkelig artig, og fikk sett mange kjempemodeller!! Bedre kan det ikke bli!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Må slenge meg på her. Takker for en kjempe helg. Stein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for trivelig helg, ja. Er det noen resultatlister på gang eller? Henrik Det er vel jeg som sitter og gnir på den... Rett rundt hjørnet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Det er vel jeg som sitter og gnir på den... Rett rundt hjørnet. Resultatene blir publisert på hjemmesiden før det eventuelt legges ut i SKALA-2013 forumet. Resultatliste er nå oversendt web-ansvarlig JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Myrland Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Få slenge meg på og takker for ei trivelig helg med god stemning og hyggelige folk. Skal ikke la det bli to år til neste gang, så vi sees på SKALA 2014. Tommy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takker for en flott helg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for et fint arrangement med mange flotte modeller å se på og hyggelige modellbyggere å prate med. En ekstra takk for hente- og bringetjenesten mellom Gardermoen og Letohallen i år. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morten Håland Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 På vegne en liten gjeng fra IPMS Sør må jeg få takke for en flott helg. Et godt gjennomført arrangement. Eneste lille minuset var nok logistikken på maten på lørdagskvelden, her burde hotellet satt inn noen flere kluter. Vi sees neste år... og forhåpentligvis ser vi noen av dere allerede i august på Southern Challenge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for ei trivelig helg til alle som deltok og bidro Gleder meg allerede til neste år. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Kjensmo Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Takk for kjempehelg i Letohallen!! Og en spesiell TAKK til dere i styret og arrangementskomiteen! Dere skal vite at dere gjør en kjempejobb med SKALA og jeg tror jeg har alle med meg på at vi er svært takknemlige for det dere gjør. Ole Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Jeg synes at SKALA i år var knall, bra foredrag, artig å snakke med gjengen fra Eduard og ikke minst et lokale som yret av liv og interessante tilng å se på! Meget takknemlig for jobben som blir gjort og er så glad for at jeg fikk sjansen til å komme ned. Takk for tips fra Ole Kjensmo og Geir Hogga...selv om jeg ikke hadde god tid denne gangen så er jeg så takknemlig for tipsene jeg får, alt blir skrevet ned i en liten bok så jeg kan bruke det senere. SKALA er faktisk noe av det som jeg lærer mest av, og jeg blir også så inspirert av å se de nydelige modellene som stilles ut! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Eriksen Posted March 11, 2013 Share Posted March 11, 2013 Jeg vil også få legge til min takk til alle som arrangerte! Jeg gikk dessverre glipp av mye av søndagen da min bror var en for treg sjåfør.. Litt min skyld og.. Jeg fikk dessverre ikke sett alle modellene men har sett bilder! Gleder meg til neste år allerede! Espen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Takk til alle for en veldig hyggelig og uforglemmelig helg, og takk til arrangørene for at de gjorde det mulig. SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Super dag, veldig hyggelig å møte ansikt til ansikt de man vanligvis forumerer med Ble litt amputert pga at jeg måtte ta toget, men da ble det ihvertfall et par kalde Satser på tosifra modeller på bordet neste år, så da er presset på meg selv lagt Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 12, 2013 Share Posted March 12, 2013 Satser på tosifra modeller på bordet neste år, så da er presset på meg selv lagt Jørgen - Det blir to i måneden det - Tror ikke jeg klarer det samme til neste år igjen.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts