Gå til innhold
  • Bli medlem

Revell nyheter 2013


Olve Dybvig

Anbefalte innlegg

Hmmm...ingen modell av bilferga Gaute nei....jaja må vel bygge den selv :P

Ser også at de har ført opp 1500 boble sedan og cab og dette som nyheter. Vil dette bety at det kommer helt nye boble sett tro?

Det står også Transporter (kastenwagen) der som en variant, vil tro dette er en varebil versjon av sambabussen de slapp for et par år siden. Kan bli gøy det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoooo! Nye boblesett til å ha på hylla....! ::)

 

Er det ikke på tide at noen slipper en skikkelig type 3 i stedet nå? Eller en baywindow transporter (68-79)? Den hadde jeg hamstra noen av den....! :thumb:

 

Du får sende brev/mail/brevdue/sms/twittermelding/facebookmelding og/eller annen form for kommunikasjon og si fra at du vil ha bay og type 3. Du er nok ikke alene, jeg vil også ha sånne. Men kommer nok til å kjøpe disse nye settene uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Denne er vel ikke direkte ny. Jeg har hatt Revell sin EC135 liggende i flere år.

Men en nyutgivelse med nye dekaler er det sikkert.

 

Nils

 

Ut i fra hva jeg kan se er det "initial release - new tooling" så i den forstand ser det ut som om alt er nytt, som du også sier.. Og med nye dekaler..

 

Bare det ikke er kun dekaler for ADAC dah.. (noe jeg frykter, står ikke noe spes. på Revells hjemmeside og dekal alternativer)

 

04659.JPG

 

Håper Revell tenker på å lage en militær versjon ( EC635) også dah.. Men burde vel ikke være så veldig vanskelig å lage en uten noe nytt sett fra dem.. 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Eurocopter_EC635

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir da:Hva er forskjellenpå en Dingo 2A2 og en 2A3

 

Forskjellen er små tekniske modifikasjoner, men i hovedsak nyttelast og bremser. (Kilde: Hovedinstruktør Dingo 2 v/Hærens Våpenskole)

 

Det betyr at det skal være gode muligheter for å bygge en norsk Dingo2A3 fra Revell-settet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet blir da:Hva er forskjellen på en Dingo 2A2 og en 2A3

 

Forskjellen er små tekniske modifikasjoner, men i hovedsak nyttelast og bremser. (Kilde: Hovedinstruktør Dingo 2 v/Hærens Våpeskole)

 

Det betyr at det skal være gode muligheter for å bygge en norsk Dingo2A3 fra Revell-settet.

 

 

Og Valholm ble glad når du fikk infoen om dette på møtet i går :)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.