Olve Dybvig Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Noen godbiter her og der Bl.a Hurtigruten i 1/1200 http://www.ipmsdeutschland.de/FirstLook/Hersteller_News/Revell_News_2013.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 O lykke.. Spitfire MK II i 32 skala Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Og 1/32 Eurocopter EC135 1/35 Dingo 2A2 - er det ikke denne som vi har hatt i Afganistan? Og med litt ekstra deler får den tilnærmelseslikt en norsk versjon. Oh joy! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexander Borgersen Posted January 1, 2013 Share Posted January 1, 2013 Norge bruker Dingo 2A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted January 1, 2013 Author Share Posted January 1, 2013 Norge bruker Dingo 2A3 Spørsmålet blir da:Hva er forskjellenpå en Dingo 2A2 og en 2A3 olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Hmmm...ingen modell av bilferga Gaute nei....jaja må vel bygge den selv Ser også at de har ført opp 1500 boble sedan og cab og dette som nyheter. Vil dette bety at det kommer helt nye boble sett tro? Det står også Transporter (kastenwagen) der som en variant, vil tro dette er en varebil versjon av sambabussen de slapp for et par år siden. Kan bli gøy det Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Aaargh, skal de nå aldri gi seg? Hva i all verden skal man nå med en Type IX ubåt i 1:72? Jeg har jo ikke fått bygget de to Type VII'ene jeg har! Bastards. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Woohoooo! Nye boblesett til å ha på hylla....! Er det ikke på tide at noen slipper en skikkelig type 3 i stedet nå? Eller en baywindow transporter (68-79)? Den hadde jeg hamstra noen av den....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Woohoooo! Nye boblesett til å ha på hylla....! Er det ikke på tide at noen slipper en skikkelig type 3 i stedet nå? Eller en baywindow transporter (68-79)? Den hadde jeg hamstra noen av den....! Du får sende brev/mail/brevdue/sms/twittermelding/facebookmelding og/eller annen form for kommunikasjon og si fra at du vil ha bay og type 3. Du er nok ikke alene, jeg vil også ha sånne. Men kommer nok til å kjøpe disse nye settene uansett Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Og 1/32 Eurocopter EC135 Denne er vel ikke direkte ny. Jeg har hatt Revell sin EC135 liggende i flere år. Men en nyutgivelse med nye dekaler er det sikkert. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Denne er vel ikke direkte ny. Jeg har hatt Revell sin EC135 liggende i flere år. Men en nyutgivelse med nye dekaler er det sikkert. Nils Ut i fra hva jeg kan se er det "initial release - new tooling" så i den forstand ser det ut som om alt er nytt, som du også sier.. Og med nye dekaler.. Bare det ikke er kun dekaler for ADAC dah.. (noe jeg frykter, står ikke noe spes. på Revells hjemmeside og dekal alternativer) Håper Revell tenker på å lage en militær versjon ( EC635) også dah.. Men burde vel ikke være så veldig vanskelig å lage en uten noe nytt sett fra dem.. http://en.wikipedia.org/wiki/Eurocopter_EC635 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Jeg synes det "gamle" EC135-settet er veldig bra på alle måter så jeg ser ikke noen fornuftig grunn til å lage en helt ny tooling av denne. Men det gjør jo ikke meg noe. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Nå er vel ikke Revell sine pressemeldinger kjent for å være de mest presise. Det er bare å smøre med tålmodighet. TIME VILL SJÅ :) :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted January 8, 2013 Share Posted January 8, 2013 Spørsmålet blir da:Hva er forskjellenpå en Dingo 2A2 og en 2A3 Forskjellen er små tekniske modifikasjoner, men i hovedsak nyttelast og bremser. (Kilde: Hovedinstruktør Dingo 2 v/Hærens Våpenskole) Det betyr at det skal være gode muligheter for å bygge en norsk Dingo2A3 fra Revell-settet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 Spørsmålet blir da:Hva er forskjellen på en Dingo 2A2 og en 2A3 Forskjellen er små tekniske modifikasjoner, men i hovedsak nyttelast og bremser. (Kilde: Hovedinstruktør Dingo 2 v/Hærens Våpeskole) Det betyr at det skal være gode muligheter for å bygge en norsk Dingo2A3 fra Revell-settet. Og Valholm ble glad når du fikk infoen om dette på møtet i går Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted January 9, 2013 Share Posted January 9, 2013 ...[om dingo 2]... Det store spørsmålet da er om noen som har teknisk innsikt i dekalproduksjon gidder lage noen merker... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Ang. Revell sin nyhet om Spitfire MK II Er det den samme som er utgitt tidligere? http://www.largescaleplanes.com/Marketplace/lsp_kitlist/kit_details.php?kit=1479 Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Nei, for da skulle det vel stått "Wiederauflage" og ikke "Neuheit" ved siden av. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 12, 2013 Share Posted January 12, 2013 Akkurat som 135'ern. Det står "Neuheit" selv om det etter all sannsynlighet er "Wiederauflage". Hva det faktisk er, i begge tilfeller, vil før eller siden vise seg. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts