Torgeir Eikeland Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Det var jo dumt. Cred for stamina igjen! Hvorfor fikk du tåke i canopy. Brukte du superlim? Og krakelering med Humbrol på Tamiya-grunning har jeg aaaaldri vært med på. Hva tynna du Humbrol med? Jotuntynner? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted February 3, 2012 Author Share Posted February 3, 2012 Ja til begge...superlim og tynner nr 7. Må ha vært på limrus da jeg gjorde det der. Jeg visste jo at tåkelegging kommer av superlim så uforståelig at jeg blemma på den. Samme med humbrolen, hadde jo bestemt meg for å betyr tamiya, men i et uventet og sjeldent tidsvindu så gikk jeg på med humbrolen siden jeg ikke hadde rett tamiya for hand. Det er jo det irriterende da....at jeg egentlig burde visst at jeg skulle gjort det annerledes. Ble vel utålmodig og da røyk konsentrasjonen så da glemte jeg hva jeg egentlig hadde tenkt. Synd, for etter mitt nivå ville det vært en betydelig framgang byggemessig for meg om jeg fikk landa denne uten krakelering og tåke. Nå ser det ut som jeg ender opp med bedriftsidrettsstandard like vel. Men brallorna också.....ferdig blir den og er nesten ferdig med flekktyfus på oversiden nå. Legger inn bilder når ferdig. Edit: Fillern som jeg hater autokorrektur på IPad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted February 3, 2012 Share Posted February 3, 2012 Ja til begge...superlim og tynner nr 7. Snakk om å be om bråk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magne Stenkløv Posted February 4, 2012 Author Share Posted February 4, 2012 Akkurat det jeg tenkte også da jeg skjønte hva jeg hadde gjort. Trodde jeg hadde passert stadiet for slik selvskading, men den gang ei. Men dette var siste gang......håper jeg.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts