André Kristoffersen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Det som imponerer meg med deg Kosti! er at du klarer å gjøre en tilsynelatende fiasko, sliksom sprekk i rute og fogging, til noe krativt med rute/bytte og pressening slik at modellen blir ennå mere interessant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosti Eriksen Skrevet 28. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2011 Det var ord som varmet etter det jeg helt klart opplevde som en fiasko, André. Jeg kan legge til at på jagerfly ligger den presenningen ofte over canopy og windshield når det jobber og skrur på maskinene. Her i Bodø tauer de ofte jagerflyene mellom shelterne uten å ta presenningen av faktisk. Jeg har også sett japanske teknikere ha på seg bomullshansker i tillegg til presenning når de jobber i nærheten av glassdeler. Einar: Det var flere som påpekte at Hanriot´en var langt mindre enn de trodde. Det slo meg også ganske tidlig i bygget. Men det er klart; det var en trainer og hadde ingen nyttelast annet enn fuel og instruktør+elev. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rune Haugen Skrevet 28. mars 2011 Del Skrevet 28. mars 2011 Jepp, var flott denne Veldig liten som Einar nevner. Var overrasket over størrelsen i forhold til Brewsteren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.