Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei!

1. For planlegging av mat er det ønskelig å finne ut ca-tall for hvor mange som ønsker å være med på pizzabuffet sammen med oss andre lørdags kveld. Den koster 150,- og inkluderer salatbar.

2. Fredagskvelden kan de som ønsker det spise vanlig restaurantbuffet, med flere desserter, for 250,-. Er det noen som ønsker å være med på dette?

Skriv i denne tråden hva dere kunne tenke dere. Det er IKKE bindende påmelding!

Posted

lørdag på meg og min datter, finnes det en barnepris til henne??

Roy

Posted

Er med på Pizzabuffet på lørdagskvelden. Litt usikker på fredagen enda, men kanskje der. Når er det på fredag?

Fredagen er ikke bestemt tidspunkt, vi er bare "normale" gjester den dagen. Jeg vil gjette på at vi fra styret ihvertfall kommer til å spise på fredagen også. Siden vi tross alt er der fra tidlig ettermiddag.

Kyrre

Posted

Ja til den på Lørdagskvelden, på Fredagen vet jeg ikke. Det spørs på når vi klarer å komme oss nedover. Dette avhenger jo selvsagt i hvor mange kunstpauser vi har på veien :)

Det spørs vel hvor fort du klarer å løsrive deg fra de unge damene på kurset ditt..... ;)

Uansett så tror jeg at vi hiver innpå såpass med junkfood på vei nedover, at det bare er plass til litt Bölkstoff når vi kommer frem.... :shifty:

Men pizza på lørdag, det blir det!! :thumb: