Kyrre Ingebrethsen Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Vi kan jo ikke lyge i det offentlige rom. Så da laget Bård ny plakat, siden han er glad i øra sine. Edit: korrigert plakat for bedre synlighet. Quote
Nils Mathisrud Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Grei korrigering for oss som kjenner bakgrunnen. Men jeg tviler på om klædden vil være så fordelaktig for å få ikke-medlemmer til å ta seg et besøk. Dessverre. Nils Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 16, 2010 Author Posted January 16, 2010 Grei korrigering for oss som kjenner bakgrunnen. Men jeg tviler på om klædden vil være så fordelaktig for å få ikke-medlemmer til å ta seg et besøk. Dessverre. Nils Ein kan ikke gjera alle til lags. Dessverre kan konsekvensen være at flere svensker kommer og tar premier fra oss. Quote
Terje Rønningbakken Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 pokker jaja da får vi bare bygge bedre da vettu Quote
Nils Mathisrud Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen. Nils Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 16, 2010 Author Posted January 16, 2010 Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen. Jepp. For min del må du gjerne ikke stille med alle modellene dine. Quote
Rune Haugen Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen. Nils Fordi? Quote
Nils Mathisrud Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Fordi? Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse. Nils Quote
Einar Sandvik Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Hva med den norske Hurricane-modellen du bygde i høst? Den så gedigen ut på bildene i tråden. Einar S Quote
Kosti Eriksen Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 DET har jeg vanskelig for å tro, Nils! Det du har presentert her er sånt jeg DRØMMER om å få til. Det viktigste er jo hva man selv føler i forhold til sin egen bygging, men jeg ville bare du skulle få vite hva jeg mener om modellene dine. Quote
Nils Mathisrud Posted January 16, 2010 Posted January 16, 2010 Jeg takker for skryt, dog jeg selv synes det ikke er helt rettmessig. Hurricane-modell mm. skal jeg ta med. Men siden jeg har foreslått en Luftforsvaret SIG utstilling så føler jeg at jeg heller burde bidra med modeller der enn å fylle opp konkurransebord med modeller som jeg vet ikke vil nå opp i medaljestriden. Nils Quote
Rune Haugen Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Fordi? Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse. Nils Javel, men da får vi ihvertfall se noen av modellene dine på SIG-bordet Quote
Nils Mathisrud Posted January 17, 2010 Posted January 17, 2010 Er det ikke fint å få fylt opp utstillingsbordene også da ...? Nils Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted January 17, 2010 Author Posted January 17, 2010 Diskusjonen kom litt på siden av emnet så jeg splittet emnet. Ønsker du å diskutere "Ny plakat... " så kan du fortsette her i denne tråden. Ønsker du derimot å diskutere hvordan konkurransene våre bør være i framtida kan du diskutere her Kyrre Quote
Atle Eriksen Posted February 4, 2010 Posted February 4, 2010 Fordi? Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse. Nils Thats the spirit Nils. Vi gjør det alle sammen, så stiller bare vinnere ut i klassene. resten stiller ut i ei mølje på diversebordet. Det skulle bli sånn rundt regnet 30 modeller til sammen i klassene og kroken på dørs for SKALA. beklager men jeg måtte bare. Ikke noe personlig, men jeg brukte kun ditt innlegg som en unskyldning til å uttale meg om saken Jeg bygger heller ikke konkurransemodeller akkurat nå, men kun fordi det er gøy. En ev. premie er en ekstra bonus, men ikke drivkraften for å bygge. Beklager til deg også Kyrre. En avsporing til, men jeg skal stoppe nå, så får ev. Nils kjeft for å fortsette med dette temaet her Quote
Recommended Posts