Gå til innhold
  • Bli medlem

NY plakat for SKALA 2010!


Kyrre Ingebrethsen

Anbefalte innlegg

Jeg takker for skryt, dog jeg selv synes det ikke er helt rettmessig.

 

Hurricane-modell mm. skal jeg ta med. Men siden jeg har foreslått en Luftforsvaret SIG utstilling så føler jeg at jeg heller burde bidra med modeller der enn å fylle opp konkurransebord med modeller som jeg vet ikke vil nå opp i medaljestriden.

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Fordi?

 

Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse.

 

Nils  :)

 

Thats the spirit Nils. Vi gjør det alle sammen, så stiller bare vinnere ut i klassene. resten stiller ut i ei mølje på diversebordet. Det skulle bli sånn rundt regnet 30 modeller til sammen i klassene og kroken på dørs for SKALA. ;D

beklager men jeg måtte bare. Ikke noe personlig, men jeg brukte kun ditt innlegg som en unskyldning til å uttale meg om saken :thumb:

Jeg bygger heller ikke konkurransemodeller akkurat nå, men kun fordi det er gøy. En ev. premie er en ekstra bonus, men ikke drivkraften for å bygge.  

 

Beklager til deg også Kyrre. En avsporing til, men jeg skal stoppe nå, så får ev. Nils kjeft for å fortsette med dette temaet her ;D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.