Jump to content

Recommended Posts

Posted

Grei korrigering for oss som kjenner bakgrunnen. Men jeg tviler på om klædden vil være så fordelaktig for å få ikke-medlemmer til å ta seg et besøk. Dessverre.

Nils

Ein kan ikke gjera alle til lags. Dessverre kan konsekvensen være at flere svensker kommer og tar premier fra oss.  :D

Posted

Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være  størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen.

Nils  :)

Posted

Samma for meg, egentlig. Jeg kommer åkke som, enten det påstås å være  størst, minst, best, værst, smalest, bredest, høyest, tyngst eller mest miljøvennlig. Men jeg påberoper meg retten til å ikke delta med modeller i konkurransen.

Fordi?

Posted

DET har jeg vanskelig for å tro, Nils! Det du har presentert her er sånt jeg DRØMMER om å få til. Det viktigste er jo hva man selv føler i forhold til sin egen bygging, men jeg ville bare du skulle få vite hva jeg mener om modellene dine.  :)

Posted

Jeg takker for skryt, dog jeg selv synes det ikke er helt rettmessig.

Hurricane-modell mm. skal jeg ta med. Men siden jeg har foreslått en Luftforsvaret SIG utstilling så føler jeg at jeg heller burde bidra med modeller der enn å fylle opp konkurransebord med modeller som jeg vet ikke vil nå opp i medaljestriden.

Nils

Posted

Fordi?

Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse.

Javel, men da får vi ihvertfall se noen av modellene dine på SIG-bordet :thumb:

• 3 weeks later...
Posted

Fordi?

Fordi jeg ikke har bygget noen modeller som er i nærheten av noen konkurransestandard. Derfor nøyer jeg meg med å stille ut mine modeller utenfor konkurranse.

Nils  :)

Thats the spirit Nils. Vi gjør det alle sammen, så stiller bare vinnere ut i klassene. resten stiller ut i ei mølje på diversebordet. Det skulle bli sånn rundt regnet 30 modeller til sammen i klassene og kroken på dørs for SKALA. ;D

beklager men jeg måtte bare. Ikke noe personlig, men jeg brukte kun ditt innlegg som en unskyldning til å uttale meg om saken :thumb:

Jeg bygger heller ikke konkurransemodeller akkurat nå, men kun fordi det er gøy. En ev. premie er en ekstra bonus, men ikke drivkraften for å bygge.  

Beklager til deg også Kyrre. En avsporing til, men jeg skal stoppe nå, så får ev. Nils kjeft for å fortsette med dette temaet her ;D