Gå til innhold
  • Bli medlem

Skala 2010, Skandinaviens Största?


Mats Stråhle

Anbefalte innlegg

En påstand som "størst" er farlig å bruke siden det er målbart. Da faller det uheldig ut hvis man må ty til mindre relevante målepunkter for å forsvare påstanden.

 

Et begrep som "best" er lettere å forsvare siden det er subjektivt. Da kan man fritt bruke sosiale faktorer etc. som kriterier, og at LU er et godt sosielt arrangement kan ingen nekte for.

 

Noe å tenke på til neste års begivenhet?

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da får vel lokalavdelingene sørge for at deres "Vise frem gamle synder-stands" fylles opp av et stort antall modeller, så vi får lagt denne diskusjonen død..... ;)

 

Har vi stor nok turbil til å ta med alle modellene du har bygd da? ;)

 

Tja, det høyeste antall modeller jeg har dratt med meg på utstilling er vel rundt førti, og vi har fått med det uten alt for store problemer. Tenkte dog ikke å ta med fullt så mange denne gangen. Et tyvetalls kanskje.... ;D

Problemet med å ta med alt for mye blir bare at mens de andre allerede har jekket den første pilsen, står jeg ennå og pakker ned modeller.... :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må JR ta med seg sin monster, så har vi den største modellen og.  ::)

 

;D Logistik, logistik

 

JR

 

 

 

Siden jeg sikkert skal kjøre er ikke det noe problem. Jeg har lastebilsertifikat og vi kan gjerne låne en Semi Ttrailer fra kjente om nødvendig. Kanskje kjekt hvis vi skulle handle en del også.

også trengs det vel 15mann for å bære wOOt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej Kyrre och och alla andra medbyggare!

Min tanke när jag gjorde inlägget på IPMS Norges forum om mitt betvivlande om vilken av tillställningarna som var störst var inte att på något sätt hävda att IPMS Open skulle vara större (eller mindre) utan jag ville komma fram till det som frammejslades hos er att det är inte med de argumenten som vi ska "kriga" utan det är den bästa gästfriheten, bästa grogrunden för nya och gamla byggare, varmaste och vänligaste klimatet som ska vara våra "vapen".

 

Vi ser mycket fram mot att se er gästa oss och jag hoppas att det är flera från Sverige som gästar IPMS Norge.

 

Med varma Bror (inte lille eller store)hälsningar!

 

Mats Stråhle

Event Master

IPMS Open

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

"Scandinavias Trivligste Modellutstilling" bør vi kunne stå inne for i allefall.

Uansett. jeg tar på meg litt av skylden for det med "størst" etter fjorårets posting på foras rundt om kring, men man kunne da drømme ;D Fjorårets bedrøvlige lokale får ta noe av skylden for nedturen.

Ellers bør vi kunne skilte med noe slikt som " Skandinavias raskest voksende modellutstilling"

Samma det forresten. Bare kom dere, så får vi se da vettu :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Som det ser ut nu inför IPMS Open/ CCM Open som går av stapeln i Stockholm 13-14/3 så är läget följande:

C:a 650-775 modeller

 

Ja , men antagligen over halvparten "civila fordon", och dom kommer bara på lørdag i CCM regi, så det er vel en sannhet med modifikasjoner. Men for all del. Antall forhandlere kan vi ikke matche. En gymsal derimot, er easy match.  ;D Uansett  Mats. Vi sees kanskje på Skala eller så treffast vi CCM/Open tenker jeg. :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.