Thomas Fossum Posted November 7, 2009 Share Posted November 7, 2009 Hei Da er det tid for Ipms østlandet møte tirsdag den 10/11-09 Hilsen Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted November 9, 2009 Share Posted November 9, 2009 Hadde vært kult om vi kunne ha et lite minibyggemøte imorgen... Et byggesett, en fil, litt lim og masse snakk... Kanskje det er fler enn meg som trenger litt inspirasjon??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 De siste dekalene fra Vingtor (Thunderjet) og fra Lima November (Twin Otter) vil bli lagt ut for salg på møtet. Kanskje det er inspirasjon nok - for noen ?? Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Jeg skal nå bestille Twin Otter-decaler fa deg. Hehe. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted November 10, 2009 Share Posted November 10, 2009 Hadde vært kult om vi kunne ha et lite minibyggemøte imorgen... Et byggesett, en fil, litt lim og masse snakk... Kanskje det er fler enn meg som trenger litt inspirasjon??? Hadde vært helt topp med det byggemøte! Men kanskje litt mere planlegging først? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Vi hadde litt ferdige greier å se på denne gangen også vi Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Hva slags modell er dette? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Hva slags modell er dette? det er dette settet her tror jeg: http://cgi.ebay.com/NIB-Snapfast-SLAMMERS-STREET-HEAT-Kit-Car-16-pc-Skill-1_W0QQitemZ400017447526QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item5d22e5da66 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 og åssen bil skal det forestille? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted November 11, 2009 Share Posted November 11, 2009 Hva slags modell er dette? det er dette settet her tror jeg: http://cgi.ebay.com/NIB-Snapfast-SLAMMERS-STREET-HEAT-Kit-Car-16-pc-Skill-1_W0QQitemZ400017447526QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?hash=item5d22e5da66 Der har du settet Det var noen som spurte om hvem som hadde produsert det da vi var på møtet og med teflonhjerne er det ikke så lett å huske alt men nå ser jeg det, AMT. Hva slags bil det skal være ? Tja, der er jeg litt usikker men mener det skal være en Chrysler 300M med diverse modifseringer. Hovedlyktene sitter f.eks. opp ned Felgene er forresten noen felger jeg hadde liggende fra en 2006 Camaro Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Jakobsen Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 når bli neste møte da?? ??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted November 24, 2009 Share Posted November 24, 2009 når bli neste møte da?? ??? neste møte blir den 8 desmeber. Nadir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Jakobsen Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 ok takk kansje tar en tur da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted November 25, 2009 Share Posted November 25, 2009 ok takk kansje tar en tur da Tar du kanskje med en høyre-vinge til Storch også? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Jakobsen Posted November 26, 2009 Share Posted November 26, 2009 ska møte håvard imorn i oslo ta med meg esken så kan han plukker de deler han mangler så se vi hva som er igen ta med meg esken på møte tenker jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts