Terje Opsahl Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Hei Her er link med info......... http://web.telia.com/~u86308981/ Noen som skal nedover?( de som ikke skal trenger IKKE svare) Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jeg skal nedover Hotel og alt er iorden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jeg skal nedover Ikke hotell, og alt er i orden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted October 13, 2008 Share Posted October 13, 2008 Jørn og jeg drar nedover som vanlig Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Selvsagt skal jeg til BUCK, er vel snart den eneste som har deltatt helt fra starten. Vi, Niclas og ? og jeg tar en dagstur som vanlig. Vi følger tradisjonen, og er på plass i Mölnlycke klokka 0900. Riktignok med lett slanket lommebok i år. Har nettopp kommet hjem fra USA. Skal gå igjennom innkjøpene i morgen, men er klar for ny tur igjen tidlig neste lørdag. amerikahilsen fra Fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted October 16, 2008 Share Posted October 16, 2008 Hørtes forlokkende ut dette, da måtte det bli i kortesje og uten overnatting. Sånn veldig utvidet dagstur... Hmmmm Er Sverige klar for Bottolf? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted October 24, 2008 Author Share Posted October 24, 2008 Semming og undertegnede kommer! Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sigve Hansen Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Var også klar for å ta turen, men det gikk bokstavelig talt i dass i natt. Magesjau er noe dritt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 24, 2008 Share Posted October 24, 2008 Fa*n Ta gammle Volvoer Da gikk denna turen fløyten å Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja . så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet Hilsen Terje "Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Fa*n Ta gammle Volvoer Da gikk denna turen fløyten å Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja . så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet Hilsen Terje "Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang" Nå har de vel faktisk plikt på seg til å skaffe deg en annen bil da, Rent A Wreck Trondheim gjorde det da SkiHeisen jeg leide spytta ut oljen sin litt utenfor Drammen. Greit nok så tok det noen timer men de plikter å skaffe deg annen transport på lik linje med andre utleiefirmaer. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Fa*n Ta gammle Volvoer Da gikk denna turen fløyten å Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja . så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet Hilsen Terje "Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang" Nå har de vel faktisk plikt på seg til å skaffe deg en annen bil da, Rent A Wreck Trondheim gjorde det da SkiHeisen jeg leide spytta ut oljen sin litt utenfor Drammen. Greit nok så tok det noen timer men de plikter å skaffe deg annen transport på lik linje med andre utleiefirmaer. Joda men da var turen allerede ødelagt :'( sa også det att de ikke hadde andre biler tilgjenglige for øyeblikket for en person med kun B i lappen :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ronny Øygard Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Fa*n Ta gammle Volvoer Da gikk denna turen fløyten å Volvoen fra Rent A Wreck Streika i Strømstad etter å ha kjørt av ferja . så da var det bare å ringe Naf hjemme i Norge og ca 4 timer senere var Naf på kaia i Strømstad Mens turen gikk luks til Hel*ete :'( Siste gang jeg leier bil fra Rent A Wreck for de lever opp til navnet Hilsen Terje "Leier bil hos Avis eller Hertz neste gang" lite tips terje.. tror du skal holde deg til konkurranser i norge jeg dine reiser ut av norge ser uts om alltid det blir noe tull med på den ene eller andre måten ronny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 SEr ut som at mor Norge liker deg så godt at hun simpelthen ikke vil gi slipp på deg...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Du kjørte jo en Hyundai til NC. Hold deg til det så får du aldrig problem......aldrig Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Nestegang tar jeg BUSS eller kjører med noen andre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Og da var Atle, Niclas og undertegnede på plass i Drammen igjen rett før kl. 2200. Vi har hatt en fortreffelig tur til BUCK. Fin utstilling, og stort swap-meet. Mye vind, og tildels regnvær på hjemturen, men en flott dag. Tradisjonen tro med innlagt stopp på McDonalds på Torp ved Uddevalla, og harryhandel på Nordby-senteret på hjemveien. Lommeboka skal tømmes, fullstendig. Og selvfølgelig ikke noe tull med bilen, for vi kjører FORD, som vanlig. Sverigehilsen fra fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted October 25, 2008 Share Posted October 25, 2008 Og da var Atle, Niclas og undertegnede på plass i Drammen igjen rett før kl. 2200. Vi har hatt en fortreffelig tur til BUCK. Fin utstilling, og stort swap-meet. Mye vind, og tildels regnvær på hjemturen, men en flott dag. Tradisjonen tro med innlagt stopp på McDonalds på Torp ved Uddevalla, og harryhandel på Nordby-senteret på hjemveien. Lommeboka skal tømmes, fullstendig. Og selvfølgelig ikke noe tull med bilen, for vi kjører FORD, som vanlig. Sverigehilsen fra fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Bilder da mann, BILDER!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted October 26, 2008 Share Posted October 26, 2008 Her er link til bilder. Tradisjonen tro er jeg ikke fotografen. http://s97.photobucket.com/albums/l209/astrosupreme/BUCK%20Internationals%202008/ hilsen Fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted October 27, 2008 Share Posted October 27, 2008 Mye snadder! Noen kjente modeller også. Men er ikke dette en US Cars only-utstilling da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted October 27, 2008 Author Share Posted October 27, 2008 Men er ikke dette en US Cars only-utstilling da? Det var det tidligere, men de har lenge hatt en klasse som heter "Other Cars", i denne klassen går det meste av Euro/Japs biler. Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts