Gå til innhold
  • Bli medlem

IPMS Øst 9/9


Vidar Ringstad

Anbefalte innlegg

Det blir desverre dårlig oppmøte fra Drammen i morgen kveld. Niclas og Stian i syden og undertegnede på vei til Volvo Cars i Gøteborg, men Atle møter opp alene denne gangen. Jeg går desverre glipp av neste møte også, da er jeg på vei til det store landet i vest. Der blir det store muligheter til å bruke mer dollar en det som sunt er, stor model-messe/utstilling over to dager. Bare for bilfolket, nesten.

Ser mange av dere i Drammen på NC, og noen i Gøteborg på BUCK, og de fleste dukker vel opp på novembermøtet. Skal etter planen ta en tur til Kjeller da.

En gang i framtida skal jeg begynne å bygge litt av det jeg kjøper inn, tror jeg?????????????

Ha en fin byggehøst, hilsen Fordman

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. ;)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. ;)

 

R. :)

kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien :pinch:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. ;)

 

R. :)

kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien :pinch:

 

Det bør jo være en smal sak å få til. :) Enten du henger deg på med egen doning eller sitter på med meg fra Tønsberg. Mulig det lureste for deg er å kjøre med egen bil siden du bor såpass langt unna. Da har du litt mer fleksibilitet med hensyn til når du vil dra hjem. Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt. :'( ;)

 

Men det finner du ut selv. Jeg pleier å dra såpass tidlig at jeg rekker en tur innom Hobbyland også. Det kan anbefales! :thumb:

 

Tror jeg telte 14 fremmøtte. Det var vel 7-8 modeller i konkurransen.

 

Henrik

 

Det var jo litt labert oppmøte. :( Men ganske bra med modeller i forhold til antall fremmøtte, da.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. ;)

 

R. :)

kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien :pinch:

 

Det bør jo være en smal sak å få til. :) Enten du henger deg på med egen doning eller sitter på med meg fra Tønsberg. Mulig det lureste for deg er å kjøre med egen bil siden du bor såpass langt unna. Da har du litt mer fleksibilitet med hensyn til når du vil dra hjem. Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt. :'( ;)

 

Men det finner du ut selv. Jeg pleier å dra såpass tidlig at jeg rekker en tur innom Hobbyland også. Det kan anbefales! :thumb:

 

 

 

R. :)

kan kjøre med deg fra Tønsberg jeg :thumb: så slepper jeg å kødde rundt i OSLO der jeg aldri har kjørt før :pinch: når må jeg være der??

 

PS."Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt." Vi jobber med saken hehe :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du slipper uansett å kødde rundt i Oslo. Vi kjører bare raka vegen rett igjennom byen. Trenger ikke forlate motorveien før vi er på Strømmen. Men om du ikke har noe tidspress for å komme deg hjem i løpet av kvelden, så kan du jo like gjerne sitte på, ja. Jeg pleier å ta Bastøferga over og kjøre østsida opp. Avgang fra heimen pleier å være rundt kl. 1430 dersom jeg ikke jobber dagskift den dagen. Og det gjør jeg ikke den tirsdagen. Vi får ta opp tråden nå¨r det nærmer seg, så kan vi avtale mer eksakt.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.