Vidar Ringstad Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Finner ikke noe om det her,men jeg går ut fra at det er møte i morgen som er 2.tirsdag i mnd.sånn som vanlig .Har hvrtfall ikke fått noen annen beskjed. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Helt riktig Vidar. Det blir møte på tirsdag. Roar kommer ikke, men jeg skal rappe med meg PC'n til søster'n så vi får holdt månedens konkurranse.......må bare maile Nils så han husker stemmelappene........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 .......må bare maile Nils så han husker stemmelappene........ Ikke meg, håper jeg .... Nils - Jeg også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Sorry!, mente Nils G. Hadde glemt at du fantes jeg........ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Det gjør jeg stadig vekk jeg også. Men så kommer det alltids noen som mener at jeg burde ha gjort noe .... Nils .... M Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Det blir desverre dårlig oppmøte fra Drammen i morgen kveld. Niclas og Stian i syden og undertegnede på vei til Volvo Cars i Gøteborg, men Atle møter opp alene denne gangen. Jeg går desverre glipp av neste møte også, da er jeg på vei til det store landet i vest. Der blir det store muligheter til å bruke mer dollar en det som sunt er, stor model-messe/utstilling over to dager. Bare for bilfolket, nesten. Ser mange av dere i Drammen på NC, og noen i Gøteborg på BUCK, og de fleste dukker vel opp på novembermøtet. Skal etter planen ta en tur til Kjeller da. En gang i framtida skal jeg begynne å bygge litt av det jeg kjøper inn, tror jeg??????? Ha en fin byggehøst, hilsen Fordman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted September 8, 2008 Share Posted September 8, 2008 Her har jeg endelig en bilmodell ferdig, og så feiger bilfolka ut med å reise til syden? Hmm... Og nei, det skal mer til enn NC for å lokke meg tilbake til barndomsbygda Men jeg kommer en tur i morra og sekshjulingen blir med. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 The Mor har bursdag i dag,og det skal vi da feire på et valpekurs :'( Første leksjon i dag og da er det valpekurs uten valpen Mistenker at det er jeg som skal dresseres Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Mistenker at det er jeg som skal dresseres Ække lett å lære gamle bikkjer å sitte!!!!! Og til Arild, er ikke alle bilbyggere som reiser utaskjærs, regner med at jeg dukker opp i kveld. Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Her ern. http://www.ipmsnorge.org/forum/index.php?topic=7363.0 Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 9, 2008 Share Posted September 9, 2008 Kommer om to uker jeg da sitter i Fengsel neida bare kødda sitter i Familie selskap ikke ulikt fengsel igrunn så da snakkes vi nok da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. R. kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Tror jeg telte 14 fremmøtte. Det var vel 7-8 modeller i konkurransen. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. R. kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien Det bør jo være en smal sak å få til. Enten du henger deg på med egen doning eller sitter på med meg fra Tønsberg. Mulig det lureste for deg er å kjøre med egen bil siden du bor såpass langt unna. Da har du litt mer fleksibilitet med hensyn til når du vil dra hjem. Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt. :'( Men det finner du ut selv. Jeg pleier å dra såpass tidlig at jeg rekker en tur innom Hobbyland også. Det kan anbefales! Tror jeg telte 14 fremmøtte. Det var vel 7-8 modeller i konkurransen. Henrik Det var jo litt labert oppmøte. Men ganske bra med modeller i forhold til antall fremmøtte, da. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Ja, ble det noe fart i sakene på møtet i går, da? Det var jo mange sist, så det virker ikke som lokalebytte har hatt noen negativ innvirkning på oppmøtet. Får ellers bare beklage mitt fravær, men o'store skiftplan som styrer livet mitt var ikke enig i at jeg skulle på møte i går... Det ser imidlertid ut som jeg får lov neste måned. R. kan jeg da følge deg fra Tønsberg? er litt usikker på veien Det bør jo være en smal sak å få til. Enten du henger deg på med egen doning eller sitter på med meg fra Tønsberg. Mulig det lureste for deg er å kjøre med egen bil siden du bor såpass langt unna. Da har du litt mer fleksibilitet med hensyn til når du vil dra hjem. Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt. :'( Men det finner du ut selv. Jeg pleier å dra såpass tidlig at jeg rekker en tur innom Hobbyland også. Det kan anbefales! R. kan kjøre med deg fra Tønsberg jeg så slepper jeg å kødde rundt i OSLO der jeg aldri har kjørt før når må jeg være der?? PS."Dessuten så får du jo sjans til å kjøre på ordentlig motorvei... Noe jeg merket var mangelvare i ditt distrikt." Vi jobber med saken hehe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Du slipper uansett å kødde rundt i Oslo. Vi kjører bare raka vegen rett igjennom byen. Trenger ikke forlate motorveien før vi er på Strømmen. Men om du ikke har noe tidspress for å komme deg hjem i løpet av kvelden, så kan du jo like gjerne sitte på, ja. Jeg pleier å ta Bastøferga over og kjøre østsida opp. Avgang fra heimen pleier å være rundt kl. 1430 dersom jeg ikke jobber dagskift den dagen. Og det gjør jeg ikke den tirsdagen. Vi får ta opp tråden nå¨r det nærmer seg, så kan vi avtale mer eksakt. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Tror jeg telte 14 fremmøtte. Det var vel 7-8 modeller i konkurransen. Henrik Vi var 16 stykker på møte i går (jeg hadde opptelling). Det ble til slutt 10 modeller i konkurransen. Jeg har nå sendt resultatet av konkurransen til Roar så får vi se om han godkjenner poengsummeringen....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Det ble til slutt 10 modeller i konkurransen. Det holdt med EN Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted September 10, 2008 Share Posted September 10, 2008 Det ble til slutt 10 modeller i konkurransen. Det holdt med EN Rolig nå Atle........rolig nå!. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts