Gå til innhold
  • Bli medlem

Møte IPMS Østlandet, tirsdag 10 juni, 2008


Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

 

Tirsdag 10 juni avholder vi siste møte i IPMS østlandet før sommeren. Og det blir også det siste møtet på Motormuseet.

 

Jeg tror det kan bli upraktisk å gjøre så mye mer ut av det møtet enn vi pleier, ettersom Motormuseet er i god gang med å flytte ut av lokalene. Sant å si vet jeg ikke engang om det er bordplass til alle. Vi hadde jo litt problemer med det sist. Vi prøver imidlertid i alle fall å få avholdt månedens omgang av "Årets Modellbygger".

 

Uansett håper jeg å se mange også denne gangen.

 

vel møtt!

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve og huske det jeg,Stian :'(.For og være sikker,så kan du ringe meg eller til

butikken i morgen ettermiddag.Er ikke akkurat kjent for og ha god hukommelse jeg heller :pinch:.

 

Finn ut hvordan pinsett du skal ha du :).

 

 

Vidar :)

 

Jeg så dere hadde to stk, jeg har det ene, men som jeg fortalte deg så gikk det i veggen en varm dag. Hva er forskjellen på de to?

Kunne dere kanskje tatt med et utvalg? Blir det tatt med noen sett?

 

Skal se hva jeg klarer å huske selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden det var siste gangen i disse lokalen. så tok jeg noen bilder.

 

Litt bilder av lokalene, der vi holder til (resten var mørkt, og av folkene i kveld.

 

10062008135.jpg

 

10062008136.jpg

 

10062008141.jpg

 

10062008142.jpg

 

10062008137.jpg

 

Og slik kan fort et bord se ut:

10062008138.jpg

Litt prosjekt, litt mat, litt ny innkjøp :)

 

Modelene som var ferdige denne måneden:

10062008139.jpg

 

10062008140.jpg

 

God bygge sommer alle sammen, og takk for nok en fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.