Roar Stensrud Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Hei alle sammen! Tirsdag 10 juni avholder vi siste møte i IPMS østlandet før sommeren. Og det blir også det siste møtet på Motormuseet. Jeg tror det kan bli upraktisk å gjøre så mye mer ut av det møtet enn vi pleier, ettersom Motormuseet er i god gang med å flytte ut av lokalene. Sant å si vet jeg ikke engang om det er bordplass til alle. Vi hadde jo litt problemer med det sist. Vi prøver imidlertid i alle fall å få avholdt månedens omgang av "Årets Modellbygger". Uansett håper jeg å se mange også denne gangen. vel møtt! R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jeg kommer Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Samme gjør jeg, noen andre fra området? Niclas? Jørn? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Roger Hansvoll Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 JR og Bottolf lurer seg også oppover JR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Mulig jeg kommer skal se om jeg har Transport dit over ingen fra område her omkring som skal? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted June 9, 2008 Author Share Posted June 9, 2008 Vet ikke om Tønsberg kvalifiserer til "her om kring", men hvis du kommer deg til Tønsberg, så kan du jo sitte på med meg videre. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørn B. Svendsen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Niclas og Jørn kommer, sammen med Stian regner jeg med. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Vet ikke om Tønsberg kvalifiserer til "her om kring", men hvis du kommer deg til Tønsberg, så kan du jo sitte på med meg videre. R. Må ta en ekspress buss da trur jeg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Lars om du leser dette, kan du ta med pinsett til meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jeg skal prøve og huske det jeg,Stian :'(.For og være sikker,så kan du ringe meg eller til butikken i morgen ettermiddag.Er ikke akkurat kjent for og ha god hukommelse jeg heller . Finn ut hvordan pinsett du skal ha du . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Jeg skal prøve og huske det jeg,Stian :'(.For og være sikker,så kan du ringe meg eller til butikken i morgen ettermiddag.Er ikke akkurat kjent for og ha god hukommelse jeg heller . Finn ut hvordan pinsett du skal ha du . Vidar Jeg så dere hadde to stk, jeg har det ene, men som jeg fortalte deg så gikk det i veggen en varm dag. Hva er forskjellen på de to? Kunne dere kanskje tatt med et utvalg? Blir det tatt med noen sett? Skal se hva jeg klarer å huske selv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted June 9, 2008 Share Posted June 9, 2008 Kan ta med en pinsett av hvert slag jeg . Vet ikke hva Lars tar med seg.Hvis du vet hva du skal ha,så kan jeg ta med jeg. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Jeg kommer desværre ikke.. har senvakt idag og sitter dermed stuck på jobb Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Siden det var siste gangen i disse lokalen. så tok jeg noen bilder. Litt bilder av lokalene, der vi holder til (resten var mørkt, og av folkene i kveld. Og slik kan fort et bord se ut: Litt prosjekt, litt mat, litt ny innkjøp Modelene som var ferdige denne måneden: God bygge sommer alle sammen, og takk for nok en fin kveld. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted June 10, 2008 Share Posted June 10, 2008 Lige måde og god sommer til dere andre også. Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Argh pokker att jeg ikke var der. Får komme sterkere tilbake neste sesong (Da har jeg billappen )Når er neste sesong og hvor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Fine bilder Stian og god sommer til deg og Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Skulle det være noen som ikke vil ha bildet av seg selv her, så send meg eller moderator en pm, også blir det fikset i all stilhet Neste sesong er vel August? Eller er det september? Hvor er ikke avgjort enda Terje. Men det blir vel i samme området. DEt ble sankket om Kjeller. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 Kjeller hadde vært fint God sommer til alle Nå kom det jammen meg ei regnskur . Håper den ikke blir som den ene som kom ifjor, som varte fra midten av juni til langt ute i september Jan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted June 11, 2008 Share Posted June 11, 2008 God sommer folkens og husk solfaktor 60, vi har sart hud vi som er plastoholikere og aldri går ut Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts