Jens Håkon Brandal Posted June 24, 2008 Share Posted June 24, 2008 Ser lovende ut dette... Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikLien Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 UTROLIG BRA! Skikkelig stilig! Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Den ser strøken ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Blir lekker Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted June 25, 2008 Share Posted June 25, 2008 Oj - kult Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted June 27, 2008 Author Share Posted June 27, 2008 Da var den ferdig. Modellen ble den mest "skitne" så langt i airliner samlingen min. Akkurat som den så ut da jeg fotograferte den på Le Bourget i 1991. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Og bra bilder :thumb: Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Den ble nydelig Ruben.Flott håndverk Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Prima utført, Ruben! Reagerte først bittelitt på en litt "hard" vask, men jeg tror deg på at den så slik ut på Le Bourget i 1991. Afrikansk vedlikehold er jo temmelig "afrikansk", tross alt. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Lurer nesten på om jeg ikke kan skimte hode på'n Nelson Mandela igjenom det ene bildet er Ble skikkelig bra Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sondre Lea Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Knalltøft Og så ble du vel førstemann til å få ferdig noe til Afrika-temaet? Sondre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Eckhoff Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Artig modell - og meget pent utført arbeid. Gratulerer! Ragnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bjørnar Norås Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Den ble nydelig, Ruben. En flott jobb! Bjørnar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frithjof Ruud Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Det er nok ikke få illelage våpen som har passert ut og inn av cargo-døra foran .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Flott og spesiell modell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted June 27, 2008 Share Posted June 27, 2008 Jeg tenkte å si før de siste bildene kom, at den så ren å pen ut at jeg gjerne kunne tenkt meg å reise med det flyet, men jeg veit ikke lenger om jeg mener det. Flott modell. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted June 28, 2008 Share Posted June 28, 2008 Fint resultat Ruben. Jeg lurte først på hva du mente med "mest skitten" når jeg så de første bildene, men når du går nærmere inn, så ser jeg hva du mener, og det ser meget troverdig ut. En modell bygget etter et virkelig forbilde og ikke andres modeller som referanse. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommy Hvidsten Posted June 29, 2008 Share Posted June 29, 2008 Kjempebra resultat Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted July 5, 2008 Share Posted July 5, 2008 Bra jobba, denne gleder jeg meg til aa se! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts