Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt bil gruppebygg?


Sigve Hansen

Anbefalte innlegg

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei hei,

 

var visst denne helga ja, men før jeg rigger avstemming, vil jeg bare være sikker på at jeg ikke har glemt noen vesentlige alternativer (skjønt det skulle være mange nok som det er):

 

Nissan/Datsun

Lamborghini Gallardo

Jaguar

Volkswagen

Tamiyas Mini Cooper

Rod

Ford

Honda

Mercedes

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med aa gjoere Lamborghini temaet kun "Lamborghini"?  Blir litt mer aa velge mellom da...til og med traktorer:)

 

Jens

 

Helt enig Gallardo ? hva slags "bling kjerre" er det da? En bil helt uten sjarm og historie på alle måter, for snevert . Her skal vi ha alt fra traktor, Miura, og  selvfølgelig mange "Countacher " eller hvordan det uttales med for mye champis innabords :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med aa gjoere Lamborghini temaet kun "Lamborghini"?  Blir litt mer aa velge mellom da...til og med traktorer:)

 

Jens

 

Greit for meg.Er ikke mange sett å velge i da heller syns jeg.

Håper nesten det blir noe annet jeg :doh:

 

Kan fortsatt tenke meg at alle bygger stort sett det samme jeg da.Før jeg postet Lamborghini forslaget, var jeg innom Pontiac også jeg ::)

Hva med Pontiac GTO da, finnes nok av modeller å ta av i hvertfall.De hadde noen gode år på sekstitallet hvor de lagde noen flotte biler.

 

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien skapes nå den André.Snakkes om 50 år :cheers:

 

 

Per Erik

 

Det var da ikke noe kritikk av noen ;D, har ikke engang tittet tilbake i innleggene for å se hvem som har postet hva. Er bare av den oppfattning at Lambo er et av de beste sportsbilmerkene i verden, med de mest interessante design ever :praise: det blir en LP400 eller noe sånt stealth bygg hvis dette merke vinner wOOt for meg. Skulle det bli noe annet så er jeg med da også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Historien skapes nå den André.Snakkes om 50 år :cheers:

 

 

Per Erik

 

Det var da ikke noe kritikk av noen ;D, har ikke engang tittet tilbake i innleggene for å se hvem som har postet hva. Er bare av den oppfattning at Lambo er et av de beste sportsbilmerkene i verden, med de mest interessante design ever :praise: det blir en LP400 eller noe sånt stealth bygg hvis dette merke vinner wOOt for meg. Skulle det bli noe annet så er jeg med da også...

 

Oppfattet det ikke som kritikk av noen jeg heller ;)

 

 

Per Erik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg sa "glemt noen vesentlige alternativer", så tenkte jeg først og fremst på alternativer som allerede var nevnt fra før i denne tråden. Det var ikke men som noen invitasjon til å lansere enda flere...

 

Så da tror jeg fort det kan bli den lista som er nevnt over, med unntak av at Lambo gjøres generell.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jeg alltids gjøre. Men da må du fortelle meg når jeg kan si stopp?  wOOt

 

Mitt anliggende er først og fremst å unngå å sette i gang en avstemming der jeg har glemt viktige alternativer. Da er det fort gjort at det blir sure miner, og vi må kanskje starte på nytt. Det er jo merarbeid og tull for alle.

 

Om jeg samtidig risikerer å få enda flere nye alternativer hver gang jeg spør om lista med alternativer nå er komplett, så kommer vi jo heller aldri i gang.

 

Så jeg må kanskje spørre meg selv om hva som er verst og velge deretter?  ::)

 

Men, sånn jeg oppfatter dere, så har jeg ikke glemt noen. Da tror jeg at jeg skal lage en avstemming basert på lista jeg satte opp tidligere på kvelden pluss de som kom etterpå.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du Arild, hvis gutta vil ha med flere alternativer, sett de opp da vel.

 

 

Per Erik

 

Da kan det fort ta litt tid før vi kommer i mål tror jeg, virker litt som at det kan dukke opp et nytt alternativ rundt et hvert hushjørne her nå :D

Tror det holder med alternativer nå jeg.

 

Men selvfølgelig hvis noen vil at ha flere alternativer så kan jo jeg hive på et til: Opel, personbil kun 1:25 ;)

Regner med at det ikke blir mange som bygger da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Gaute, nå var du akkurat for seint ute. Ikke for å være vemmelig, men for å illustrere poenget med å vite når man skal sette strek.  ;)

 

Avstemminga er nå lagt ut, og det er det som står der å velge mellom.

 

Da stenger jeg denne tråden etter meg, og så ser vi hvordan avstemminga går.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.