Gå til innhold
  • Bli medlem

VINNEREN


Anbefalte innlegg

I fjor hadde NC Corvette som tema. Samtidig hadde vi gruppebygging av GHIA.

 

Det går jo fint i år også. Van og Porsche. Og selv om fristen var LU, og vi fikk en flott vinner, så er det jo mange (meg inkludert) som ikke ble ferdige.

Jeg har planer om å ta med mine til NC, det har sikkert flere andre. Så jeg foreslår enkelt og greit at vi fortsetter med trådene våre.

 

Gruppebygging slik vi gjør det er jo ikke annet enn at vi er flere som bygger rundt et samlet tema, og at det er samlet i en egen gruppe på forumet.

 

Siden det sikkert er flere som er i startgropen med Van så er det kanskje en god idee å starte en gruppe for å ha de også samlet på forumet, eller hva administratorer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter responsen å dømme ser det ut som spesialpriser var pop.

 

Jeg var innom Porschebutikken igjen idag for å sjekke ståa.

Thomas Widhøy som er vår kontakt der var veldig positiv. Bildet av vinneren som jeg printa og rammet inn hang på veggen :thumb: og det betyr at vi kan kjøre en gang til.

 

Hvis vi har Porsche som en spesialklasse på LU 2009 kan vi vel være så generøse at de som ikke ble ferdige i år kan være med der.

Så,da er det bare å fortsette for de som har begynt,og bare å sette igang for alle som vil være med.

Alle typer Porsche er velkommen.

 

Leif

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter responsen å dømme ser det ut som spesialpriser var pop.

 

Jeg var innom Porschebutikken igjen idag for å sjekke ståa.

Thomas Widhøy som er vår kontakt der var veldig positiv. Bildet av vinneren som jeg printa og rammet inn hang på veggen :thumb: og det betyr at vi kan kjøre en gang til.

 

Hvis vi har Porsche som en spesialklasse på LU 2009 kan vi vel være så generøse at de som ikke ble ferdige i år kan være med der.

Så,da er det bare å fortsette for de som har begynt,og bare å sette igang for alle som vil være med.

Alle typer Porsche er velkommen.

 

Leif

 

 

Super forslag.

Nå har jeg nesten glemt skuffelsen over å ikke kunne komme, og sneen må bare lave ned, gjør ingenting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg faar hente en Porsche ut fra lageret da...  Og jeg som hadde tenkt aa bygge Ferrari...

 

Har ikke du en Ferrari som du driver og slipper i gulvet med jevne mellomrom?  ::)

 

Arild

 

Hehehe...det er en stund siden den har moett gulvet naa, men det er kun fordi den har staatt trygt inne i skapet.  Men Kjell Terje spurte om den samme han, saa om jeg faar ut fingeren kan jeg be Tameo om nye reservedeler.  Men egentlig tenkte jeg paa en Ferrari 288 GTO fra Fujimi som jeg har hatt noen aar.  Kjoepte Crazy Modeler sitt etsesett til denne for en maaned siden, og jeg tviler paa at jeg klarer aa gjennomfoere den samtidig som alt annet jeg har lyst til aa gjoere - selv til neste aar.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...


×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.