Henrik Melvold Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 22. september avholdes Norwegian Challenge XV på Gulskogen i Drammen Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 2, 2007 Share Posted March 2, 2007 Det er lenge til det, må produsere masse biler og sykler til da.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Brilliant. God tid til å planlegge, og varsle hjemme. Men kanskje ikke så god tid til å bygge. Men Karman GHIA'n skal jeg klare. knut Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 6, 2007 Share Posted March 6, 2007 Husk at årets tema er Corvette Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Husk at årets tema er Corvette Og det er vel du lei deg for....... Gleder meg allerede jeg... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Husk at årets tema er Corvette Korr Bra!! Kommer med Ghia også.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 7, 2007 Share Posted March 7, 2007 Husk at årets tema er Corvette Og det er vel du lei deg for....... Gleder meg allerede jeg... Det tokk bare 15 år med masing på Atle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Blir nok seint hjem på morgenkvisten, etter å ha sittet oppe hele natten i forveien, tok en uke å komme seg sist. Jeg gleder meg allerede. Den beste modellkonkurransen i året Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 .....blir nok å komme i år jeg også..... Hvis denna Ghian blir ferdig! -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 8, 2007 Share Posted March 8, 2007 Sånn skal det være Sverre! Og til høsten har du vel litt kortere vei dit også........ (Vi må se om vi ikke får ei trondhjemspi' til å legge sine klør på deg først så du blir værende her...... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 (Vi må se om vi ikke får ei trondhjemspi' til å legge sine klør på deg først så du blir værende her...... ) Jeg har ei søster som ikke har noen type....sånn i tilfelle altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 IPMS Norway Match Making Love baby Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 22. september avholdes Norwegian Challenge XV på Gulskogen i Drammen Henrik Er dette kun biler som er temaet her? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 NC er bilshow på samme måten som Gardermoen Modellflyfestival er (var) for - ja nettopp - fly Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 NC er bilshow på samme måten som Gardermoen Modellflyfestival er (var) for - ja nettopp - fly Arild Det er lenge til det, må produsere masse biler og sykler til da.... Ja ikke vet jeg, men går det an å lure inn et par mc også eller? :'( Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Et fly med bilmotor da... er det greit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 Bil med flymotor ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 NC er bilshow på samme måten som Gardermoen Modellflyfestival er (var) for - ja nettopp - fly Arild Det er lenge til det, må produsere masse biler og sykler til da.... Ja ikke vet jeg, men går det an å lure inn et par mc også eller? :'( Per Erik Det er bare å ta med MC'er, det er en klasse som heter smått og stort på hjul (fly - vinger = saltørkenreser ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 så humvees er ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 9, 2007 Share Posted March 9, 2007 så humvees er ok? Ja da Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts