Thomas Fossum Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Hallo Er det noen som skal på Haugenstua på byggekveld onsdeg 28\2,hvis det er det ca kl ? Thomas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Jeg fikk en liten en på øret om spørsmålet ditt,Thomas,og synes det er for galt at ingen svarer deg :'(,selv om jeg ikke er på forumet for tiden . Som du kansje har fått med deg så har vi litt "ekteskapsproblemer" på Haugenstua for tiden . Jeg skulle vært på et annet møte onsdag,men jeg får sikkert den infoen jeg trenger selv om jeg ikke møter der ,så hvis ingen av de andre kan komme og låse opp,så vil jeg komme og opprettholde tilbudet om byggekveld den siste onsdagen denne mnd også. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Jeg mener det ble ble sagt på siste ordinære møte at byggemøtene siste onsdag i måneden er avblåst. Derfor har jeg ikke lagt inn dette i planene mine. Det er mulig jeg tar feil, hvilket jeg håper .... Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Neida,Nils.Hvis jeg ikke husker feil,så skulle vi høre her inne først,om det var noen som ville komme. Nå har jo du og Thomas meldt seg,så da vil det være folk der . Jeg skjekket "vaktlista",og da er det Henrik som står oppført,men siden han ikke har meldt seg,så vet jeg ikke hvordan det blir med han,men hvis ikke så kan jeg komme jeg. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Hei, Har dessverre ikke sett denne før nå, men jeg kan godt komme onsdag og låse opp. Er der hvertfall fra kl. 1700. Vel møtt! Ellers husker Vidar helt riktig i at vi skulle lodde stemningen her først, sånn at det slapp å bli bomtur og tomt lokale på "nøkkelbarna". Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted February 26, 2007 Share Posted February 26, 2007 Ellers husker Vidar helt riktig i at vi skulle lodde stemningen her først, sånn at det slapp å bli bomtur og tomt lokale på "nøkkelbarna". Var det sånn det var .... :'( Da er jeg redd for at jeg misforsto helt. Nå har jeg halvveis gjort en avtale for onsdag, og er ikke sikker på hva utfallet blir. Jeg pratet med Mats i dag også, og det virket som om han hadde tenkt seg dit. Jeg har iallefall arbeid å gjøre, noe som passer helt utmerket for en Haugenstua-økt. Maskering av vingene på Norseman og spraye på ribbestruktur (se annen tråd på forumet for detaljer). Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Jeg kommer jeg også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Det er bare å komme, Mats. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Jeg kommer også. Trenger litt tips for å lage noen baser, og siden jeg ikke akkurat er noen utfordrer i konkurranseøyemed, håper jeg at noen vil hjelpe meg. Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Det er bare å komme, Martin. Vi skal nok få hjulpet deg. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Fosshaug Posted February 27, 2007 Share Posted February 27, 2007 Tar en tur jeg også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Tar muligens en tur jeg også Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Jeg kommer også, omenn forsinket. Det er snart ikke grenser for hvor mye rart som skal komme i veien for min deltakelse på møtene, men i kveld blir jeg bare et par timer forsinket. Bedre enn å ikke komme seg avsted i det hele tatt da. Rune, dette blir vel nesten siste kveld med gjengen før du flytter? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Jeg prøver å komme innom en tur i løpet av kvelden jeg også. Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Rune, dette blir vel nesten siste kveld med gjengen før du flytter? Ja, det blir nok det. Derfor tenkte jeg å ta turen Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Når er det du kommer oppover da, Rune? Rekker du kanskje mars-møtet vårt? Er den 12. det...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Jess, da fikk jeg melding fra min bedre halvdel om at hennes kveldsmøte var avlyst, så da kommer jeg til vanlig tid Håper ingen ble skuffa nå? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Når er det du kommer oppover da, Rune? Rekker du kanskje mars-møtet vårt? Er den 12. det...... Rekker nok ikke marsmøtet for jeg flytter i midten av mars, men på aprilmøtet kommer jeg nok Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 28, 2007 Share Posted February 28, 2007 Håper ingen ble skuffa nå? Absolutt ikke. Du har jo ikke vært innom på år og dag... nesten... iallefall ikke på møter. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts