Gå til innhold
  • Bli medlem

Haugenstua 28\2


Thomas Fossum

Anbefalte innlegg

Jeg fikk en liten en på øret om spørsmålet ditt,Thomas,og synes det er for galt at ingen

svarer deg :'(,selv om jeg ikke er på forumet for tiden >:(.

Som du kansje har fått med deg så har vi litt "ekteskapsproblemer" på Haugenstua for

tiden wOOt.

Jeg skulle vært på et annet møte onsdag,men jeg får sikkert den infoen jeg trenger selv

om jeg ikke møter der :thumb:,så hvis ingen av de andre kan komme og låse opp,så vil

jeg komme og opprettholde tilbudet om byggekveld den siste onsdagen denne mnd også.

 

 

Vidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida,Nils.Hvis jeg ikke husker feil,så skulle vi høre her inne først,om det var

noen som ville komme.

Nå har jo du og Thomas meldt seg,så da vil det være folk der :thumb:.

Jeg skjekket "vaktlista",og da er det Henrik som står oppført,men siden

han ikke har meldt seg,så vet jeg ikke hvordan det blir med han,men hvis

ikke så kan jeg komme jeg.

 

 

Vidar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellers husker Vidar helt riktig i at vi skulle lodde stemningen her først, sånn at det slapp å bli bomtur og tomt lokale på "nøkkelbarna".

 

Var det sånn det var ....  :'( Da er jeg redd for at jeg misforsto helt.  :pinch:

 

Nå har jeg halvveis gjort en avtale for onsdag, og er ikke sikker på hva utfallet blir. Jeg pratet med Mats i dag også, og det virket som om han hadde tenkt seg dit.

 

Jeg har iallefall arbeid å gjøre, noe som passer helt utmerket for en Haugenstua-økt. Maskering av vingene på Norseman og spraye på ribbestruktur (se annen tråd på forumet for detaljer).

 

Nils

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer også, omenn forsinket. Det er snart ikke grenser for hvor mye rart som skal komme i veien for min deltakelse på møtene, men i kveld blir jeg bare et par timer forsinket. Bedre enn å ikke komme seg avsted i det hele tatt da.

 

Rune, dette blir vel nesten siste kveld med gjengen før du flytter?

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.