Glenn M. Gundersen Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Ja, hvem skal bortover? http://www.solaairshow.no/ -Glenn Kanskje enn får se 2 F-16 i lufta....SAMTIDIG Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Janneth Stava Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Hmm... jeg har veldig lyst ihvertfall. Ikke lange turen med ferja over heller Sissel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Oi. 2 x F 16 Da trenger vi ikke invitere hverken Russian Knights eller Red Arrows. Trgr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Kanskje vi også får se én Hercules i lufta....SAMTIDIG Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øystein E Nåvik Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Det var den dårligste helgen de kunne valgt for mitt vedkommende. Nåvel - jeg får kanskje med meg litt av forberedelsene før jeg reiser hjem fra Sola på fredag . . . Jeg får satse på at det blir lagt ut fyldige rapporter og massiv billeddokumentasjon fra stevnet her på forumet mvh Øystein Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Svendsen Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Og som avsluttnings nummer 1 hercules flankert av 2 F 16. Rune S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Og som avsluttnings nummer 1 hercules flankert av 2 F 16. Rune S Heeeyy Heeeey hele det norske luftforsvaret på vingene på en gang Dette blir dyrt for kongen Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Hvis vi er heldig blir det kanskje en Safari også, så dere trenger ikke ta den sarkastiske tonen. Forøvrig tror jeg ikke det blir et så verst stevne. Både lufthavna og Avinor har lagt av en del penger. Skulle dere slumpe til å besøke Stavanger denne helga blir det nok sammenkomst hos meg på kvelden. Jeg bor 3 minutter unna flyplassen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sissel Janneth Stava Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Skulle dere slumpe til å besøke Stavanger denne helga blir det nok sammenkomst hos meg på kvelden. Jeg bor 3 minutter unna flyplassen. Blir det party da? Masse limsniffing? Sissel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Svendsen Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Spøk til side deter jo så få slike arangementer i Norge så vi får vel dra rundt nesset og se.Jeg tror det kan bli bra. Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 :) Regner med at det blir samme prosedyre som sist. Gratis drikke i messa på Sola-sjø, og videre overnatting der med tilhørende jallaparty hver kveld. Tjohei hvor vi gleder oss. Eneste jeg må holde litt i nakken er Einar S. Han har en tendens til å sjekke opp kvinnelige skvadronsjefer, hehehe. mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Oi. 2 x F 16 Da trenger vi ikke invitere hverken Russian Knights eller Red Arrows. Trgr Eller blue angels eller noe sånt... Har sett to F-16 i luften,selvom det ikke var et fly show. Er ikke jeg heeeeldig!Noen som vil ta på meg? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted January 22, 2007 Share Posted January 22, 2007 Har sett to F-16 i luften,selvom det ikke var et fly show. Er ikke jeg heeeeldig!Noen som vil ta på meg? Jeg er enda heldigere.........har sett ca. 40 på en gang.. ..og 6 Su 27 Mulig det blir en tur til Stavanger til sommeren da.......... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Glenn M. Gundersen Posted January 22, 2007 Author Share Posted January 22, 2007 Har kun sett 1 F-16 i lufta, og det var den 19 August 2000 (F-16 #670 338SQD), på selveste Geiteryggen Flyet fikk en fæv'l i motorn så det blei forsinkelser ca.7-8timer.....men det var verdt det...klokka var vel 20:00 tenker jeg Så bare stikkflammen ut av fantehølet, deretter forsvant den i mørket.......aaaaah glømmer nok aldri det..... -Glenn .......får nesten en liten klump i halsen.... :'( Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted January 23, 2007 Share Posted January 23, 2007 Jeg har stått oppe i fjellsida i indre Troms og sett ned på en F-16 som kom inn dalføret... Litt spesiell vinkel å se en luftbåren F-16 fra for en som pleier å holde seg på landjorda. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 24, 2007 Share Posted January 24, 2007 Jeg skal over i allefall, om det blir dagstur med fly eller om vi tar det med enhelg hos mine foreldre vet jeg ikke ennå. sansynligvis blir det første alternativ. Canon'en er ladet og klar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted January 31, 2007 Share Posted January 31, 2007 men det jeg skulle ønske var at det kommer noen indikasjoner på program etterhvert. 2 F-16 i lufta samtidig kan bli ganske stilig. Men det er ikke akkurat noe akrobatikk som blir gjennomført med RNoAF vipers lengre. Det jeg har sett de siste årene er vel mer eller mindre noen lowpass med etterbrenner, en inverted flight og en breakturn. Det var vel stortsett det. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts