Gå til innhold
  • Bli medlem

Vi har mistet en god venn og flink modellbygger


Anbefalte innlegg

Det er sjelden det er så tungt å skrive innlegg på et forum som nå. Jeg fikk i går kveld telefon fra Kjell Terje med den triste nyheten om at vår modellbyggervenn Espen Andreas og hans bror Stig Harald hadde omkommet i en ulykke med Espens fly tidligere igår ettermiddag.

Det er vanskelig for meg å formulere noe fornuftig ut av dette her, det er bare trist.

Nyheten er jo nå også offentlig så jeg regner med det er greit at jeg skriver om det her.

https://www.nrk.no/trondelag/de-to-omkomne-etter-flystyrten-i-meraker-er-fortsatt-ikke-hentet-ut-av-flyvraket-1.14284423

 

Vi skal jo ha møte i modellklubben nå på Mandag 12. som vanlig fra 19.00 og utover. Jeg håper at så mange som mulig kommer dit så vi kan møtes og minnes Espen. Vi vil alle savne hans person og humor.

 

Vil i fred Espen❤️

  • Lei meg 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forferdelig trist dette som har skjedd.

Nå er det slik at man stort sett treffer medlemmer utenfor det lokale klubbmiljøet i forbindelse det  årlige SKALA arrangementet, de fleste av oss har vel ikke unngått å legge merke til og bli kjent med denne joviale trønderen med godt humør og alltids noen sprell på lur. 

Du vil bli savnet Espen, hvil i fred.

 

Tommy :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Det ble ei vakker og verdig bisettelse for Espen Hoff og broren hans i Ilen kirke i dag. Det er plass til 600 personer i kirka, og den var temmelig fullsatt. Kolleger av Espen i Widerøe stod æresvakt i uniform i deler av seremonien.

 

Jeg tror ikke jeg noen gang har sett så mye blomster i en begravelse. Kransen med en siste hilsen til Espen fra modellbyggervennene i IPMS Norge og Trondheim Plastmodellklubb er en av de mange kransene opp langs kirkegulvet. Bildet er tatt en time før sjølve bisettelsen starta.

 

Etter bisettelsen fløy småfly fra Værnes flyklubb i formasjon over kirka. Det ville nok Espen satt pris på.

 

IMG_0690 red.jpg

Endret av Einar Sandvik
  • Me like! 11
  • Takk! 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Traff aldri "Tigermesteren" i virkeligheten, men har jo faatt inntrykk av en humoerfylt og inspirerende kar.  Det kom som en total overraskelse aa faa vite under curryen i Telford at det var Espen og hans bror som omkom i flyulykken jeg leste om paa nett dagen i forveien.  Godt man ikke vet hva livet har i vente.  Hvil i fred Tigermester.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.