Gå til innhold
  • Bli medlem

Norsk krumsabel: A.W.35 Scimitar i skala 1:72


Einar Sandvik

Anbefalte innlegg

Propellen er malt i tråd med resultatene av nyere "propellforskning". Jeg grunna med lysegrå Tamiya-grunning, malte navet med Humbrol H 110 Dark Wood og metallbeslaga med Alclad Polished Brass oppå Tamiya Nato Black. Jeg vurderer å mørkne messingen en smule, for beslaga framtrer som mørke, men ikke svarte på alle bilder fra samtida.

 

Det har vært en del forutgående pussing på denne propellen på grunn av en langsgående fordypning på begge sidene av propellnav og propellblad.

 

DSCF3806_2.JPG.bd2b49da2292c00385e584876eed6cba.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • 5 måneder senere...

Sjøl om jeg ikke har lagt ut noe her på lenge, så driver jeg på med litt parallellbygging med diverse byggesett ved siden av garasjebygging i skala 1:1. Nå som det snart er jul, er det tid for å lage julestjerner. Rødfargen er en miks av skarlagensrød Humbrol H60 og rødbrun H100. Den ser for lys ut på bildet. I første forsøk ble det overspray, men så huska jeg på trikset med å sprøyte over hvitt utenpå teipen over det hvite før jeg malte rødt, og da ble det skarpe og fine kanter.

aN1FOfT.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.