Jump to content

Recommended Posts

Guest Espen Andreas Hoff
Posted

Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... ???

Posted

Hva #1%& skal det bety?! Det vil være en fullblods SKANDALE om ikke du kommer på Skala med tigermodellene dine. Hvem i huleste skal jeg ellers rive kjeft med? SAS fordi han ikke har fått ferdig hverken P40 eller Pantheren??

Posted

Hva #1%& skal det bety?! Det vil være en fullblods SKANDALE om ikke du kommer på Skala med tigermodellene dine. Hvem i huleste skal jeg ellers rive kjeft med? SAS fordi han ikke har fått ferdig hverken P40 eller Pantheren??

Ja søren heller, jeg kommer til å føle meg ekstremt krenket om jeg ikke blir tilstrekkelig krenket på Skala. Se å få deg fri, Tigermester!

• 1 month later...
Guest Espen Andreas Hoff
Posted

Tigermesteren har tydeligvis havnet i et tidskrympefelt, og sliter big time med å få få ferdigstilt alle småtigrene sine. Og jeg vet at dere alle blir veldig skuffet dersom jeg bare har med meg en 8-10 modeller, så derfor kommer jeg herved med et knall forslag: Hva med å utsette SKALA etpar uker bare, slik at jeg får tid til å gjøre ferdig alle flyene og ta gruppebygget til uante høyder!

Posted

I dag avgjorde eg med 100% sikkerhet, at eg reiser til Skala i år. Køyrer natt til lørdag. Har ingen modeller å visa, men kanskje eit prosjekt, eller to, blir med. Målet er å få solgt litt, og treffa folk. No skal eg sjekka om eg må køyra med, somardekk, eller piggdekk :)