Jørgen Faret Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Bare 51 dager igjen! Har du bestilt hotellrom? Eller lagt en plan på hvordan få ferdig alle påbegynte byggesett (som egentlig skulle vært ferdig til forrige Skala)? Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 9, 2017 Posted March 9, 2017 Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... Quote
Torgeir Eikeland Posted March 10, 2017 Posted March 10, 2017 Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... Hva #1%& skal det bety?! Det vil være en fullblods SKANDALE om ikke du kommer på Skala med tigermodellene dine. Hvem i huleste skal jeg ellers rive kjeft med? SAS fordi han ikke har fått ferdig hverken P40 eller Pantheren?? Quote
Stein Atle Stenberg Posted March 11, 2017 Posted March 11, 2017 Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... Hva #1%& skal det bety?! Det vil være en fullblods SKANDALE om ikke du kommer på Skala med tigermodellene dine. Hvem i huleste skal jeg ellers rive kjeft med? SAS fordi han ikke har fått ferdig hverken P40 eller Pantheren?? Ja søren heller, jeg kommer til å føle meg ekstremt krenket om jeg ikke blir tilstrekkelig krenket på Skala. Se å få deg fri, Tigermester! Quote
Geir Hogga Posted March 13, 2017 Posted March 13, 2017 Nei, vet ennå ikke om jeg får fri fra jobben... Det er påkrevd at du kommer. Og at du kommer kledd i tiger-habitten din. Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted April 26, 2017 Posted April 26, 2017 Tigermesteren har tydeligvis havnet i et tidskrympefelt, og sliter big time med å få få ferdigstilt alle småtigrene sine. Og jeg vet at dere alle blir veldig skuffet dersom jeg bare har med meg en 8-10 modeller, så derfor kommer jeg herved med et knall forslag: Hva med å utsette SKALA etpar uker bare, slik at jeg får tid til å gjøre ferdig alle flyene og ta gruppebygget til uante høyder! Quote
Tor Henning Engen Posted April 27, 2017 Posted April 27, 2017 I dag avgjorde eg med 100% sikkerhet, at eg reiser til Skala i år. Køyrer natt til lørdag. Har ingen modeller å visa, men kanskje eit prosjekt, eller to, blir med. Målet er å få solgt litt, og treffa folk. No skal eg sjekka om eg må køyra med, somardekk, eller piggdekk Quote
Recommended Posts