Jump to content

Recommended Posts

Guest Espen Andreas Hoff
Posted

Lekkert Ole,lekkert! Ikke den mest flamboyante bemaling, men tigermesteren nikker anerkjennende :praise:

Posted

Lekkert Ole,lekkert! Ikke den mest flamboyante bemaling:praise:

Nemlig. Dette er jo faktisk over grensa til stilig, og tilnærmet elegant. Bare fyrverkeriet på vingene er en studie i seg selv. Denne Kjensmo begynner å bli farlig effektiv.

Posted

Takk for hyggelige kommentarer alle sammen! :praise:

Denne modellen får gå under kategorien speedbygging, modellen er bygd ferdig på (F-) 16 dager. Og modellen er som dere skjønner mitt bidrag i utfordringen jeg har hatt med en viss Tigermester her på forumet.

Tamiya har fått mye skryt for sin nye Tomcat i 1:48, men denne modellen av F-16CJ henger jammen ikke etter.

Dette er kvalitetsmessig det beste 1:72 byggesettet jeg noen gang har bygd i min nå over 40 års byggekarriere.

Har overhode ikke brukt sparkel på denne modellen, bare montert og limt delene sammen. En utrolig passform på dette settet, blir som å sette sammen Lego og så lime.

Ole :)

Guest Espen Andreas Hoff
Posted

Har dette byggesettet selv, men den kjedelige tigermalinga har sendt den innerst på loftet. Kanskje den rykker bittelitt frem i køen etter denne fantastiske anmeldelsen, må bare finne noen høvelige dekaler først.

Tigermesteren

Posted

Har dette byggesettet selv, men den kjedelige tigermalinga har sendt den innerst på loftet. Kanskje den rykker bittelitt frem i køen etter denne fantastiske anmeldelsen, må bare finne noen høvelige dekaler først.

Tigermesteren

Endelig!!

Godt å høre fra selveste Tigermesteren at tigermaling er kjedelig! wOOt

Posted

Tigermesteren

Endelig!!

Godt å høre fra selveste Tigermesteren at tigermaling er kjedelig! wOOt

Jeg tar for gitt at han med "kjedelig" mener at det er altfor lite tiger på den. Det er samtidig derfor jeg mener at dette kan passere som pent.