Ole Kjensmo Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 F-16CJ Fighting Falcon Block50-Tiger Meet 2001 Tamiya 1:72 Bygget 100% Out of Box Lakkert med GSI farger Ole Quote
Jens Håkon Brandal Posted March 5, 2017 Posted March 5, 2017 Meget pent dette. Det eneste jeg kan sette fingeren paa er at "baandet" mellom den graa malingen og dysen skal vaere svart karbonfiber med en tynn metallfarget kant... Jens Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Lekkert Ole,lekkert! Ikke den mest flamboyante bemaling, men tigermesteren nikker anerkjennende Quote
Torgeir Eikeland Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Lekkert Ole,lekkert! Ikke den mest flamboyante bemaling:praise: Nemlig. Dette er jo faktisk over grensa til stilig, og tilnærmet elegant. Bare fyrverkeriet på vingene er en studie i seg selv. Denne Kjensmo begynner å bli farlig effektiv. Quote
Ole Kjensmo Posted March 6, 2017 Author Posted March 6, 2017 Takk for hyggelige kommentarer alle sammen! Denne modellen får gå under kategorien speedbygging, modellen er bygd ferdig på (F-) 16 dager. Og modellen er som dere skjønner mitt bidrag i utfordringen jeg har hatt med en viss Tigermester her på forumet. Tamiya har fått mye skryt for sin nye Tomcat i 1:48, men denne modellen av F-16CJ henger jammen ikke etter. Dette er kvalitetsmessig det beste 1:72 byggesettet jeg noen gang har bygd i min nå over 40 års byggekarriere. Har overhode ikke brukt sparkel på denne modellen, bare montert og limt delene sammen. En utrolig passform på dette settet, blir som å sette sammen Lego og så lime. Ole Quote
Guest Espen Andreas Hoff Posted March 6, 2017 Posted March 6, 2017 Har dette byggesettet selv, men den kjedelige tigermalinga har sendt den innerst på loftet. Kanskje den rykker bittelitt frem i køen etter denne fantastiske anmeldelsen, må bare finne noen høvelige dekaler først. Tigermesteren Quote
Ole Kjensmo Posted March 6, 2017 Author Posted March 6, 2017 Har dette byggesettet selv, men den kjedelige tigermalinga har sendt den innerst på loftet. Kanskje den rykker bittelitt frem i køen etter denne fantastiske anmeldelsen, må bare finne noen høvelige dekaler først. Tigermesteren Endelig!! Godt å høre fra selveste Tigermesteren at tigermaling er kjedelig! Ole Quote
Torgeir Eikeland Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Har dette byggesettet selv, men den kjedelige tigermalinga har sendt den innerst på loftet. Kanskje den rykker bittelitt frem i køen etter denne fantastiske anmeldelsen, må bare finne noen høvelige dekaler først. Tigermesteren Endelig!! Godt å høre fra selveste Tigermesteren at tigermaling er kjedelig! Ole Jeg tar for gitt at han med "kjedelig" mener at det er altfor lite tiger på den. Det er samtidig derfor jeg mener at dette kan passere som pent. Quote
Geir Hogga Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Kjedelig eller ikke; sluttresultatet er av ypperste klasse. Ypperlig modell, Ole. Quote
Stein Atle Stenberg Posted March 7, 2017 Posted March 7, 2017 Særdeles lekker. Og diskret. Herlig! Quote
Recommended Posts