Mats Averkvist Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 De som ønsker ha salgsbord på Skala kan melde fra til meg. Bordleie for salgsstand: • Enkeltmannsforetak/foreninger: kr. 250.- pr. bord • Privatpersoner som ønsker å selge fra egne samlinger: kr. 100,- pr. bordmeter. Følgende har meldt interesse: 1 IPMS Norge -> 1 <- Flyhistorie -> 1 <- European Airlines Rob Mulder -> 1 <- Wings Forlag, Cato Guhnfeldt -> 1 <- Vingtor Decals 1 Militærhistorie 2 Tor Helge Andersen 2 Atle Eriksen 1-2 m Kåre Paulsen 1 m Kyrre Ingebrethsen 4 m Tor Henning Engen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 17, 2016 Share Posted November 17, 2016 Vingtor Decals er med! Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted April 18, 2017 Author Share Posted April 18, 2017 Da vi nå begynner å nærme oss Skala så kan det være på sitt plats å påminne de som ikke har booket bord til Skala om å gjøre det... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Vingtor Decals er med! Etter nærmere vurdering - kanskje ikke. Jeg har funnet ut at det jaggu er langhelg med fri på mandag, og med lovende værmelding så frister det langt mer å sette kajakken på sjøen. Skulle det bli innevær så får jeg heller revurdere nok en gang. Nils Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Vingtor Decals er med! Etter nærmere vurdering - kanskje ikke. Jeg har funnet ut at det jaggu er langhelg med fri på mandag, og med lovende værmelding så frister det langt mer å sette kajakken på sjøen. Skulle det bli innevær så får jeg heller revurdere nok en gang. Nils Jaujau. Får håpe noen andre kan ta med dekalene dine og selge dem, da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Har sendt PM t Mats. Eg pakker i stasjonsvogna, og kjem øve fjellet. Mest bilrelaterte ting eg selger, men er nå med litt meir. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts