Gå til innhold
  • Bli medlem

Takk for denne gang!


Anbefalte innlegg

Helgen har vært topp! Og nå har jeg endelig fått muligheten til å samle tanker og inntrykk. Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått. Jeg vet også at resten av styret har også fått gode tilbakemeldinger det nye styret kan jobbe videre med.

 

Jeg tror jeg vil si at helgen ble ganske vellykket tross alt. Til og med våre franske venner klarte å finne frem til lokalet. Selv etter at det ble flyttet.

 

Google translate funker utmerket!

 

Igjen, en stor takk til dere alle som deltok. Hadde stand og de av dere som stakk innom som besøkende. Det var moro å se lokalet så godt pakket med folk.

 

Ønsker de av dere som fremdeles er på vei hjemover en videre god reise. Og til de av dere som fikk med dere en premie hjem Gratulerer nok en gang!

 

Nå er det på tide å logge av og ta frem notatboken.

 

Ha en strålende god kveld!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.