Jump to content

Recommended Posts

Posted

Helgen har vært topp! Og nå har jeg endelig fått muligheten til å samle tanker og inntrykk. Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått. Jeg vet også at resten av styret har også fått gode tilbakemeldinger det nye styret kan jobbe videre med.

Jeg tror jeg vil si at helgen ble ganske vellykket tross alt. Til og med våre franske venner klarte å finne frem til lokalet. Selv etter at det ble flyttet.

Google translate funker utmerket!

Igjen, en stor takk til dere alle som deltok. Hadde stand og de av dere som stakk innom som besøkende. Det var moro å se lokalet så godt pakket med folk.

Ønsker de av dere som fremdeles er på vei hjemover en videre god reise. Og til de av dere som fikk med dere en premie hjem Gratulerer nok en gang!

Nå er det på tide å logge av og ta frem notatboken.

Ha en strålende god kveld!

Posted

Takk for godt lag :)

Gleder meg til neste år allerede

Figurpakten er i riktig modus, ikke sant Sten Atle, Atle og Kjetil?

Roy

Posted

Takk for en strålende helg, og en spesiell takk til styret som heiv seg rundt og fikk til et vellykket arrangement, tross store utfordringer. :cheers:

Gleder meg alt til neste år, og håper da at jeg får anledning til å være der begge dagene.

Posted

Maa si meg positivt overrasket over fasiliteter, oppmoete og aktivitet til tross for utfordringene saapass kort tid i forveien.  Det sosiale paa Jonas B. Gundersen var topp, og hyggelig aa treffe gamle og nye medlemmer over noen glass med gyllen vaeske fra Aass.

Jens