Edward H. Valholm Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Helgen har vært topp! Og nå har jeg endelig fått muligheten til å samle tanker og inntrykk. Tusen takk for alle tilbakemeldinger jeg har fått. Jeg vet også at resten av styret har også fått gode tilbakemeldinger det nye styret kan jobbe videre med. Jeg tror jeg vil si at helgen ble ganske vellykket tross alt. Til og med våre franske venner klarte å finne frem til lokalet. Selv etter at det ble flyttet. Google translate funker utmerket! Igjen, en stor takk til dere alle som deltok. Hadde stand og de av dere som stakk innom som besøkende. Det var moro å se lokalet så godt pakket med folk. Ønsker de av dere som fremdeles er på vei hjemover en videre god reise. Og til de av dere som fikk med dere en premie hjem Gratulerer nok en gang! Nå er det på tide å logge av og ta frem notatboken. Ha en strålende god kveld! Quote
Marius Moe Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Takker for en strålende helg, flotte lokaler og trivelige mennesker Marius Quote
Stein Atle Stenberg Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Takk tilbake, og til alle, for en kjempefin og moro helg. SAS Quote
Stian Svendsen Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Ser frem til referat fra styremøte og hvem som kom og gikk Quote
Jan Erik Johansen Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Nytt styre ble, Edward som formann, Jan Erik Johansen som nestformann, Jørgen Faret som kasserer, Kåre Paulsen som sekretær og Einar Sandvik som styremedlem. Heller ikke i år klarte vi å få en kvinneandel på 50%. Janse Quote
Oddvar Olsen Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Takk for et vel gjennomført arrangement, det ble knall selv med alle utfordringene som var i forkant Quote
Guest Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Takk for godt lag Gleder meg til neste år allerede Figurpakten er i riktig modus, ikke sant Sten Atle, Atle og Kjetil? Roy Quote
Jens Roger Kristoffersen Posted May 22, 2016 Posted May 22, 2016 Takk til alle sammen! Spesielt takk til de som bidro på mitt ansvarsområde; dommerteamet. Og lørdagskvelden på Gundersen var riktig trivelig -JR Quote
Geir Hogga Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Takk for en strålende helg, og en spesiell takk til styret som heiv seg rundt og fikk til et vellykket arrangement, tross store utfordringer. Gleder meg alt til neste år, og håper da at jeg får anledning til å være der begge dagene. Quote
Einar Sandvik Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Takk for et flott Skala 2016! Trivelige lokaler, hyggelige mennesker og en fin lørdagskveld på Gundersen. Det eneste minuset var egentlig at det var redusert deltakelse. Einar S Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Maa si meg positivt overrasket over fasiliteter, oppmoete og aktivitet til tross for utfordringene saapass kort tid i forveien. Det sosiale paa Jonas B. Gundersen var topp, og hyggelig aa treffe gamle og nye medlemmer over noen glass med gyllen vaeske fra Aass. Jens Quote
Ragnar Eckhoff Posted May 23, 2016 Posted May 23, 2016 Takk for en fin helg! Artig å treffe igjen gamle kjente. Så får vi håpe på flere deltakere og modeller neste år. Ragnar Quote
Tor Helge Andersen Posted May 24, 2016 Posted May 24, 2016 Takk for en flott helg sammen med felles modellbyggere. De som sto bak som klarte å dra dette i land på så kort varsel fortjener en stor takk. Tor Helge Quote
Recommended Posts