Jørgen Faret Posted February 19, 2014 Share Posted February 19, 2014 Som de fleste sikkert har fått med seg er forhåndsregistreringen åpen på linken: http://www.ipmsnorge.org/forhandsregistrering/ Fristen for forhåndsregistrering er midnatt 7. mars 2014 Fint om mange bruker forhåndsregistreringen. Det gjør arbeidet for oss i modellregistreringen på Skala mye enklere og det blir dermed mindre kø. Minner også om at det er veldig lov å registrere modeller du ikke er sikker på om blir ferdig. Veldig mye enklere å stryke en modell fra lista, enn å knote inn en ny. Ha en god modellbygging frem til Skala. Snakkes Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 fullført . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Optimistisk forhåndsregistrering gjennomført. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Da har jeg også fått forhåndsregistrert mine ymse greier SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 forhåndsregistrering er fremdeles åpen til 22 i kveld for de av dere som fremdeles ikke har fått registrert deres modeller! Stenger altså i kveld! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Det var tidelig .. fra skolevæsnet og det offentlige vet jeg at sånne frister kan tøyes .. og jeg legger inn i kveld Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Da er forhåndsregistreringen stengt for i år. I overkant av 25 stk har registrert sine modeller i forkant. Håper på flere til neste år.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 hvor mange modeller? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ingen aning.. har ikke telt dem. En god del.. Mange har registrert like mange som deg og noen fler. Og noen bare en. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Det har kommet inn gode forslag til at forhåndsregistreringen bør være oppe enda lenger, siden det er sikkert noen som fremdeles holder på med modeller ennå som de ønsker å få registrert og at ikke alle har fått 100% oversikt over hva de faktisk skal ta med. Derfor velger vi å åpne forhåndsregistreringen frem til TORSDAG 13. MARS til og med kl. 23:00. Håper det er flere som nå har mulighet til å få registrert sine modeller FØR de ankommer lokalet. (Noe jeg også tror sekretariatet blir veldig glad for) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Faret Posted March 9, 2014 Author Share Posted March 9, 2014 Riktig. Nå ble jeg glad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Ooog her ligger nå også modellspesifikasjonslapper tilgjengelig for nedlasting som du kan bruke for å skrive litt om din modell, klasse den er i m.m. (Av en eller annen grunn var den skjult i html-koden.. ?) Du finner linken til den her: http://www.ipmsnorge.org/skala/info/ Eller direkte her: http://www.ipmsnorge.org/wp-documents/skala/modellspesifikasjon_skala_no.doc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Jøss. Det ble jaggu ti stykker denne gangen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Da er det to timer igjen før forhåndsregistreringen stenger. Deretter vil den forbli stengt. Så hvis det er noen av dere som fremdeles ikke har fått registrert dere er nå tiden ganske moden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 ferdig!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 13 stk forhåndsregistrert igårkveld another record Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 13 stk forhåndsregistrert igårkveld another record Nice! Jeg ser ut ifra de som har forhåndsregistrert at det er flere påmeldte med maaange registrerte modeller - Moro! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 ...and how many Spitfires, Roy? SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 ni ...and how many Spitfires, Roy? SAS Bare 4 denne gangen, men 7 fly totalt ;-) Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 13, 2014 Share Posted March 13, 2014 Svært bra innsats får man si Blir stas å se! SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts