Edward H. Valholm Posted February 20, 2013 Share Posted February 20, 2013 http://www.ipmsnorge.org/skala-2013/registrering-registration/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Og med drøyt halvannet døgn igjen før forhåndsregistreringen stenger, så er det 13 sjeler som har registrert seg. Vi får vel satse på at det er litt fler som har tenkt seg på Skala med modeller til konkurransen, så registrer deg i dag! Husk at det er mye enklere å stryke en modell du ikke ble ferdig med, enn å taste inn i skranken = kortere ventetid for alle. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Jeg forhåndregistrerte meg i går, men det var ikke noen form for kvittering. Er det mulig å få verifisert at registreringen er ok? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Jeg kan bekrefte at du ligger inn med 6 modeller, Rune. Håper det er korrekt antall. Burde hatt et system med en form for kvittering, men da må vi enten utvikle noe eller finne et annet system enn det som benyttes i dag. Her tror jeg det er fritt frem for den som har lyst til å hjelpe til Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Da var det gjort Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Takk, Arild Det stemmer med antallet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Godt at antallet stemmer, Rune. Spenningen får ligge i om navnet på modellene også stemmer når du kommer til skranken! Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 4, 2013 Share Posted March 4, 2013 Godt at antallet stemmer, Rune. Spenningen får ligge i om navnet på modellene også stemmer når du kommer til skranken! Det har funka bra foregående år, så jeg er sterk i trua Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Da har jeg registrert et par fly... SAS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Erik Kristiansen Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 5 modeller registrert tidligere idag, stemmer sikkert. Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Registrert 5 først og det var en til i dag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Ingen problem å føye til flere modeller, så det er bare å klemme i vei. Forhåndsregistreringa er åpen helt til jeg sier noe annet i denne tråden. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Hvilken klasse skal en Incom T-65 X-wing fighter fra Star Wars? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 5, 2013 Share Posted March 5, 2013 Sci-fi har en tendens til å havne i Annet-klassen. Er det klasse 9 eller deromkring? Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 X-wingen kan vel også stille i temaklassen i år som er Film og TV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Håper registreringa holdes åpen til i kveld. Det er alltid julekvelden på kjerringa dette her. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Det er Arild som bestemmer Men jeg regner vel med at det ikke burde være noe stort problem Får du ferdig noe russisk til helgen da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 MiG 21 SMT er ferdig, den. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Jeg har det ikke travelt. Jeg regner med at de som skal ha det ferdige skjemaet kan få tak i mailen sin selv om de har reist til Skala. Men la oss nå si at vi i alle fall holder åpent ut morradagen, så får vi med flest mulig. Minner også om at det er veldig lov å registrere modeller du ikke er sikker på om blir ferdig. Veldig mye enklere å stryke en modell fra lista, enn å knotte inn en ny. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 har vi skjema hvor vi skal skrive informasjon om modellen i år eller nei? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Det var et godt spørsmål, Roman! Modellspesifikasjonen har vi visst glemt helt bort i år, men denne bør jo folk ha fylt ut før de stiller seg køen til innsjekking. Linkene til skjemaene fra fjorårets tråd funker ikke lenger, så her må vi lete litt. Stay tuned. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Ligger her: http://www.ipmsnorge.org/skala-2013/registrering-registration/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Direktelink til Word-fil: http://www.ipmsnorge.org/wp-content/uploads/2012/10/modellspesifikasjon_skala_no.doc Modellnummer fylles ut i skranken. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Registrering er nå forlenget til midnatt i morgen den 07.03.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roman Volchenkov Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Direktelink til Word-fil: http://www.ipmsnorge.org/wp-content/uploads/2012/10/modellspesifikasjon_skala_no.doc Modellnummer fylles ut i skranken. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts