Gå til innhold
  • Bli medlem

Spørsmål, diskusjon, research og påmeldinger til gruppebygget


Anbefalte innlegg

Red Star Rising - Land/Sea/Air

 

Tidsrom 01. April, 2012 frem til Skala 2013

 

Korrigering nr. 4 - 10. November

 

Hei alle sammen og velkommen til dette eminente lille gruppebygget. Kan vi dumpe alle spørsmål, diskusjoner, "research" og påmeldinger til gruppebygget her fremover?

 

Dette gruppebygget er kanskje litt anderledes enne tidligere gruppebygg. Men jeg håper dere som velger å delta ikke setter dere helt på bakbeina.

For å delta i dette gruppebygget må du bygge en sovjetiskt eller russiskt modell eller som er blitt brukt av sovjet/Russland. Tidsrom er fritt. Tema er fritt.

 

Du er hjertelig velkommen til å:

 

- Bygge så mange modeller du har lyst til (jo fler jo bedre)

- Konverteringer, scratch-bygging, detaljering er tillatt

- After-market decaler er tillatt

- Alle modeller må være ustartede sett, eller et sett som du anser er "akkurat på startet".  Et bilde av boks m. deler er ønsket når du presenter din modell du ønsker å bygge.

Det samme med med alle ekstra deler du ønsker å benytte

 

Ferdig modeller må presenteres i tråden "Ferdige modeller"

Presentasjonen må inneholde bilder av det ferdige bygget

 

Premiering (ja tro det eller ei, det vil bli en premie for beste bygg) er et gavekort på kr. 500.- hos Smallsize (Sponset av en hemmelig sponsor).

Bedømming av alle ferdige modeller vil bli gjort av undertegnede, siden jeg har klart å skaffe en sponsor. (fremdeles hemmelig)

 

Lykke til og jeg håper at dere vil finne både gruppebygget og sjansen til å vinne en premie et positivt tiltak.

 

 

Hilsen

Edward

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

. Alle modeller må være ustartede sett, et bilde av boks m. deler er ønsket når du presenter din modell du ønsker å bygge.

 

Da hadde jo dette vært en utmerket unnskyldning til å begynne på enda et nytt sett, men jeg har i grunn ambisjoner om å bygge ferdig det meste av det jeg har begynt på (mesteparten har ikke blitt vist på forumet engang...).

 

Så jeg får heller følge dette gruppebygget litt fra sidelinjen da. ;)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grundige er dere i dette gruppebygget.

Stusser bare noe på tidsfrisen 1. juli... 3 stakkars måneder hvorav den ene er den store helgetur måneden, og den andre er sommerferie.

Er ikke det litt knapt? Burde dere ikke f.eks. satt fristen til neste Skala eller 31. desember?

Da kanskje jeg hadde hatt sjansen til å bli med med en JS-2... :)

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alexander, hvis du synes at T-90 din er akkurat påbegynt er det bare å delta. Jeg overlater det til deg å bestemme det. Hvis du vil delta med din T-90 sier du i fra til en av moderatorene her på forumet at de skal flytte din byggetråd over til gruppebygget. Jeg tror ikke jeg har rettigheter til det..

 

 

Ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da er regler justert slik at vi kan få med de som "har et eller annet liggende på hylla"..

 

Jeg er ikke slem, vil ha med flest mulige på gruppebygget :)

 

Ed

 

(Nå Roar... Nå har du ikke noe valg :)

 

Nei, jeg har nok ikke det... ;)

Da skal jeg ved anledning etablere et par byggetråder etter å ha gjennomgått en prioritering av "akkurat påbegynt"-haugen min. ::)

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye tidsfristen var mer sympatisk, da er det i det minste muligheter for at jeg kan komme til å delta med noe.

Raust å la folk få dra med inn påbegynte sett - tror det gjør det lettere for mange å stille da.

:thumb:

 

 

(Ikke at det har noe å si for min mulige deltakelse - da jeg faktisk ikke har ett eneste påbegynt russisk byggesett.)

 

:)

SAS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da skal jeg ved anledning etablere et par byggetråder etter å ha gjennomgått en prioritering av "akkurat påbegynt"-haugen min. ::)

 

R. :)

 

Prøv å blås støv av A4- ark doningen din, T-35'n. Den hadde virkelig gjort seg på Bordet på SKALA 2013. Nå som fristen er satt til desember, kan jeg i sympati starte parallellbygging på min når jeg er ferdig med T-70M vogna.  ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror at dersom ambisjonen er å få se ferdige modeller i dette gruppebygget, så må terskelen for deltakelse være lavest mulig. Og i den grad slik skaper presedens, så har andre gruppebygg her inne tillatt påbegynte modeller før. Alt som kan bidra til at folk får noe ferdig må da være lov, eller hur?

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Erik Johansen

Jepp, Arild, du er en mann med meget vett, så alt som kan ende opp i en ferdig modell bør få delta!

 

:) Janse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.