Edward H. Valholm Posted April 4, 2012 Author Share Posted April 4, 2012 Da kan det hende at jeg bidrar med enda et sett, en T90:D Ja kom igjen!!, du har visst kjøpt et par Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 5, 2012 Share Posted April 5, 2012 Ganske passende så har hobblink salg på Russisk panser http://www.hlj.com/scripts/hljlist?SaleGroup=120405_RussiaM&header=sovmilsal0412 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 NÅ, må det leses opp, studeres, og motiveres, snart et 1/72 TB-3 Zveno sett på vei fra loftet til fatter DET blir nok min største utfordring foreløpig, da f.eks vingen er bygget opp av 26 deler! (og min minste når man tanker på de to Rata`ene) Gler mæ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Mener at TB-3 er sjelden sett i disse dager, og at moldene døde under mystiske omstendigheter... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jørgen Tangerud Posted April 9, 2012 Share Posted April 9, 2012 Ka du meine? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Tror jeg hiver meg på denne. har endel russere liggende. Yak.38UB (det styggeste flyet jeg noengang har sett) og en SU-30MKK, Kinesisk lisensprodusert SU-30 , litt usikker på om denne kvalifiserer. Den er jo russisk, men lisensprodusert og i tjeneste hos kineserne.. ellers er det jo ett par grytevott MIG-23 jeg kjøpte på skala.. Så får en prøve ikke gape over for mye Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Starter på en Сухой Су-27 I kveld eller muligens i morgen... Utstasjonert på Novaya Semlja og med isbjørn på halen... Vil gjerne være med på mitt første gruppebygg! FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 18, 2012 Share Posted April 18, 2012 Starter på en Сухой Су-27 I kveld eller muligens i morgen... Utstasjonert på Novaya Semlja og med isbjørn på halen... Vil gjerne være med på mitt første gruppebygg! FO En av slike? http://s362974870.onlinehome.us/forums/air/index.php?showtopic=246714 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted April 19, 2012 Share Posted April 19, 2012 Faktisk akkurat den---....men i instruksjonene til Begemot står det at den skal ha hvite RWR felt og Radome, bare grønt på helten på halebommen? FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted April 20, 2012 Share Posted April 20, 2012 Faktisk akkurat den---....men i instruksjonene til Begemot står det at den skal ha hvite RWR felt og Radome, bare grønt på helten på halebommen? FO Det kan være begge to er riktige. Det er ikke uvanlig at hvis de blir om malt så blir alle feltene enten hvite eller grønne, eller kombinasjon. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted May 3, 2012 Share Posted May 3, 2012 Det er vel ikke.no problem å melde en modell på gruppebygget her, og ha byggetråden i egen arbeidsbenk? Og etter hvert når den forhåpentlig vis blir ferdig, lage en tråd i "Ferdige modeller" med henvisning rundtomkring til byggetråder og whatnot? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted May 3, 2012 Author Share Posted May 3, 2012 Har personlig ikke tenkt over det. Jeg kommer selv til å poste min byggetråd under gruppebygget.. Du får avgjøre selv hva du synes er best. Ed Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard S. Nisja Posted November 8, 2012 Share Posted November 8, 2012 Red Star Rising - Land/Sea/Air Tidsrom 01. April - 31 Desember 2012 Wæææ! Snart går jo fristen ut! Litt lett tilløp til panikk her nå! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 8, 2012 Author Share Posted November 8, 2012 Jepp Tidsfristen nærmer seg raskt.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted November 9, 2012 Share Posted November 9, 2012 Jeg regner med at tidsfristen er Skala/LU 2013 og med det mangfoldet som Trumpeter pøser ut om dagen med T-64, BTR-70/80, BRDM-2 og div. Sørg for å lage et stort bord!. Kan stille med relikvier i form av flagg og plomberte våpen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted November 10, 2012 Author Share Posted November 10, 2012 Andre: Jah! ta med flagg og div Som innledningen sier var fristen egentlig 31. desember 2012, men vi forlenger den til Skala. Så får premiering av modeller skje der.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts