Roar Stensrud Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 I denne tråden åpner jeg for generelt, innledningsvis babbel om SKALA 2013 siden jeg låste infotråden. Her står man fritt til alt fra å komme med spørsmål eller konkrete forslag (dog er det bedre om slikt lanseres i egne tråder for ikke å forsvinne i vrimmelen) til bare å si: "Juhu! Jeg kommer!". R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted March 23, 2012 Share Posted March 23, 2012 Hadde det vært en ide å legge ut SKALA-komiteen her, slik at alle får en oversikt over hvem som har påtatt seg hva? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 23, 2012 Author Share Posted March 23, 2012 Jepp, det hadde det. Edward H. Valholm: PR ansvarlig og nytt styremedlem i IPMS Norge i egenskap av stillingen i SKALA-komiteen. Jens Roger Kristoffersen: Konkurranseansvarlig Atle Eriksen: Konkurranseansvarlig med vekt på håndtering av premier. Roger Johannessen: Messeansvarlig. Mats Averkvist: Messeansvarlig. Leif Haga: Messeansvarlig. Niclas A. Gedde: Messeansvarlig med spesialoppgave on-site tilretteleggelse av foredrag. Roy Pedersen: Foredragsansvarlig. Torgeir Eikeland: Foredragsansvarlig. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lasse Thun Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Jeg stiller meg frivillig til å ta på meg noe arbeid! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Stiller gjerne som dommer igjen, og enda en time i døra klarer jeg nok også... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut-H Nordskog Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Eg fikk vel tilbudet eller iallefall ei antydning om at eg kunne være aktuell som riggesjef te neste år igjen au og den oppgava tek eg gjerne om planlegginga og arbeidsviljen er av samme standard som i år Knut-H Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Finn-Ove Johansen Posted March 24, 2012 Share Posted March 24, 2012 Stiller gjerne som bordsjef og dommer igjen, kan ellers brukes til annet småtteri og.. FO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Fortsetter med ansvaret for prosjekt- og gammel moro bordene og lar det bli min faste oppgave ved siden av plakett/pokal/premieutdelingskonfransier oppgavene. Forøvrig: Har dere kontaktet Den Strålende Mads Stråle i Stockholm ang. dato, så det ikke krasjer igjen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted April 1, 2012 Share Posted April 1, 2012 Svenskene har lagt sitt arrangement til første uka i april. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tor Henning Engen Posted April 12, 2012 Share Posted April 12, 2012 Eg kan hjelpa til med å ha orden på utstillingsborda. Siden eg tar nokre bilder, så lika eg ha litt orden, sånn att da er lettast muligt å ta bilder. Ikkje berre da, då veit eg att eg skal bort i 2013. Vill fåreslå att "lappane" me har under modellane blir større. Det eg tenker er att sjølve "slippen" me skriver på, er så stor som i dag, men att denne er nede i eine hjørna på eit A4 ark. Då kan modellane lettare flyttast, uten att me rører sjølve modellen. I noken klassar kan A4 virka stort, men eg er ganske så sikker på att da blir meir plussar enn minusar med dette systemet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Einar Sandvik Posted September 21, 2012 Share Posted September 21, 2012 Jeg stiller også arbeidskrafta mi til disposisjon til for eksempel å være bordansvarlig eller dommer. Einar S Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 11, 2013 Share Posted January 11, 2013 Det blir ikke noe SKALA på meg i år,jeg drar til Spania den dagen. Så da må jeg overlate mine tiltenkte oppgaver til noen annen. Husk at min favvokafe i Fuengirola har wifi,så jeg kan følge med dere på min iphone Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hei, Jeg har akkurat bestilt et dobbeltrom til denne helgen. Jeg ga klar beskjed om at jeg skal delta på IPMS sitt arrangement, og fikk en pris på kr 995.- for et dobbeltrom, inkl frokost. Dette er 100 kr billigere en den prisen Roar fikk oppgitt og har videreformidlet i tråden sin. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ragnar Arntsen Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hei Har akkurat bestilt enkelt rom, og fikk samme svar: 100,- billigere en oppgitt. Som den samvittighets fulle person jeg er, insisterte jeg på at dette måtte de skjekke internt på hotellet. Så Roar her må noe konkret gjøres vedrørende hotellet og booking avdelingen. Hilsen Ragnar PS: kommer med Tiger`n i år også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hei, edit: Iht. kontrakten vår er prisen 945/1095. Dette er hva Letohallen svarte når jeg selv booket rom akkurat nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Bare et lite spørsmål ang dette, hvorfor skal vi betale mere for og være med i ipms? Det burde vel være motsatt, at vi fikk det 100 kr billigere når vi som messe leier mange rom. Da er det jo ikke gratis og ha utstilling på Letohallen for IPMS hvis vi som leier rom dekker husleien på en dårlig skjult måte i mine øyne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Så dah er priser oppdatert på vår hjemmeside.. igjen. Dette var siste gangen. Håper Letohallen vet hva høyre og venstre arm gjør i fremtiden.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per-Erik Kristiansen Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 He he, samme pris får man om man bestiller via Hotels.com uten å oppgi IPMS som referanse. Just sayin'... Per-Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ruben Husberg Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hei, edit: Iht. kontrakten vår er prisen 945/1095. Dette er hva Letohallen svarte når jeg selv booket rom akkurat nå. Og der fikk jeg en ny mail fra hotellet som bekrefter at IPMS prisene er 945/1095...... Det var vel slik det var sist også, så da er det nok ikke rart at IPMS ikke klarte å fylle 50 rom, når folk finner ut at den kan spare kr 100.- pr natt ved å ikke oppgi IPMS.... Jeg støtter IPMS og Skala og betaler gladelig IPMS prisen. Happy modelling, Ruben Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Hei, edit: Iht. kontrakten vår er prisen 945/1095. Dette er hva Letohallen svarte når jeg selv booket rom akkurat nå. Og der fikk jeg en ny mail fra hotellet som bekrefter at IPMS prisene er 945/1095...... Det var vel slik det var sist også, så da er det nok ikke rart at IPMS klarte å fylle 50 rom, når folk finner ut at den kan spare kr 100.- pr natt ved å ikke oppgi IPMS.... Jeg støtter IPMS og Skala og betaler gladelig IPMS prisen. Happy modelling, Ruben du mener vel da vi IKKE klarte å fylle de 50 romma ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edward H. Valholm Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Det å nevne SKALA er ikke for å få rabatt. Det er for at vi skal vite antallet rom som er booket runder over 50.. regner jeg med. Tror vi skal minne de besøkende på dette i pre-skala bladet og ved innsjekking av modeller. En lapp om dette kanskje? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 sånn jeg har oppfatta det de siste åra, er at det var 100 kr dyrere for de som sa de var der i IPMS regi. og jeg tror det var endel som unnlot å booke inn som IPMS'r for å spare en hundrings jeg syntes det var greit i støtte med den hundringsen, men kunne IPMS hvert bedre tjent med å ha samme pris som vanlig, og at det da er lettere for å oppnå over 50 betalende romgjester ? en å prøve å skrape inn 5000kr og kansje ikke oppnå 50 rom i år heller ? Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 kunne droppa siste limtuben så hadde vi hatt råd til de 5000,- som de vil ha ekstra fra oss som skal overnatte Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Det er vel ikke det at klubben skal karre til seg 5000,- som er poenget. Poenget er at med 50 IPMS rom, koster ikke leien av hallen noe. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Erik Johansen Posted January 16, 2013 Share Posted January 16, 2013 Mulig jeg er hårsår igjen, men det føles som om enkelte tror at klubben, les styret, atter en gang er på røvertokt og gir fullstendig blanke i hva som er bra for denne forening. Dette er enkel matematikk, IPMS må betale for dette enten sånn eller slik. 2014 kan vi vel like gjerne drite i hele arrangementet og droppe Limtuben. Legger vi ned nettsiden også får dere lov å være medlemmer helt gratis. Men kjære Thor A. Granheim, jeg skal betale mellomlegget for deg av egne penger, så slipper du den ekle følelsen av å måtte støtte IPMS Norge. Betingelsen er at du overtar kasserervervet, så kan du jo prøve hvordan det er å sitte å karre til seg medlemmenes penger..... Jan Erik Johansen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts