Gå til innhold
  • Bli medlem

SKALA 2013 -Fritt fram!


Roar Stensrud

Anbefalte innlegg

I denne tråden åpner jeg for generelt, innledningsvis babbel om SKALA 2013 siden jeg låste infotråden. Her står man fritt til alt fra å komme med spørsmål eller konkrete forslag (dog er det bedre om slikt lanseres i egne tråder for ikke å forsvinne i vrimmelen) til bare å si: "Juhu! Jeg kommer!". :cheers:

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 56
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jepp, det hadde det.

 

Edward H. Valholm: PR ansvarlig og nytt styremedlem i IPMS Norge i egenskap av stillingen i SKALA-komiteen.

Jens Roger Kristoffersen: Konkurranseansvarlig

Atle Eriksen: Konkurranseansvarlig med vekt på håndtering av premier.

Roger Johannessen: Messeansvarlig.

Mats Averkvist: Messeansvarlig.

Leif Haga: Messeansvarlig.

Niclas A. Gedde: Messeansvarlig med spesialoppgave on-site tilretteleggelse av foredrag.

Roy Pedersen: Foredragsansvarlig.

Torgeir Eikeland: Foredragsansvarlig.

 

R. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Eg kan hjelpa til med å ha orden på utstillingsborda. Siden eg tar nokre bilder, så lika eg ha litt orden, sånn att da er lettast muligt å ta bilder. Ikkje berre da, då veit eg att eg skal bort i 2013. :P

Vill fåreslå att "lappane" me har under modellane blir større. Det eg tenker er att sjølve "slippen" me skriver på, er så stor som i dag, men att denne er nede i eine hjørna på eit A4 ark. Då kan modellane lettare flyttast, uten att me rører sjølve modellen. I noken klassar kan A4 virka stort, men eg er ganske så sikker på att da blir meir plussar enn minusar med dette systemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
  • 3 måneder senere...

Hei,

 

Jeg har akkurat bestilt et dobbeltrom til denne helgen. Jeg ga klar

beskjed om at jeg skal delta på IPMS sitt arrangement, og fikk en

pris på kr 995.- for et dobbeltrom, inkl frokost. Dette er 100 kr billigere

en den prisen Roar fikk oppgitt og har videreformidlet i tråden sin.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Har akkurat bestilt enkelt rom, og fikk samme svar: 100,- billigere en oppgitt. Som den samvittighets fulle person jeg er, insisterte jeg på at dette måtte de skjekke internt på hotellet.

Så Roar her må noe konkret gjøres vedrørende hotellet og booking avdelingen.

Hilsen Ragnar

PS: kommer med Tiger`n  i år også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare et lite spørsmål ang dette, hvorfor skal vi betale mere for og være med i ipms? Det burde vel være motsatt, at vi fikk det 100 kr billigere når vi som messe leier mange rom.

Da er det jo ikke gratis og ha utstilling på Letohallen for IPMS hvis vi som leier rom dekker husleien på en dårlig skjult måte i mine øyne  ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

edit:  Iht. kontrakten vår er prisen 945/1095.  Dette er hva Letohallen svarte når jeg selv booket rom akkurat nå.

 

Og der fikk jeg en ny mail fra hotellet som bekrefter at IPMS prisene er 945/1095......

 

Det var vel slik det var sist også, så da er det nok ikke rart at IPMS ikke klarte å fylle 50 rom, når

folk finner ut at den kan spare kr 100.- pr natt ved å ikke oppgi IPMS....

 

Jeg støtter IPMS og Skala og betaler gladelig IPMS prisen.

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

edit:  Iht. kontrakten vår er prisen 945/1095.  Dette er hva Letohallen svarte når jeg selv booket rom akkurat nå.

 

Og der fikk jeg en ny mail fra hotellet som bekrefter at IPMS prisene er 945/1095......

 

Det var vel slik det var sist også, så da er det nok ikke rart at IPMS klarte å fylle 50 rom, når

folk finner ut at den kan spare kr 100.- pr natt ved å ikke oppgi IPMS....

 

Jeg støtter IPMS og Skala og betaler gladelig IPMS prisen.

 

Happy modelling,

Ruben

 

du mener vel da vi IKKE klarte å fylle de 50 romma ?

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sånn jeg har oppfatta det de siste åra, er at det var 100 kr dyrere for de som sa de var der  i IPMS regi.  og jeg tror det var endel som unnlot å booke inn som IPMS'r for å spare en hundrings  >:( jeg syntes det var greit i støtte med den hundringsen, men kunne IPMS hvert bedre tjent med å ha samme pris som vanlig, og at det da er lettere for å oppnå over 50 betalende romgjester ? en å prøve å skrape inn 5000kr  og kansje ikke oppnå 50 rom i år heller ?

 

 

 

Niclas :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er hårsår igjen, men det føles som om enkelte tror at klubben, les styret, atter en gang er på røvertokt og gir fullstendig blanke i hva som er bra for denne forening. Dette er enkel matematikk, IPMS må betale for dette enten sånn eller slik. 2014 kan vi vel like gjerne drite i hele arrangementet og droppe Limtuben. Legger vi ned nettsiden også får dere lov å være medlemmer helt gratis. Men kjære Thor A. Granheim, jeg skal betale mellomlegget for deg av egne penger, så slipper du den ekle følelsen av å måtte støtte IPMS Norge. Betingelsen er at du overtar kasserervervet, så kan du jo prøve hvordan det er å sitte å karre til seg medlemmenes penger.....

 

Jan Erik Johansen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.