Gaute Halsaunet Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Det er antall rom ganger antall døgn. Så, et firemannsrom fra fredag til søndag teller som to rom mot de 50. R. Altså bør flest mulig overnatte to døgn da Kan jo være likså greit sånn at det blir noe å finne på på fredagskvelden også. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Har ett kjapt spørsmål. Vurderer og inn men har egentlig bare 1-2 modeller deriblant en som tok 3 plass for 3 år siden. Men den er i ettertid ganske så modifisert. Kan den stille på nytt i år da? Evnt om den stiller i en annen klasse enn sist? 2010 2013 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Har modellen din vunnet noe før, kan du ikke ha den med. Ikke er der veldig spennende å stille på nytt med modellen igjen. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Bottolf kommer om "U-båten" ikke synker og det ikke blir atom krig, mere skjerpet om modellbyggingstid enn noen gang,... og ja jeg er dommer på Skala 2013, etter ønske av Hoveddommer JR K. Vi seees! snart ....... .Har vært på IPMS sine konkurranse siden 1996 uavbrutt , det er bare snålt at ikke livene våres har forandret seg siden den qang, kom som du er og med mere håndbaggasje enn noen sinne.......... Mine beste venner er her og på" face ", og noen hemmelige .... kjør på folkens Har booket meg inn på fredag... aftens dram på rom nr xxxx Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Blir U-båt klassen veldig stor i år da tro? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 Blir U-båt klassen veldig stor i år da tro? Det blir så mange ubåter at man deler på samme måte som for fly: ubåt med propell med 5 blad, ubåt med propell med 6 blad, ubåt med periskop opp, ubåt periskop ned etc. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 27, 2013 Share Posted January 27, 2013 Jeg har ingen ubåt sett men derimot så har jeg diverse vann-greier for diorama bruk så hvis jeg lager en base med vann kan jeg da si at det er en ubåt som er i dykkemodus? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts