Gå til innhold
  • Bli medlem

Velkommen til SIG Pasta Basta


Anbefalte innlegg

Hei hei,

 

vel, det er ikke ekstremt mange modeller ennå, men det er mange som er godt i gang og stemningen er på topp, så vi tar sjansen på å åpne SIG Pasta Basta som eget gruppebygg. Jeg har hentet inn de byggetrådene jeg fant i farten, men om noen er glemt, så gi meg et vink.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:thumb: Når du først er i flyttemodus: Deler av SIG Perkele har jo migrert til sydligere breddegrader. Er det mulig å få naturalisert de bortkomne finnene?

 

At det var?

 

Her trenger jeg noen linker, for jeg husker ikke umiddelbart hva du sikter til, og har ikke tid til å lete.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørsmål fra en newb. hva er detta SIG greiene står for ?

skjønte at SIG perkele var finske greier, pasta basta regner jeg med er italiensk.

 

men, er det kun gamle fly eller hur ?

 

 

 

SIG står for Special Interest Group, kanskje vi skulle finne et norsk ord?.  "For spessielt intereserte"?, på nynorsk "Særleg hugleik laug"? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forøvrig takk for sammlingen på et sted. Hvor mange må det til ?for at "Særlig Indignerte Gubber", (alternativ SIG) får noe fart på "tre kronor" og Surstrauming SIG en wOOt Masse Viggen saker på vei i postkassa til Bottolf, som Hobbyland ikke hadde i sortimentet ;D også kjøpte jeg et Heller 1/72 J-?bakstreverksk propellfly med vakum konvertering til jet.. det blir gøy det.... selv Olve syntes dette var høyverdig og sært nok :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan medele at jeg også kan stille i denne klasse. Etter å ha tatt en titt på mine byggesett har jeg kommet fram til at jeg faktisk har hele 3 sett som kan gå for italiensk. Alle disse er innen bil/lastebil men den jeg kommer til å bygge er Bil med stor B, nemlig Alfa Romeo 1750cc Zagato fra Heller. Nå skal jeg gjøre meg ferdig med Citroenen jeg har begynt på, og så skal jeg også bygge Transporter men det kan fort bli til at jeg begynner på Alfa snart også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.