Gaute Halsaunet Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Joda, de er jo bra biler. Ingen tvil om det, men må innrømme at jeg selv er fristet mer og mer av britisk eller fransk. Kanskje feil tråd og SIG å ta det opp men jeg er vel skapfrankofil Nå er jeg ikke helt sikker men lurer på om at Pink Floyds trommis Nick Mason har en slik Alfa Romeo som Heller har gitt ut modell av, å en lekker bil er det http://www.carstyling.ru/resources/studio/29zagato_ar_6c_1750_gran_sport_1.jpg Quote
Stein Meum Posted April 3, 2011 Posted April 3, 2011 Si ikke det, Gaute. Vi som kjører Benz-produkter kan jo skilte med at italienernes beste jagerfly ble utstyrt med dette konsernets motorer, lisensbygget av ...............Alfa Romeo!Anders Good catch, Anders! Og når det er finvær og sommer, ja da cruiser jeg rundt i en MB CLK Cabrio. Best of both worlds! Stein Quote
Morten Syvertsen Posted April 5, 2011 Posted April 5, 2011 Nå er jeg ikke helt sikker men lurer på om at Pink Floyds trommis Nick Mason har en slik Alfa Romeo Hmmmm, nå sitter jeg og leser Nick Masons selvbiografi om dagen, men har ikke kommet dit ennå. Om ikke annet - har han brukt "en del" penger på Ferrari........ / Morten Quote
Recommended Posts