Gå til innhold
  • Bli medlem

SKALA 2011 er over. Lenge leve SIG Pärkele!!!


Kosti Eriksen

Anbefalte innlegg

Det er godt å se at sisu'en fortsatt blomstrer  :thumb:

 

Har faktisk en utgave av Air Enthusiast nr. 27 (utgitt i 1985) hvor det er en artikkel som så treffende heter "Finland's soviet bombers" Der er det til og med fargebilder av SB-2M (Finsk id nr: SB-7, SB-6 og SB-23) samt en del mer SB-2 stuff... er en 12 siders artikkel med diverse bilder samt cut-away drawing... så skulle det knipe med referanser kan jeg kanskje være behjelpelig...

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte også Hasegawas Ju-88 med finske decaler (men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke de. Finnes andre produsenter der ute som ikke har oversett modellen) men det blir selvfølgelig i en annen tråd, pg der kommer jeg til å trenge hjelp. :)

 

Stein Atle: Jeg kommer garantert til å trenge referansene dine. Det er noen detaljer som ikke var like på alle de finske flyene.  :thumb:

 

Godt å høre at det er flere som er interesserte i å fortsette å bygge finsk! Dere har SISU!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøpte også Hasegawas Ju-88 med finske decaler (men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke de. Finnes andre produsenter der ute som ikke har oversett modellen) men det blir selvfølgelig i en annen tråd, pg der kommer jeg til å trenge hjelp. :)

 

Stein Atle: Jeg kommer garantert til å trenge referansene dine. Det er noen detaljer som ikke var like på alle de finske flyene.  :thumb:

 

Godt å høre at det er flere som er interesserte i å fortsette å bygge finsk! Dere har SISU!

 

Jeg har noen finske Ju-88-dekaler fra Techmod som jeg har fått for review. Du kan få det jeg ikke bruker sjøl. Min skal bli JK-271 i sen kamo og sene rundeller.

 

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.