Kosti Eriksen Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Torgeir Eikeland Posted March 27, 2011 Share Posted March 27, 2011 Perkele vil aldri døy. Vi held fram. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 27, 2011 Author Share Posted March 27, 2011 Hell yeah!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Atle Stenberg Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Det er godt å se at sisu'en fortsatt blomstrer Har faktisk en utgave av Air Enthusiast nr. 27 (utgitt i 1985) hvor det er en artikkel som så treffende heter "Finland's soviet bombers" Der er det til og med fargebilder av SB-2M (Finsk id nr: SB-7, SB-6 og SB-23) samt en del mer SB-2 stuff... er en 12 siders artikkel med diverse bilder samt cut-away drawing... så skulle det knipe med referanser kan jeg kanskje være behjelpelig... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Tiltredes, det er fortsatt mange coole Perkele fly og bygge, bla denne du har der! Flere tomotors, noen som har Pe-2 eller DO-17 med finske merker til salgs? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 Jeg har en MPM Blenheim Mk I med Perkele-merker No retreat, no surrender! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 jeg kjøpte også Hasegawas Ju-88 med finske decaler (men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke de. Finnes andre produsenter der ute som ikke har oversett modellen) men det blir selvfølgelig i en annen tråd, pg der kommer jeg til å trenge hjelp. Stein Atle: Jeg kommer garantert til å trenge referansene dine. Det er noen detaljer som ikke var like på alle de finske flyene. Godt å høre at det er flere som er interesserte i å fortsette å bygge finsk! Dere har SISU! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted March 28, 2011 Share Posted March 28, 2011 jeg kjøpte også Hasegawas Ju-88 med finske decaler (men jeg tviler på at jeg kommer til å bruke de. Finnes andre produsenter der ute som ikke har oversett modellen) men det blir selvfølgelig i en annen tråd, pg der kommer jeg til å trenge hjelp. Stein Atle: Jeg kommer garantert til å trenge referansene dine. Det er noen detaljer som ikke var like på alle de finske flyene. Godt å høre at det er flere som er interesserte i å fortsette å bygge finsk! Dere har SISU! Jeg har noen finske Ju-88-dekaler fra Techmod som jeg har fått for review. Du kan få det jeg ikke bruker sjøl. Min skal bli JK-271 i sen kamo og sene rundeller. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted March 28, 2011 Author Share Posted March 28, 2011 Det hadde vært skikkelig artig. Har ikke rukket å se på hva som fantes hos finnene av denne flytypen, så jeg kommer tilbake til deg, ok? Takker på forhånd! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts