Gå til innhold
  • Bli medlem

Tracked pickup.


Kjell Bråten

Anbefalte innlegg

  • Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Jeg skal på noen treff med denne!? Eller mente du 1:1 versjonen som jeg IKKE har tenkt å lage...

 

Er det noen som har en god ide til en logo som kan lages på denne, på dørene eller på panseret? Helst så enkel at jeg kan maskere og lakkere på 1 - 2 - 3? Eventuellt er det noen som har noen dekaler som kan funke her? Jeg har et EKSTREMT lite lager av dekaler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikt jernkors som er på den hotrodden på det bildet fra Stian, Finnes det noe slikt i dekaler? Printeren min har takket for seg, så jeg får ikke skrevet ut maske til den... Et sånn jernkors som det første, sort med sorte hvite striper kunne også sett bra ut, men det klarer nok ikke jeg uten dekaler..

 

Fikk spørsmål i et annet forum om NCO'en til denne bilen, men jeg vil ikke ha NCO i denne. Så da får det kanskje bli en Copilot (også kalt "eye candy") istedet.

 

Fant ut at copiloten heter Helga von Wüste, men er ikke sikker, hun presenterte seg med veldig lav stemme og jeg klarte ikke spørre henne på ny (jeg er litt sjenert).

 

Jeg skal prøve å se i dele eska mi om jeg finner noe klær til henne.

 

 

 

 

 

 

 

IMG_7992.jpg

 

IMG_7991.jpg

 

IMG_7990.jpg

 

IMG_7989.jpg

 

IMG_7988.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anders da! Du er vel klar over at dette bare er en bitteliten figur, og slike fugurer trenger ikke deodorant ettersom de ikke svetter... :doh: Det er hårfjerningsmiddel, Helga har ikke lest bruksanvisninger siden den står på norsk og hun bare kan tysk, så derfor har det fått være på litt for lenge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.