Jens Roger Kristoffersen Posted January 23, 2011 Share Posted January 23, 2011 Tøff! Skulle kunne dra på treff hvorsomhelst med den der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted January 27, 2011 Author Share Posted January 27, 2011 Jeg skal på noen treff med denne!? Eller mente du 1:1 versjonen som jeg IKKE har tenkt å lage... Er det noen som har en god ide til en logo som kan lages på denne, på dørene eller på panseret? Helst så enkel at jeg kan maskere og lakkere på 1 - 2 - 3? Eventuellt er det noen som har noen dekaler som kan funke her? Jeg har et EKSTREMT lite lager av dekaler... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Malteser korset, også pusse ned slik at det ser slitt ut. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Kanskje litt OT men er ikke det der jernkorset? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Du har rett, Gaute - malteserkorset har rette, innvendige sider på "vingene". Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Kanskje litt OT men er ikke det der jernkorset? Det er kanskje det... De er vel og like, men den kom opp når jeg google etter det... Mye mulig du har ret Gaute hehe En gang må jo jeg og bomme Anyway! Det var slik jeg tenkte da: Jimmy Shine sin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Uansett hva korset heter så tror jeg det kan passe ganske bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted January 29, 2011 Share Posted January 29, 2011 Dette her ble jo noe ...ehhhh ... litt utenom det vanlige kan man vel si Tror et slikt kors som Stian mener på sidene ville satt prikken over i'en Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Slikt jernkors som er på den hotrodden på det bildet fra Stian, Finnes det noe slikt i dekaler? Printeren min har takket for seg, så jeg får ikke skrevet ut maske til den... Et sånn jernkors som det første, sort med sorte hvite striper kunne også sett bra ut, men det klarer nok ikke jeg uten dekaler.. Fikk spørsmål i et annet forum om NCO'en til denne bilen, men jeg vil ikke ha NCO i denne. Så da får det kanskje bli en Copilot (også kalt "eye candy") istedet. Fant ut at copiloten heter Helga von Wüste, men er ikke sikker, hun presenterte seg med veldig lav stemme og jeg klarte ikke spørre henne på ny (jeg er litt sjenert). Jeg skal prøve å se i dele eska mi om jeg finner noe klær til henne. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Det ser ut som om Helga bruker en deodorant som er i kraftigste laget! "Renser og fjerner armulene" ? Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted February 3, 2011 Author Share Posted February 3, 2011 Anders da! Du er vel klar over at dette bare er en bitteliten figur, og slike fugurer trenger ikke deodorant ettersom de ikke svetter... Det er hårfjerningsmiddel, Helga har ikke lest bruksanvisninger siden den står på norsk og hun bare kan tysk, så derfor har det fått være på litt for lenge! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Aha! Håper ikke hun har prøvd det hårfjerningsmiddelet andre steder.............. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 3, 2011 Share Posted February 3, 2011 Hehe, så kjent ut den damen der ja Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts