Gå til innhold
  • Bli medlem

66 El Camino - custom [Ferdig]


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

Jeg stiller med en 66 El Camino, settet kommer fra Revell, 1/25, og er et "2 i 1" sett. Her blir  det custom.

 

IMG_4537.jpg

 

Regner med å bruke felgene som følger med, skal og bruke flamme dekalene.

Det blir en fadende candy lakk på denne, lilla.

 

Litt usikker på om jeg skal la planet være i base fargen, som blir en form for sølv. Må nok legge inn en bestilling hos vår venn her.

 

 

Lurer og litt på om jeg skulle prøvd å full ført Rat Rod pickupen min.

 

Men først må jeg prøve å Camaroen ferdig til Langhus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Tror den lakken blir bra. Passer godt under gule flammer.

Liker El Camino, de har liksom flere personligheter i en, og det blir enda mer utprega når de blir pimpa litt.

Blir spennende å se.

 

Så en her om dagen i svart. Den var bare fet. Som du sier de har flere personligheter. Kunne godt tenkt meg en slik, stående ved siden av Mustangene mine, i den store garasjen min med løfte bukk og alt..... ups drømte meg bort litt ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Denne er ikke glemt eller avsluttet, og etter IPMS Vestfold møte, har jeg fått litt nygiv.

Den har faktisk blitt strippet engang alt.

 

Jeg har kommet til stadie en i lakkjobben. Sølvbase før candy er lagt. Interiøret er også godt på vei.

 

07112010332.jpg

 

Interiøret kommer når jeg har gjort det enda mer ferdig, det ble faktisk delvis ferdig etter en byggekveld hos Niclas.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du rører på deg igjen :thumb:

Basen ser jevn og fin ut. Er det fortsatt lilla dropsfarge som er planen?

 

Jepp, jeg tenkte jeg skulle prøve å fade denne på samme måte som med min blå 350Z.

 

 

Ellers har jeg bestemt meg for å ikke slite meg ut på denne. Med så lite bygging og lite flyt, så har jeg innsett at man ruster litt og ikke beholder den lette bygge flyten. Og må godta en ikke perfekt lakkjobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at du er igang igjen ja, må selv prøve å få meg selv igang jeg også :D Kanskje det blir litt lettere for oss alle om vi poster hva vi gjør her på forumet.

 

Ja, bra du er igang igjen Stian.

Ja det er flere av oss som sliter Gaute  ::)

 

Kanskje vi skulle hatt en støttegruppe? Støttegruppa for oss som har byggetørke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer det mer gutter... Da er candy på plass, jeg ble ikke fornøyd, men tviler på at jeg får det mye bedre med enda en runde i bremseveske.

Candy behøver litt trening og husk... Gå sakte frem.

 

Vel her er resultatet:

12112010333.jpg

 

Nesten nå er å la den hvile, så legge BMF, også dekaler, før det blir klarlakk :) Og da er det jo nesten ferdig hehe

Må bare se hva jeg gjør med krommen, om den får leve, eller blir forvandlet til noe anne, eller bare rekromma.

 

Den er mye mer lilla enn på bildet, det kommer også et cover til planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.