Stian Svendsen Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Jeg stiller med en 66 El Camino, settet kommer fra Revell, 1/25, og er et "2 i 1" sett. Her blir det custom. Regner med å bruke felgene som følger med, skal og bruke flamme dekalene. Det blir en fadende candy lakk på denne, lilla. Litt usikker på om jeg skal la planet være i base fargen, som blir en form for sølv. Må nok legge inn en bestilling hos vår venn her. Lurer og litt på om jeg skulle prøvd å full ført Rat Rod pickupen min. Men først må jeg prøve å Camaroen ferdig til Langhus. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Roger Kristoffersen Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 Tror den lakken blir bra. Passer godt under gule flammer. Liker El Camino, de har liksom flere personligheter i en, og det blir enda mer utprega når de blir pimpa litt. Blir spennende å se. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 Tror den lakken blir bra. Passer godt under gule flammer. Liker El Camino, de har liksom flere personligheter i en, og det blir enda mer utprega når de blir pimpa litt. Blir spennende å se. Så en her om dagen i svart. Den var bare fet. Som du sier de har flere personligheter. Kunne godt tenkt meg en slik, stående ved siden av Mustangene mine, i den store garasjen min med løfte bukk og alt..... ups drømte meg bort litt ja.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 her har du et norsk utgangspunkt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22505916 likte denne bilen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted May 29, 2010 Author Share Posted May 29, 2010 her har du et norsk utgangspunkt: http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=22505916 likte denne bilen Ikke ille, men den delinga gjorde noe med den som jeg ikke er sikker på om jeg likte. Min blir nok litt mer over the top... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Høiby Posted May 29, 2010 Share Posted May 29, 2010 ellers så har du den caminoen dem bygde på american hot rod,den er nok noen hakk penere: http://farm2.static.flickr.com/1223/910626195_a1d6715545.jpg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Dette blir heftig å følge. Denne El Caminoen hadde jo gjort seg med en camper oppi planet eventuelt litt fiskeutstyr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kosti Eriksen Posted May 30, 2010 Share Posted May 30, 2010 Endelig kommer bilfolket igang med sitt gruppebygg. El Camino er jeg så heldig å ha fått se i levende live. En kjempetøff bil, uten tvil! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 25, 2010 Author Share Posted June 25, 2010 En liten mockup, tror jeg må senke denne litt. Tror jeg begynner med fronten og ser hvordan det blir. Bakfangeren er ikke særlig fin, må nok modifisere den litt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted June 27, 2010 Author Share Posted June 27, 2010 Ikke det beste bildet, men den virkere bedre nå. Har et fremoverlent stuk. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted June 27, 2010 Share Posted June 27, 2010 Er helt enig med deg i at den trengte litt senking og det lutningen fremover passet veldig bra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Denne er ikke glemt eller avsluttet, og etter IPMS Vestfold møte, har jeg fått litt nygiv. Den har faktisk blitt strippet engang alt. Jeg har kommet til stadie en i lakkjobben. Sølvbase før candy er lagt. Interiøret er også godt på vei. Interiøret kommer når jeg har gjort det enda mer ferdig, det ble faktisk delvis ferdig etter en byggekveld hos Niclas. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Olav Moe Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Godt å se du er i gang igjen Stian Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Godt å se du er i gang igjen Stian Det føles godt også, har også tatt frem to andre prosjekter og pusler litt med de, og begynt så vidt på et enkelt nytt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Godt å se at du rører på deg igjen Basen ser jevn og fin ut. Er det fortsatt lilla dropsfarge som er planen? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 7, 2010 Author Share Posted November 7, 2010 Godt å se at du rører på deg igjen Basen ser jevn og fin ut. Er det fortsatt lilla dropsfarge som er planen? Jepp, jeg tenkte jeg skulle prøve å fade denne på samme måte som med min blå 350Z. Ellers har jeg bestemt meg for å ikke slite meg ut på denne. Med så lite bygging og lite flyt, så har jeg innsett at man ruster litt og ikke beholder den lette bygge flyten. Og må godta en ikke perfekt lakkjobb... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Godt å se at du er igang igjen ja, må selv prøve å få meg selv igang jeg også Kanskje det blir litt lettere for oss alle om vi poster hva vi gjør her på forumet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Godt å se at du er igang igjen ja, må selv prøve å få meg selv igang jeg også Kanskje det blir litt lettere for oss alle om vi poster hva vi gjør her på forumet. Ja, bra du er igang igjen Stian. Ja det er flere av oss som sliter Gaute Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 7, 2010 Share Posted November 7, 2010 Godt å se at du er igang igjen ja, må selv prøve å få meg selv igang jeg også Kanskje det blir litt lettere for oss alle om vi poster hva vi gjør her på forumet. Ja, bra du er igang igjen Stian. Ja det er flere av oss som sliter Gaute Kanskje vi skulle hatt en støttegruppe? Støttegruppa for oss som har byggetørke. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Og her kommer det mer gutter... Da er candy på plass, jeg ble ikke fornøyd, men tviler på at jeg får det mye bedre med enda en runde i bremseveske. Candy behøver litt trening og husk... Gå sakte frem. Vel her er resultatet: Nesten nå er å la den hvile, så legge BMF, også dekaler, før det blir klarlakk Og da er det jo nesten ferdig hehe Må bare se hva jeg gjør med krommen, om den får leve, eller blir forvandlet til noe anne, eller bare rekromma. Den er mye mer lilla enn på bildet, det kommer også et cover til planet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Dette ser da bra ut, blir heftig med krom og klarlakk oppå der Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 12, 2010 Author Share Posted November 12, 2010 Dette ser da bra ut, blir heftig med krom og klarlakk oppå der Skal ha på flames dekalene også Kommer til å skje mye på denne, den kommer til å skrike. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Nydelig farge etter min smak. Stå på, dette blir en kul bil. Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted November 12, 2010 Share Posted November 12, 2010 Hmmm.... fargekombinasjonen minner litt om en Hvithai jo Stilig kombinasjon Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hans R. Eriksen Posted November 14, 2010 Share Posted November 14, 2010 Sprekt fargevalg...... Liker det bra at du har kommet deg opp av gropa Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts