Stian Svendsen Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Da er hoveddekalene på plass, mangler noen små, men tror det fortsatt gir et inntrykk... Har også lagt det jeg skal ha av BMF. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Ser fint ut, Stian, men du poster noen vanvittig svære bilder! Hvis du begrenser bredden til 640ppi, slipper de av oss som har monitorer som er mindre enn 50 tommer å scrolle horisontalt for å se dem. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Ser fint ut, Stian, men du poster noen vanvittig svære bilder! Hvis du begrenser bredden til 640ppi, slipper de av oss som har monitorer som er mindre enn 50 tommer å scrolle horisontalt for å se dem. Anders F5 eventuelt ctrl +F5 (windows verden), bildet er skallert for dere småttiser Det ble bare gjort etter posting, da jeg så feilen under forhåndvisning. Men med litt cache og slikt kan deet henge igjen. Bildet er nå i 800x600 pixler, noe jeg mener alle bør takle, eller finnet noe annet egnet utstyr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 bildet er skallert for dere småttiser Det ble bare gjort etter posting, da jeg så feilen under forhåndvisning. Men med litt cache og slikt kan deet henge igjen. Bildet er nå i 800x600 pixler, noe jeg mener alle bør takle, eller finnet noe annet egnet utstyr. Hvor stor er din? Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 hehe den største er nok bare 22"(widescreen), ved sin side har den en 19", jeg veit jeg burde oppgradere til i hvertfall en 24" Men jeg kjører og smått med en 15" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Nice Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Det begynner å dra seg til nå Stian, håper du lykkes med klarlakken som med dekalene Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted November 21, 2010 Author Share Posted November 21, 2010 Takk gutter, håper også at klarlakken går bra, for jeg har ikke fler dekaler. Glemte jo å scanne hehe Håper og det blir lite silvering... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted November 21, 2010 Share Posted November 21, 2010 Dette ble snasent, fargene sitter godt sammen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 dette var utrolig tøft.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 22, 2010 Share Posted November 22, 2010 Ser bra ut dette her ja, blir sikkert bra med klarlakk oppå også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 18, 2010 Author Share Posted December 18, 2010 Da er klarlakken på, så nå mens den herder får jeg gjøre ferdig motor og interiør, også kanskje litt understell. Dessuten skal det lages ei plate over planet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted December 18, 2010 Share Posted December 18, 2010 Flott farge /flamme kombinasjon.... Det rette kjøretøy... El Camino helt meningsløst (pickup uten 4x4,lav og uten lastekappasitet) men gøy kjerre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Bråten Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Flott farge /flamme kombinasjon.... Det rette kjøretøy... El Camino helt meningsløst (pickup uten 4x4,lav og uten lastekappasitet) men gøy kjerre. Hvis en bil har mening, så er det etter min mening meningsløst å eie... Det finnes noe som heter meningsløst morsomt! Men Caminoen blir bra! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Dette blir bedre og bedre Stian. Blir plata over planet også lilla med flammer? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 Dette blir bedre og bedre Stian. Blir plata over planet også lilla med flammer? Den blir mest sansynelig i aliminium, slik med små "halvballer" på. Ofte sett bak på trekkvogner. Kommer ikke på i farten hva de kalles. Har og vært inne på tankten å lage en i svart med enkle true fire tentakler, i blått... Men tviler det blir noe bra mot resten. Ellers takk for tilbakemeldinger. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Det kommer seg desverre så synes jeg ikke den lilla fargen kommer til sin rett, når jeg vet åssen den ser ut i virkeligheten, for da er den enda finere bra klarlakksjobb Niclas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Hadde kunnet ønske meg at du laget planet over bak av en alluplate (brus /ølboks), så lager du sånne " børsta spottings", litt stålull (kom nesten til å skrive ne****r Ku***e ) på dremelen. Flammene bør fremheve det flotte panseret og de " fremadlenende" linjene fra Chevy på den tiden. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 (kom nesten til å skrive ne****r Ku***e ) Nå har vel jeg unnskyldt oss begge for språkbruken, André, så vær så vennlig å ikke utfordre skjebnen. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 19, 2010 Author Share Posted December 19, 2010 Hadde kunnet ønske meg at du laget planet over bak av en alluplate (brus /ølboks), så lager du sånne " børsta spottings", litt stålull (kom nesten til å skrive ne****r Ku***e ) på dremelen. Flammene bør fremheve det flotte panseret og de " fremadlenende" linjene fra Chevy på den tiden. Det der var ikke en dum ide... Tror også jeg har stri sak liggende, som du snakker om. Det var alltid like gøy å gå i buret og be om slik, spesielt når det sto en kvinne i andre enden Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted December 19, 2010 Share Posted December 19, 2010 Ja det er nå " slikt man snakker på "gulvet" på mange steder . Joda jeg måtte si det sånn til jenta som hadde sommerjobb at.. "hvis noen spørr etter .. "grise p***k og mere N***er til å pusse "Keiseren " som var ferdig sveisa til SNECMA ..så er det bare å levere ut, men ikke seg selv . De som er gamle nok til å lese dette forumet må og bør tåle litt humor og ironi. Uansett om du stemmer RV, andre(Andre), eller KRF (som meg selv ) eller noko traust og norsk.... Kan vel avsløre at jeg går inn for politikken på full tid i fremtiden... Skal sørge for at det blir nærgående reportasjer fra "toastroup kjelleren , eller "tørst strupe " kjelllern i babbleboksen om en stund.... Det at vi er litt fargerike i språket levende gjør forumet og gjør det "norskt", og spennstig. Pass på grovpreiket og politikken så kommer vi meget langt her inne.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Denne blir "meningsløst" kul Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Dette blir bra, hvordan vil du ha den innvendig? og under blir det bilens farge eller sort. Er det løs ramme på dette settet forresten? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oddbjørn Skripeland Posted December 20, 2010 Share Posted December 20, 2010 Og Bottolf i politikken blir meningsløst kult. Blir det påbudt med sørstatsflagg,rullings og rutete skjorte for bønder? Har alltid digget El Camino og følger med på denne Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted December 20, 2010 Author Share Posted December 20, 2010 Innvendig blir den hvit med lilla flocking Under hel svart.Ikke løs ramem nei, slike jeg forstår det. Er bare hjuloppheng som er løst. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts