Gå til innhold
  • Bli medlem

66 El Camino - custom [Ferdig]


Stian Svendsen

Anbefalte innlegg

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ser fint ut, Stian, men du poster noen vanvittig svære bilder! Hvis du begrenser bredden til 640ppi, slipper de av oss som har monitorer som er mindre enn 50 tommer å scrolle horisontalt for å se dem.

 

Anders  :)

 

F5 eventuelt ctrl +F5 (windows verden), bildet er skallert for dere småttiser ;) Det ble bare gjort etter posting, da jeg så feilen under forhåndvisning. Men med litt cache og slikt kan deet henge igjen. Bildet er nå i 800x600 pixler, noe jeg mener alle bør takle, eller finnet noe annet egnet utstyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Dette blir bedre og bedre Stian. Blir plata over planet også lilla med flammer?

 

Den blir mest sansynelig i aliminium, slik med små "halvballer" på. Ofte sett bak på trekkvogner. Kommer ikke på i farten hva de kalles.

 

Har og vært inne på tankten å lage en i svart med enkle true fire tentakler, i blått... Men tviler det blir noe bra mot resten.

 

Ellers takk for tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde kunnet ønske  meg at du  laget planet over bak av en alluplate (brus /ølboks), så lager du sånne " børsta spottings", litt stålull (kom nesten til å skrive ne****r Ku***e ) på dremelen. Flammene bør fremheve det flotte panseret og de " fremadlenende" linjene fra Chevy på den tiden.

 

Det der var ikke en dum ide... Tror også jeg har stri sak liggende, som du snakker om.

Det var alltid like gøy å gå i buret og be om slik, spesielt når det sto en kvinne i andre enden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er nå " slikt man snakker på "gulvet" på mange steder . Joda jeg måtte  si det sånn til  jenta som hadde sommerjobb at.. "hvis noen spørr etter .. "grise p***k og mere N***er til å pusse "Keiseren " som var ferdig sveisa til SNECMA ..så er det bare å levere ut, men ikke seg selv .  De som er gamle nok til å lese dette forumet må og bør tåle litt humor og ironi. Uansett om du stemmer RV, andre(Andre), eller KRF (som meg selv ::):shifty:) eller noko traust og norsk....

 

Kan vel avsløre at jeg går inn for  politikken på full tid  i fremtiden... Skal sørge for at det blir nærgående reportasjer fra "toastroup kjelleren , eller "tørst strupe "  kjelllern i babbleboksen om en stund....

 

Det at vi er litt fargerike i språket  levende gjør forumet og gjør det "norskt", og spennstig. :thumb: Pass på grovpreiket og politikken så kommer vi meget langt her inne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.