Knut Børgesen Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Ikke løs ramem nei, slike jeg forstår det. Er bare hjuloppheng som er løst. Som på 1/1 maskinen altså. Wobbeling all over Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 28, 2011 Author Share Posted February 28, 2011 Da har jeg klart å lage et lokk til planet. Desverre har den bøyd seg litt underveis, men lime den fast, så er vel mye gjort håper jeg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 Ser flott ut, regner med at det som er under der er saker som ikke skal komme uvedkommende i hende med tanke på platen oppå Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted February 28, 2011 Share Posted February 28, 2011 jeg synes den ble litt dominerende jeg, ihvertfall på dette bilde. Personelig tror jeg at jeg hadde prøvd med en glatt plate i mørkere lilla silkematt med litt struktur for på den måten og trekke blikket til de knallbra flammene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 1, 2011 Author Share Posted March 1, 2011 Under platen så er det Texas utstyr, rifler og himkok Får se hvordan helheten blir, om den blir tonet ned litt. Men tviler nok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 Under platen så er det Texas utstyr, rifler og himkok Får se hvordan helheten blir, om den blir tonet ned litt. Men tviler nok Så det ligger en KKK drakt under der også da altså Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 1, 2011 Share Posted March 1, 2011 KKK er jo fra Tennesse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thor A. Granheim Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 Det som er så kjekt med bilbygging er at man kan gjøre akkurat som man vil hehe uansett så blir denne dritkul, spent på åssen felger du skal bruke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Rønningbakken Posted March 2, 2011 Share Posted March 2, 2011 KKK er jo fra Tennesse Ku Klux Klan er vel temmelig spredt rundtom i sørstatene Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Var en tur hos Niclas igår, og fikk faktisk gjort masse. I hvertfall føltes dt sånn. Bilen står nå på alle fire, kanskje burde den vært lavere, men det er forseint nå. Fått på fangere og interiøret er på plass. Denne skal jeg klarer til Skala. Jeg lagde også litt ekstra på eksosen, stikker lit ut for show Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trygve Jeppestøl Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Dette ser bra ut Stian. Synes høyden på den var fin jeg. Bak er den veldig fin, måtte vært et lite knepp foran i så fall, men sletts ikke nødvendig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius Moe Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Dette ble meget bra Stian Marius Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Ser bra ut det der Stian, skikkelig tøff bil. Tror ikke den trenger å være noe lavere, skal jo liksom være kjørbart også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Svein Ivar Braathe Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Så sant du ikke "later" som at den har luftfjæring syns jeg du kan beholde høyden på den slik som den er jeg Ble skikkelig tøff gjorde den Det blanke lokket over planen gjorde seg nå da du fikk på alt det andre som hører med av blanke deler Svein Ivar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Erik Karlsen Posted March 20, 2011 Share Posted March 20, 2011 Begynner å gjøre susen nå. Syns den blir tøff Per Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 20, 2011 Author Share Posted March 20, 2011 Takk gutter Den kunne nok vært hakket lavere foran, for å fått frem det fremover lente stuket litt bedre. Men det ble ikke så ille. Jeg synes også "lokket" på planet kommer mer til rette, når alel krom detaljene kommer på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 24, 2011 Author Share Posted March 24, 2011 Siden den da er ferdig og påmeldt, så tenkte jeg dere kunne få noe halvdårlige bilder. Også kan dere heller studere på lørdag Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Nice Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Trond Berg Posted March 24, 2011 Share Posted March 24, 2011 Very nice! Men om jeg får lov, eksosstussen kunne vært tynnere i godset. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts