Leif Haga Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 For min del,gjengen var på vei til pizzamauling osv når jeg dro. Mange modeller og mye folk,finfint lokale og 20 cm nysnø på bilen Leif Quote
Leif Haga Posted February 28, 2010 Author Posted February 28, 2010 Nederste bildet er bordet til Trønderanan. Nå er jeg i gang med forberedelser for dag 2. Regner med at folket der oppe har gjort en utverdering av Skala og stiller friske og raske på post om et par timer Leif Quote
Henrik Melvold Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Hei og hopp, nå har jeg stått opp! Sitter på hotellrommet nå, og er klar for frokost!! Gårsdagen var bra på alle måter. Både modeller og seminarer. I dag er det væring av fly med Spencer... det tror jeg blir bra. Henrik Quote
Stian Svendsen Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 sitter å venter på at Niclas skal bli ferdig idusjen. Så er det å se om frokosten er noe å skrive hjem om. Quote
Nadir Kazimi Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Takk for Bildene Leif Slenger en del bilder av gårsdagen. noen bildene er ikke skarpe håper dette går greit. Det var tilbud på Hobbyland /smallsize. men tror jeg skala stemmer ikke på denne settet dere se selv Quote
Guest Niels-Thomas Halvorsen Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Å faen, der ble jeg linselus Quote
Sten Arne Brunsby Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Og jeg ble ordløs.. kvaliteten her er bare helt vanvittig. Gleder meg veldig til å se flere bilder , Så jeg en F-5 der også ? Quote
Stein Atle Stenberg Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Ja her var det mye flott å skue. Litt trøst er det jo til oss som ikke var der i år. Takk for bildene Her blir det urettferdig å fremheve noe fremfor noe annet, men synes at SAS maskinen som har buklandet, var imponerende og kreativ. Håper dette ikke symboliserer fremtiden for flyselskapet SAS Quote
Henrik Melvold Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 SAS maskinen ble også best in show, og fikk gull i dioramaklassen. Quote
Remi Karlsen Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Du glemte denne Leif... helt rå...! Quote
Leif Haga Posted February 28, 2010 Author Posted February 28, 2010 Glemte ikke den,jeg sparte den til i dag når jeg tok bilder av vinnerne Leif Quote
Leif Haga Posted February 28, 2010 Author Posted February 28, 2010 Ja her var det mye flott å skue. Litt trøst er det jo til oss som ikke var der i år. Takk for bildene Her blir det urettferdig å fremheve noe fremfor noe annet, men synes at SAS maskinen som har buklandet, var imponerende og kreativ. Håper dette ikke symboliserer fremtiden for flyselskapet SAS ------------------------------------------------------------------------- Det er en helt nøyaktig gjengivelse av nødlandingen i Gottrora. Det ble sagt at all bagage og annet skrot ligger på riktig sted ifølge bilder fra plassen. Leif Quote
Nils Mathisrud Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Jeg vil gjerne takke IPMS' styre og alle som har stått bak Skala 2010 med et meget vellykket arrangement! Flyttingen til Leto-hallen har vært et smart trekk. Nils Quote
Jens Håkon Brandal Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Tiltredes. God plass for aa faa armslag uten at det ble glissent, men likevel kompakt og oversiktlig. Ser frem til neste aar. Jens Quote
André Kristoffersen Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Trygdt hjemme jeg også. Takk alle sammen for en flott ustilling. Det meste var bra, maten på "hotellet" var vel det som dro ned, ble pluttselig hensatt til kantina i Stazi hovedkvarteret i det gamle DDR, uten at jeg har vært der. En liten kjølemulighet for medbrakt brunt korndrikke på rommet hadde også gjort seg. Ellers fint med storskjerm i salongen (så curling og litt OL kunne bivånes) , og fri netttilgang. Vi får prøve å få til noe bedre matservering og kvalitet på denne neste år. Quote
Lasse Thun Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Er på vei hjem nå. Nattbussen (Møreekspressen) startet motoren i skrivende stund. Da er jeg hjemme i Kristiansund i ni tida, og hjemme hjemme halv ti i morgen! Takker så mye for en strålende helg. Den var jaggu no' av det beste!!! :thumb: Da sier jeg natta..! -Lasse Quote
Stian Svendsen Posted February 28, 2010 Posted February 28, 2010 Lokalene i år var veldig bra Rommene var helt greie, manglet bare en minibar, men vi laget oss en snø bar, Niclas og jeg. Mat den var ikke verdt pengene, langt der ifra. Jeg skulle nok og ønsket meg en bar man kunne samles i, noe annet enn en skole kantine. Quote
Trond Berg Posted March 1, 2010 Posted March 1, 2010 Sinnsykt mye bra! Takk for turen, veldig greit for sånne som meg som ikke var der. Quote
Recommended Posts