Gå til innhold
  • Bli medlem

Oppfordring til bilbyggere som skal på Skala


Anbefalte innlegg

Jeg har nevnt det i et lite innlegg tidligere, men gjentar det gjerne.

 

Vet ikke hvor mye som kommer til å bli utstillt fra lokalavdelingene og andre, men jeg tenkte prøve å få stellt i stand et SIG bord for italienske sivile kjøretøy.

Selv om jeg har endel å stille med så var ikke dette tenkt å være mitt "private" bord.

Jeg oppfordrer derfor alle som har en italiensk bil eller motorsykkel som ikke skal delta i konkurranse om å ta med denne/disse og fylle dette bordet.

 

Som Jens Håkon nevnte om arragementer i UK, og som sikkert alle som har vært på SMW kan skrive under på så er det langt flere modeller å se på utenom enn på konkurransebordene.

Mange steder blir det vel også premiert for beste display.

Jeg velger å se positivt både på klubbens framtid og videre utvikling av Skala, så dette blir da et av mange bidrag til å gjøre det til noe mer enn bare noen konkurransebord.

 

Jeg vet også av erfaring fra vår stand på SMW at vi ikke er så veldig flinke til å gjøre noe særlig ut av det  ::)

Derfor tar jeg på meg ansvaret for selve "displayet"; bord i grønt, hvitt og rødt, vurderer en speilplate, har laget et kart over Italia med markeringer av de viktigste merkenes tilhørighet og slike ting.

Alt dere trenger å gjøre er å ta med en modell eller to...

OG FOR Å MOTIVERE DERE SÅ BLIR DET I MOTORSPORTENS ÅND OVERRAKT ITALIENSK BOBLEVANN PÅ DE MODELLENE JEG LIKER BEST  :cheers:

 

Send meg gjerne en PM med modellnavn og byggesettfabrikat, så kan jeg printe ut "navnelapp" med logo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det med eller uten alkohol i sprudlevannet?:)

 

Jens

 

Nå har jo ikke jeg sjenkebevilgning... men jeg kan jo si det sånn at for ikke å fjerne enhver tvil om lovligheten, så må jeg vel komme på noe annet hvis det skulle være en junior modell jeg liker  ;)

 

Hjertens bra tiltak, tar med en Lamborghini Miura, som må pusses litt støv av. Lamborghini har egen vingård :cheers:, det finnes vel Ferrari vin også. Bestillingsvare på polet :)

 

Lambo vinen har jeg ikke smakt, men jeg har testet et par flasker musserende Ferrari.

Men den har bare navnet til felles med bilen.

Enkelte pol har den billigste varianten i utvalget, men den er litt sur og ikke spesielt god, så det er ikke det jeg har sponset  :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ønsker jeg bare å gi en generell takk til alle for en særdeles trivelig weekend  :)

Og en spesiell takk til alle som bidro til Italia bordet  :)  :)

 

Flere spørsmål om det vil bli gjentatt til neste år, og med veldig mange hyggelige tilbakemeldinger skal en vel ikke se bort fra det.

Har noen ideer, så med litt mer tid til tenking og planlegging går det vel kanskje an å gjøre enda mer ut av det, så det ikke bare blir en reprise.

 

JR

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.