Gå til innhold
  • Bli medlem

Tema klassen "Vinter" PREMIER KLARE SIDE 3


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

Mulig at jeg er litt tidlig ute, men det er viktig og å smi mens hjernen er varm og å gå foran med et godt eksempel med intiativ. Tross alt. Det har jo, i skrivende stund,  allerede gått en dag siden LU2009:

 

Spørsmålet er:  Er det noen som har planer om å lage premier til denne klassen, eller kan jeg ta det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mulig at jeg er litt tidlig ute, men det er viktig og å smi mens hjernen er varm og å gå foran med et godt eksempel med intiativ. Tross alt. Det har jo, i skrivende stund,  allerede gått en dag siden LU2009:

 

Spørsmålet er:  Er det noen som har planer om å lage premier til denne klassen, eller kan jeg ta det?

 

Hei Atle,

 

Dette er noe vi ikke trenger å diskutere noen plass. Har du lyst, har du lov.

Og takk for at du fortsatt gidder.

 

På vegne av styret.

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kan vel i og for seg også stille ut en snøball, eller snømann. Carmen Electra kan vel også stilles ut i de klærne der, hun er jo modell dog ikke byggesett.

Spørsmålet blir vel om det skal være 18 årsgrense eller ei ::)

 

Er selv lysten på å delta her men er ikke sikker på hva enda, mulig det kan bli en bil med råstilige vinterdekk av den gamle sorten. Eller kanskje en lastebil med et lass snø, slik en så mye av her i Trondheim når de skulle arrangere skirenn i Granåsen og det ikke var snø enda. Gikk vel med noen hundre lass med snø fra Røros.

 

Eller kanskje en base med simulert snø på og to skispor rett over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør i vei Atle, kreative premier kan du. Tror vi også skal tenke på om modellene som stiller i denne klassen i tillegg kan stille i sine respektive klasser. Så at ganske mange av modellene som var startet under Afrika gruppebyggingen i siste liten ble trukket over i andre klasser og Afrika bordet ble stående litt glissent igjen.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi også skal tenke på om modellene som stiller i denne klassen i tillegg kan stille i sine respektive klasser.

 

Det tror jeg er en god tanke. Litt samme som med femkamp og andre spesialpriser.

Det er ingen problemer at man ved registrering kan legge inn funksjonalitet for å si at en modell stiller i klasse "sånn-og-sånn" samt at den er med i temaklassen. Dermed bør det være greit for dommerene å plukke ut disse modellene også.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi også skal tenke på om modellene som stiller i denne klassen i tillegg kan stille i sine respektive klasser.

 

Det tror jeg er en god tanke. Litt samme som med femkamp og andre spesialpriser.

Det er ingen problemer at man ved registrering kan legge inn funksjonalitet for å si at en modell stiller i klasse "sånn-og-sånn" samt at den er med i temaklassen. Dermed bør det være greit for dommerene å plukke ut disse modellene også.

 

Henrik

Med tanke på andre sammenslåtte klasser så er det absolutt noe å tenke på. Men jeg synes samtidig det hadde vært fint hvis vi kunne samle klassen etter at dømminga er overstått, slik at vi får et helhetsbilde.

Det blir nok en variant av dette neste år hvis det er opp til meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste trofeer paa Scale Model World velges fra modeller som stiller i sine respektive klasser.  Da er det stoerre sjanse for at man rekrutterer modeller baade til spesialtema og trofe.  En av aarsakene til at vi oensker aa kjoere et tema er nettopp helhetsbildet og byggeres tolkning av et tema, og det er langt lettere aa se naar man har modellene samlet.  Synes Kyrre's tanke er god, og boer innfoeres til neste aar.

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja modellene burde stå sammlet, og man kunne kanskje gjort mere ut av utsmykkingen av og rundt bordet med noen kulisser eller bilder /relikvieer  slik at man blir oppmerksom på selve temaet.

 

I år kunne man hatt, nesehorn phuuu, bongo trommer og en utkledd zulu kriger kanskje. ;D

 

Vinter;  frossen gips, og bar kvister med spray snø på , vinter stemmningsbilder kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja modellene burde stå sammlet, og man kunne kanskje gjort mere ut av utsmykkingen av og rundt bordet med noen kulisser eller bilder /relikvieer  slik at man blir oppmerksom på selve temaet.

 

I år kunne man hatt, nesehorn phuuu, bongo trommer og en utkledd zulu kriger kanskje. ;D

 

Vinter;  frossen gips, og bar kvister med spray snø på , vinter stemmningsbilder kanskje...

Hørte jeg en frivillig utsmykkings-koordinator som ropte? Ikke verst, takk skal du ha.  :thumb:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.