Gå til innhold
  • Bli medlem

Tema klassen "Vinter" PREMIER KLARE SIDE 3


Atle Eriksen

Anbefalte innlegg

  • Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Ja modellene burde stå sammlet, og man kunne kanskje gjort mere ut av utsmykkingen av og rundt bordet med noen kulisser eller bilder /relikvieer  slik at man blir oppmerksom på selve temaet.

 

I år kunne man hatt, nesehorn phuuu, bongo trommer og en utkledd zulu kriger kanskje. ;D

 

Vinter;  frossen gips, og bar kvister med spray snø på , vinter stemmningsbilder kanskje...

Hørte jeg en frivillig utsmykkings-koordinator som ropte? Ikke verst, takk skal du ha.  :thumb:

 

Da melder jeg meg frivillig til tema utsmykker skal konferere litt med Bottolf så dette kan bli både hyggelig, spektakulært og morrsomt. :thumb: Hvis jeg får lov av dere da...

 

Bottolf

Snø elsker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Da melder jeg meg frivillig til tema utsmykker skal konferere litt med Bottolf så dette kan bli både hyggelig, spektakulært og morrsomt. :thumb: Hvis jeg får lov av dere da...

 

Bottolf

Snø elsker

----------------------------------------------------------------------------------

Hmmmmmmmmmmmmmmm..................ok,regner med at Bottolf regner klær som noe smart,vinter and all ::)

 

Leif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada min gode formann det blir ingen lett kledde snømus på dette bordet :shifty:::) Tenkte meg snøbilder fra alle "sportsgrener" som bakgrunn, Bil- gamle snø rally bilder, fly- med ski, panser:,NATO øvleser av typen cold winter, Båt: - isbrytere...., Figur- "snømus" eller kanskje Roger lager en scratch figur av Tanya Hard on fra Lillehammer eller noe slikt ;D Sånn ellers litt skau med gips og og snøspray rundt ... så er vi vel i nærheten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanya Hard On sa du wOOt

 

Ellers høres det ut som en bra plan  :thumb:

 

Leif

 

Joda en liten trykk leif kom inn der. Husker godt  sponsor tur til Lillehammer i 94 med Telenor. Den gang var jeg single og Tanya Harding spredde litt glitter over sofa gruppen der vi satt ;D Vi hadde en lett konversasjon over temaer som skandinavisk sosial demokratisk analyse og komperativ politikk.... :shifty:

 

Joda vinter er et bra tema og jeg håper på mere snø i månedene fremover, her er det tiltross nedsynk (og da tenker jeg ikke på nedsunken livmor)  mildvær og rundt 1 m på terassen.

 

Joda det blir skitur i morgen, og nedover ski på søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok finne på noe.......noen idéer har alt begynt å ta form.

 

Denne gangen skal jeg være tidligere ute enn med ørken-hurricanen, som jeg ikke rakk å gjøre ferdig før LU.

 

Einar S

 

Hei Einar,

 

Du trenger vel ikke finne på noe nytt. Du har jo allerede en særdeles velbygget

Fokker på ski/snø klar......

 

Happy modelling,

Ruben

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok finne på noe.......noen idéer har alt begynt å ta form.

 

Denne gangen skal jeg være tidligere ute enn med ørken-hurricanen, som jeg ikke rakk å gjøre ferdig før LU.

 

 

 

Einar S

 

Hei Einar,

 

Du trenger vel ikke finne på noe nytt. Du har jo allerede en særdeles velbygget

Fokker på ski/snø klar......

 

Happy modelling,

Ruben

 

Takk, Ruben. Den fokkeren har jo vært med på LU i to år på rad, så nå må jeg vel finne på noe nytt. Hm, jeg har jo liggende et pastbyggesett til en finsk fokker som var med i finska vinterkriget.............. :shifty: .....eller kanskje jeg skulle prøve noe helt annet.

 

Snølandskap var forresten ganske morsomt å prøve seg på.

 

Einar S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Da så,det virker som en rimelig romslig tolkning av tema.

 

Så hvis jeg har dri.... meg ut med et lakkeksperiment så har jeg muligheter for en liten pokal......eller :shifty:

 

Leif

 

Det er korrekt. Tema skal være "Eksperiment", noe som kan tolkes aaaaaakkurat slik man ønsker. Men det kan kanskje være nyttig med en forklarende melding festet til modellen.  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.