Gå til innhold
  • Bli medlem

Kanonen er død


Morten Håland

Anbefalte innlegg

Vi fikk både betaling og en fin fin lokale. Alt var fryd. Det er bare så nesten jeg har på følelsen av at nå som de krever en månedsbetaling (og vi møtes maks 3 timer eller noe 4 ganger i måneden! >:(), er for å tjene tilbake noe av summen de har gitt klubben for arbeidet og xxxxx antall timer vi har lagt i dioramaet. Jeg kan dog virke noe paranoid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er paranoid. Du jobber jo for KGB.

De heiv oss ut fordi de sikkert ville ha huset sjøl. Der skal de ha kanonfest. Vi legger ut boobytraps før vi gir fra oss nøkkelen. Kabom!

DA var booby trappsen plassert, tok det som ære og gjøre det. Mne, husker jeg riktig, skulle de stå ved porten, er det ikke mange sivile der?

 

Roy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klart du er paranoid. Du jobber jo for KGB.

De heiv oss ut fordi de sikkert ville ha huset sjøl. Der skal de ha kanonfest. Vi legger ut boobytraps før vi gir fra oss nøkkelen. Kabom!

DA var booby trappsen plassert, tok det som ære og gjøre det. Mne, husker jeg riktig, skulle de stå ved porten, er det ikke mange sivile der?

 

Roy

Pappskalle. Du kommer ikke bare til å sprenge vekk de tyske turistene på mimretur, men hele kanonen! For ikke å snakke om det flotte dioramaet vi bygde.  :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjipt dette, men det kan jo hende at kanonmuseet heller ikke har saa romslig oekonomi og at de foeler at de maa gaa til det skritt aa ta leie.  At en klubb disponerer gratis lokaler hoerer vel med til sjeldenhetene - jeg mener at IPMS Rogaland betaler leie til flymuseet, IPMS Oestlandet gjoer vel det samme (gjorde med Motormuseet tror jeg).  Southend klubben betaler og leie, og vi betaler da £2 per person per opptreden, og komplementeres med utlodding av og til.  Om klubben fortsatt vil vaere paa kanonen saa finnes det muligheter uten at styret skal behoeve aa prostituere seg...

 

Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trondheims-abtelingen (som det heter på trøndersk.... :P) betaler 350,- i leie for hvert møte. Dette dekkes opp av kontingenten vår, overskudd fra brus/pølsesalg, samt loddsalg når vi husker det... ::)

Og da er renhold inkludert, slik at vi slipper å vaske selv. Dette ble litt slitsomt på de plassene vi var tidligere. (Et par forsamlingslokaler i borettslag der klubbmedlemmer har bodd.) Det ble av en eller annen grunn alltid de samme som sto og vaska til slutt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.