Jens Håkon Brandal Posted April 29, 2008 Posted April 29, 2008 Som dere kanskje vet, saa pleier ARC aa kjoere artikler relatert til nasjonaldagene til land paa kloden. I fjor ble det dessverre ikke noen 17. mai med norske artikler, men uansett kan ikke Steve Bamford ta artikler ut av loese luften. De som har noe aa bidra med (fly med relasjon til Norge er selvsagt meget aktuelle) boer gaa inn paa www.aircraftresourcecenter.com , klikke paa Submissions og saa foelge oppskriften derifra. Jeg kan bidra med fem korte artikler om foelgende byggeprosjekter fra siste tiden: Boeing 767-205 Boeing 737-505 CF-104 RF-5A F-16B Jeg forventer ikke at noen hever innsatsen, men om noen flere kan bidra med en artikkel, saa kan vi la flagget vaie hoeyt i modellsirkler paa nett ogsaa. Da det tar litt tid aa legge inn artikler, saa anbefaler jeg at dere tar kontakt med ham fortest mulig, og gir eposten deres overskrift "For publication on 17th May" eller noe annet beskrivende som omtaler naar dere vil ha inn artikkelen. Jens Quote
Olve Dybvig Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Må det være plastbygging eller kan man hive inn en sak om norske Spitfire. Dvs en artikkel om norske farger og merking Olve Quote
Kyrre Ingebrethsen Posted April 30, 2008 Posted April 30, 2008 Må det være plastbygging eller kan man hive inn en sak om norske Spitfire. Dvs en artikkel om norske farger og merking Olve Det er jeg helt sikker på at Steve setter pris på! Quote
Jens Håkon Brandal Posted April 30, 2008 Author Posted April 30, 2008 Om du har en artikkel om farger og merking paa norske Spitfires, saa kan jeg ikke tenke meg at han sier nei til det. Referanseartikler er flotte saker. Jens Quote
Sten Arne Brunsby Posted May 1, 2008 Posted May 1, 2008 Jeg kan lage en med Block10 konverteringen min. Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 2, 2008 Author Posted May 2, 2008 Sett i gang Sten Arne - the more the merrier! Glem ikke aa skrive "Please post on 17th May, Norway Constitution day" i headingen paa eposten, saa er det vanskelig aa ta feil. Jens Quote
Ragnar Eckhoff Posted May 2, 2008 Posted May 2, 2008 Skal prøve å få slengt inn noen bilder av F-84G og Vampire III. Ragnar Quote
André Kristoffersen Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 All go, skal se om jeg får frigitt noen JSM bilder med F-35 med norske merker Quote
Nils Mathisrud Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 All go, skal se om jeg får frigitt noen JSM bilder med F-35 med norske merker Hah, har allerede sendt over en artikkel om norsk Gripen ..... Pluss en om Lodestar. Nils Quote
André Kristoffersen Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 Neimen huff da Ikea jager Etter å ha sett programmet med "ny kald krig," syntes jeg vi skulle gravd opp Northrop YF-23, satset noen olje grunker på videre utvikkling , og så har vi den kjerra vi skulle hatt, den er jo så grom , og" flyter "så fint ved siden av feks. Blackjack. og navnet da "Northrop Black widow". Quote
Anton Chumak Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 Etter å ha sett programmet med "ny kald krig," syntes jeg vi skulle gravd opp Northrop YF-23, satset noen olje grunker på videre utvikkling , og så har vi den kjerra vi skulle hatt, den er jo så grom , og" flyter "så fint ved siden av feks. Blackjack. og navnet da "Northrop Black widow". Yay! Win! Hilsen Anton - tror at jeg må begynne å spare noen høvdinger til en YF-23 i 1/32 scala fra Zacto... Quote
Nils Mathisrud Posted May 3, 2008 Posted May 3, 2008 Ikea jager Jepp, jager, i motsetning til alternativet som er et bombefly. YF-23 hadde ikke vært så dumt. Men det blir vel dårlig økonomi hvis Norge skulle utvikle dette flyet alene. Nils Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 3, 2008 Author Posted May 3, 2008 Nei, vi er jo verdens rikeste land... Jens Quote
Ragnar Eckhoff Posted May 5, 2008 Posted May 5, 2008 Sendte nettopp avgårde en liten snutt om Vampire III, men oppdaget at F-84G'en har vært der før - i 2006 - så da skal den slippe å bli med en gang til... Ragnar Quote
Jens Håkon Brandal Posted May 6, 2008 Author Posted May 6, 2008 Flott Ragnar. CD'n gar i posten i dag, saa kanskje du kan bidra med en Sunderland neste aar:) Jens Quote
Recommended Posts