Jump to content

Recommended Posts

Posted

Som dere kanskje vet, saa pleier ARC aa kjoere artikler relatert til nasjonaldagene til land paa kloden.  I fjor ble det dessverre ikke noen 17. mai med norske artikler, men uansett kan ikke Steve Bamford ta artikler ut av loese luften.  De som har noe aa bidra med (fly med relasjon til Norge er selvsagt meget aktuelle) boer gaa inn paa www.aircraftresourcecenter.com , klikke paa Submissions og saa foelge oppskriften derifra.  Jeg kan bidra med fem korte artikler om foelgende byggeprosjekter fra siste tiden:

Boeing 767-205

Boeing 737-505

CF-104

RF-5A

F-16B

Jeg forventer ikke at noen hever innsatsen, men om noen flere kan bidra med en artikkel, saa kan vi la flagget vaie hoeyt i modellsirkler paa nett ogsaa.   Da det tar litt tid aa legge inn artikler, saa anbefaler jeg at dere tar kontakt med ham fortest mulig, og gir eposten deres overskrift "For publication on 17th May" eller noe annet beskrivende som omtaler naar dere vil ha inn artikkelen.

Jens

Posted

Neimen huff da Ikea jager ;D  Etter å ha sett programmet med "ny kald krig," syntes jeg vi skulle gravd opp Northrop YF-23, satset noen olje grunker på videre utvikkling , og så har vi den kjerra vi skulle hatt, den er jo så grom  wOOt, og" flyter "så fint ved siden av feks. Blackjack.  :thumb:  og navnet da "Northrop Black widow".

Posted

Etter å ha sett programmet med "ny kald krig," syntes jeg vi skulle gravd opp Northrop YF-23, satset noen olje grunker på videre utvikkling , og så har vi den kjerra vi skulle hatt, den er jo så grom  wOOt, og" flyter "så fint ved siden av feks. Blackjack.  :thumb:  og navnet da "Northrop Black widow".

:thumb:

Yay! Win! ;D

Hilsen Anton - tror at jeg må begynne å spare noen høvdinger til en YF-23 i 1/32 scala fra Zacto... :)