Sten Arne Brunsby Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Blir det noe møte denne dagen ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Skulle tro det.............jeg har ikke hørt annet, så jeg har planer om å komme. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Jepp, det blir. Denne gangen kommer faktisk jeg også. R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted March 6, 2008 Share Posted March 6, 2008 Siden jeg har nøkkelen blir det vel fort til at jeg kommer også...satser på å lase opp ca kl 1800. Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 7, 2008 Author Share Posted March 7, 2008 Fantastisk Jeg har ett lite problem som jeg hadde håpet noen kunne hjelpe meg med. Jeg har en mappe full av bilder, og ikke plass til fler. Så da blir det ett lite "vårsalg" med 100 kr pr bilde uansprett motiv og format. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nadir Kazimi Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 jeg kommer og Nadir Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mats Averkvist Posted March 7, 2008 Share Posted March 7, 2008 Fantastisk Jeg har ett lite problem som jeg hadde håpet noen kunne hjelpe meg med. Jeg har en mappe full av bilder, og ikke plass til fler. Så da blir det ett lite "vårsalg" med 100 kr pr bilde uansprett motiv og format. Du selger ikke vegger å sette de på også...? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 10, 2008 Author Share Posted March 10, 2008 Nope Mats, men det skulle jeg gjerne ha gjort. Har du ikke ett tak som ikke er dekket ? Men fra spøk til revolver. Jeg har fått en kraftig halsbetennelse og har fått noe medisiner så jeg ikke får kjøre bil.. så jeg må vente med vårsalget til neste måned.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Gulbrandsen Posted March 11, 2008 Share Posted March 11, 2008 Nope Mats, men det skulle jeg gjerne ha gjort. Har du ikke ett tak som ikke er dekket ? Men fra spøk til revolver. Jeg har fått en kraftig halsbetennelse og har fått noe medisiner så jeg ikke får kjøre bil.. så jeg må vente med vårsalget til neste måned.. Hadde du vinger så ville du fly....................... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted March 11, 2008 Author Share Posted March 11, 2008 I didt get that ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Atle Eriksen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Fillern og Dr*t og dra. jeg er på kurs på Lillehammer. Håper og komme sterkere tilbake i april. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 25, 2008 Share Posted March 25, 2008 Fillern og Dr*t og dra. jeg er på kurs på Lillehammer. Håper og komme sterkere tilbake i april. Nå har vel 11. mars vært Altle ? Neste møte er jo 8 april om jeg ikke husker feil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts