Vidar Ringstad Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Ser ut som det er den store dagen for og annonsere neste møte i dag . Vi har møte på Motormuseet på Strømmen tirsdag 14.August. Ser det ikke som umulig at jeg kommer en tur . Håper det er flere som kommer også,så vi kan prate om og kurere byggetørke og andre relevante modelltips . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Jeg kommer. No kidding. Og siden jeg ikke har vært på et eneste møte etter at denne ambulerende modelltevlingen startet, så tar jeg med hele årsproduksjonen Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Denne gangen får desverre ikke jeg kommet, skulle gjerne vært der. Burde suplert med litt maling... Kos dere og lykke til i tevlinga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
André Kristoffersen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Må utebli denne gangen også Vi skal ha kontraktsfest med jobben i Kongsberghallen for å feire NSM, som gir 2.750.000.000 nkr i kassen. Etter festen er nok beløpet nede i 2.500.000.000 . Vil nok tro at resten av uken blir kort... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Ikke umulig at jeg får tatt meg en tur, og det kan hende jeg tar med et prosjekt og en modell eller to så jeg kan komme i "boka". Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Andreassen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Og klokka ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted August 12, 2007 Author Share Posted August 12, 2007 Det begynner kl.19,men det forundrer meg hvis det ikke er noen der fra kl.18 Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roar Stensrud Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Der kom Vidar meg i forkjøpet igjen, ja. Det er bra det, Vidar. Ser ut som om aktiviteten er brukbar her inne i dag, ja. Så du valgte nok en bra annonseringsdag. Janse er "nøkkelbarn" denne måneden, så han får "call the shots" hva angår tidspunkter. Jeg kommer. No kidding. Og siden jeg ikke har vært på et eneste møte etter at denne ambulerende modelltevlingen startet, så tar jeg med hele årsproduksjonen Arild Da blir du nok en het kandidat på veien mot "årets modellbygger". R. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Jan Erik Johansen Posted August 12, 2007 Share Posted August 12, 2007 Satser på ca 1800! Janse Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Jeg får jammen meg kommet jeg også, gitt. Tar med meg to-tre modeller siden Roar har gitt amnesti for oss som er så surrete at vi glemte modeller på forrige møte. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted August 13, 2007 Share Posted August 13, 2007 Mulig jeg stikker innom mellom malingstrøkene, jeg har ett par modeller som er i intens produksjon og som jeg må ha ferdig før fredagens reise til det blide sørland. Og jeg tror at timene kommer til å telle, for ikke å snakke om minuttene. If I don't make it sees vi på Southern challange Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Håvard Faller Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Jeg kommer og titter på produksjonen deres. Håvard Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 :) Tror faktisk jeg popper innom en tur i dag også. mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Martin Mathisen Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Jeg kommer ikke, da jeg lever late dager i Spania. For å opprettholde hobbyen på ferie skal jeg besøke den lokale modellsjappa www.carminahobbys.com på det samme tidspunkt som dere treffes. Litt sånn for å føle meg inkludert, men dog på en rar måte. Martin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Jeg kommer ikke, da jeg lever late dager i Spania. For å opprettholde hobbyen på ferie skal jeg besøke den lokale modellsjappa www.carminahobbys.com på det samme tidspunkt som dere treffes. Litt sånn for å føle meg inkludert, men dog på en rar måte. Martin Når man sitter her og ser regnet øser ned over de vestlige deler av hovedstaden, så er det nok endel som ville byttet med deg, Martin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sten Arne Brunsby Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 sitter her på vestlige deler av hovedstaden og ser at regnet pøser ned utafor vinduet og kan bekrefte teorien til siste poster med at det hadde ikke vært så dumt å bytte.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Merkelig det der værskillet øst/vest i Oslo. For meg så virker det som om det regner mye oftere på vestkanten enn østkanten. Ett eller annet lokalt værfenomen. Men dette ble en total avsporing... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Får vel ta meg en tur på møte jeg også! Tilbake på østlandet for godt! ...er det noen der ute som jeg kan samkjøre med? Ikke det at jeg har bil, så det blir vel mer påsitting! -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Får vel ta meg en tur på møte jeg også! Tilbake på østlandet for godt! Velkommen tilbake ...er det noen der ute som jeg kan samkjøre med? Ikke det at jeg har bil, så det blir vel mer påsitting! Det kommer an på hvor du er i verden det, ellers kan du alltids sitte på med meg. Men jeg kommer ikke til å ha tid til å kjøre byen rundt etter deg, så du får ta banen til Bøler, om du ikke få napp hos noen andre (Skjønt, da er det kanskje like enkelt å ta toget...) Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Vi fikk nettopp noen hektoliter her på østkanten også...... :'( Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sverre Melleby Posted August 14, 2007 Share Posted August 14, 2007 Det kommer an på hvor du er i verden det, ellers kan du alltids sitte på med meg. Men jeg kommer ikke til å ha tid til å kjøre byen rundt etter deg, så du får ta banen til Bøler, om du ikke få napp hos noen andre (Skjønt, da er det kanskje like enkelt å ta toget...) Arild Ellers takk, Arild! Da satser jeg på toget istedet! -Sverre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Heiasn Sverre, og takk for sist! Du får ha lykke til der nede på det sentrale østland fremover, så snakkes vi vel på Norwegian Challenge....! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Hvordan gikk det igår? Mange modeller som ble vist frem? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted August 15, 2007 Author Share Posted August 15, 2007 Ja,det var veldig mange modeller.Tror det var nesten 25 stk. . Vi var veldig mange som møtte opp uten modeller også :'(.Du gikk virkelig glipp av noe der,Stian . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted August 15, 2007 Share Posted August 15, 2007 Jeg sjekka andre tirsdag i de neste mnd i forhold til skiftet mitt, og de to neste så ut til å være i boks Alt begynt å glede meg... de gangene skal jeg rekke å smake på pølsene også Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts