Gå til innhold
  • Bli medlem

Haugenstua...?


Thomas Klock

Anbefalte innlegg

Haugenstua er mye nevnt i forumet og jeg lurte på om det er et sted jeg kan dukke opp en gang dere møtes for å bygge litt.

Tror det kunne vært lærerikt og morsomt å se noen proffer "in action".

Alt jeg har gjort med min airbrush er selvlært(+ noen hint fra Master Olsen :praise:), og kunne godt trengt litt ny "input" på dette området. wOOt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg sikkert på at noen har posten en kjørebeskrivelse dit før, men jeg finner den ikke igjen i farten (og å søke på ordet "Haugenstua" hjelper ikke...), men det enkleste er å komme seg inn på Østre Aker vei (rv 163 er det vel) og følge denne til du finner skilt til Haugenstua. Kommer du på Ring 3 i Oslo, så tar du av ved Økern mot Stovner, og da er det bare å dure i vei til det står skilt til Haugenstua. Da er Badet Raceway (som lokalet heter), rett i sikte når du har tatt av hovedveien. Ligger vis-a-vis en KIWI-butikk. Inngang i underetasjen på enden av bygget. Dekorasjonene i vinduene burde ikke etterlate tvil om hvor du skal :)

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje denne linken funker bedre:

 

http://www.finn.no/finn/map?utmx=271681&utmy=6653151&mapTitle=OLE%20BRUMMS%20VEI+1,+0979,+Oslo

 

Knappenåla peker på KIWI-sjappa ved siden av.

 

Satelittkart fra Google:

 

http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=oslo&ie=UTF8&z=18&ll=59.951916,10.909687&spn=0.001937,0.008894&t=k&om=1&iwloc=addr

 

Her ser vi også de tre midtrabattene på parkeringsplassen utenfor. Det er veldig dumt å parkere på venstre side inntil rabatten lengst til venstre. Der er det reservert. Men å parkere langs ytterkanten av parkeringsplassen går fint.

 

Arild :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaha...er Årsmøtet blitt mer spennende enn bygging nå da, jaja nytt år nye trender.

 

Trodde Årsmøtet var det møtet der alle satt med lommene fulle av hender for og ikke bli dratt inn i styre og stell wOOt

 

Terje

 

Kan nok bli litt bygging allikevel Terje.........styret har sakt seg villig til å sitte en periode til hvis ingen har noen innsigelser...... ;)

 

Selv kan jeg ikke komme i dag for jeg har lungebetennelse....... :pinch:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Hvordan ser du ut da, Stian?

Det begynner offisielt kl. 19, men som oftest er det folk på plass fra 1800.

Jeg har vel en pakke til deg fra Arild, hvis jeg ikke husker feil.

 

Lars tar vel med seg endel varer fra Smallsize/Hobbyland som vanlig, regner jeg med... Så det er absolutt mulig å få handlet.

Ellers er det vel ikke noe spesielt tema i dag bortsett fra årsmøte, tror jeg.

 

Henrik

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.



×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.