Thomas Klock Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Haugenstua er mye nevnt i forumet og jeg lurte på om det er et sted jeg kan dukke opp en gang dere møtes for å bygge litt. Tror det kunne vært lærerikt og morsomt å se noen proffer "in action". Alt jeg har gjort med min airbrush er selvlært(+ noen hint fra Master Olsen ), og kunne godt trengt litt ny "input" på dette området. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 til tirsdag er det ipms møte på haugenstua da må du komme Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Klock Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Uhh.....fett nok. Har et spørsmål: Hvor er det? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Jeg føler meg sikkert på at noen har posten en kjørebeskrivelse dit før, men jeg finner den ikke igjen i farten (og å søke på ordet "Haugenstua" hjelper ikke...), men det enkleste er å komme seg inn på Østre Aker vei (rv 163 er det vel) og følge denne til du finner skilt til Haugenstua. Kommer du på Ring 3 i Oslo, så tar du av ved Økern mot Stovner, og da er det bare å dure i vei til det står skilt til Haugenstua. Da er Badet Raceway (som lokalet heter), rett i sikte når du har tatt av hovedveien. Ligger vis-a-vis en KIWI-butikk. Inngang i underetasjen på enden av bygget. Dekorasjonene i vinduene burde ikke etterlate tvil om hvor du skal Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Det er flere som kommer fra din side av Oslo som jeg er ganske sikker på at skal på møtet.Jeg mener at Janse og Leif Haga bor utover mot deg. Send dem en PM du. Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Her: http://www.finn.no/finn/map?toolMode=1&zoom_out.x=33&zoom_out.y=13&toolMode=&themeLayer=&fromX=&fromY=&toX=&toY=&altCmd=&projection=FinnStandard&minX=271000.999999999&maxX=272361.000000001&minY=6652780.42779292&maxY=6653521.57220708&mapScale=7003&doAir=0&tabState= NB: Nåla peker på Kiwi-butikken. Møtestedet er den lille klumpen til venstre. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anders Nicolaysen Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Og om du ikke får linken til å funke, søk etter Ole Brummsvei 1 i Oslo på Gule sider kart eller Finn.no. Anders Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Kanskje denne linken funker bedre: http://www.finn.no/finn/map?utmx=271681&utmy=6653151&mapTitle=OLE%20BRUMMS%20VEI+1,+0979,+Oslo Knappenåla peker på KIWI-sjappa ved siden av. Satelittkart fra Google: http://maps.google.com/maps?f=q&hl=en&q=oslo&ie=UTF8&z=18&ll=59.951916,10.909687&spn=0.001937,0.008894&t=k&om=1&iwloc=addr Her ser vi også de tre midtrabattene på parkeringsplassen utenfor. Det er veldig dumt å parkere på venstre side inntil rabatten lengst til venstre. Der er det reservert. Men å parkere langs ytterkanten av parkeringsplassen går fint. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Thomas Klock Posted February 11, 2007 Author Share Posted February 11, 2007 Ok, da skal jeg finne frem. Når er det folk der da? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted February 11, 2007 Share Posted February 11, 2007 Regner med at det er folk der fra ca kl.17 Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 I dag er det årsmøte, så det er jo ikke sikkert at byggeaktiviteten er den største, i dag da... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Jaha...er Årsmøtet blitt mer spennende enn bygging nå da, jaja nytt år nye trender. Trodde Årsmøtet var det møtet der alle satt med lommene fulle av hender for og ikke bli dratt inn i styre og stell Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Kanskje ikke mer spennende, men jeg vil tro at mange deltar... Siden Thomas kommer for å bygge, tenkte jeg det var greit å si fra at det er ikke sikkert at det er like stor byggeaktivitet i dag som andre tirsdager... Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Årsmøtet begynner 1900? Blir det noe annet? Show off and trading ? Henrik eller Vidar må se etter meg Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Jaha...er Årsmøtet blitt mer spennende enn bygging nå da, jaja nytt år nye trender. Trodde Årsmøtet var det møtet der alle satt med lommene fulle av hender for og ikke bli dratt inn i styre og stell Terje Kan nok bli litt bygging allikevel Terje.........styret har sakt seg villig til å sitte en periode til hvis ingen har noen innsigelser...... Selv kan jeg ikke komme i dag for jeg har lungebetennelse....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Hehe. Hvordan ser du ut da, Stian? Det begynner offisielt kl. 19, men som oftest er det folk på plass fra 1800. Jeg har vel en pakke til deg fra Arild, hvis jeg ikke husker feil. Lars tar vel med seg endel varer fra Smallsize/Hobbyland som vanlig, regner jeg med... Så det er absolutt mulig å få handlet. Ellers er det vel ikke noe spesielt tema i dag bortsett fra årsmøte, tror jeg. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Øyvind Leonsen Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Trodde Årsmøtet var det møtet der alle satt med lommene fulle av hender for og ikke bli dratt inn i styre og stell Nå kan man flykte inn på andre rom så det "problemet" er løst, hehe... Øyvind Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Det er ikke noe tema i dag pga årsmøtet.Roar hadde sååååååååå mye han skulle ha sagt,at det ble ikke tid ;D . Jeg regner med og være ca kl.17,og nummeret mitt ligger på profilen min,hvis noen trenger og snakke,snufs,hulk .Hehe. Bare og pipe hvis du ikke finner oss,Stian . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 Henrik, se etter han på to meter som står sjenert i en krok og prøver å gjemme seg bort. Han har nok ei grønn jakke også Eller så får jeg bare stå å rope Henrik! Vidar! Henrik! Vidar! Henrik! Vidar! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted February 13, 2007 Share Posted February 13, 2007 hehe. Den er grei. Da skal vi nok finne deg. Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts