Vidar Ringstad Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Starter en ny tråd her,for ikke og ødelegge Norsemantråden.Er kansje litt lettere å se det her også . Jeg kan være der og lage i stand formiddagskaffe,hvis det er ønske om det. Tror unge Mathisrud hadde ønske om det . Vidar Quote
Arild Moland Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Fint med egen tråd, Vidar Jeg hadde nemlig tenkt å mumle noe i skjegget om at jeg tror det kan bli trangt om saligheta, om så mange kommer som jeg har fått inntrykk av. Det ryddes kanskje plass til flere på et eller annet vis, eller jenker man til noe når man ser hva som skjer? Selv vet jeg ikke om eller når jeg evt. kommer. Mulig (minst en av) arvingene blir med. Arild Quote
Vidar Ringstad Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Vi får rydde så godt vi kan . Regner med at vi plass til en "god del " gjester. Blir det trangt,får vi sette inn et bord til.Det gikk jo fint i påsken. Vidar Quote
Jens Håkon Brandal Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Om BA får meg ut av landet på Julaften, så ser jeg frem til en lang sesjon på Haugenstua. Gjerne fra formiddagen for min del. Med kaffe. Jens Quote
Mats Averkvist Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Hva med 2 juledag? Jeg skal ikke noe annet da heller... Quote
Martin Mathisen Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Jeg har veldig lyst til å komme om det er ok og plass. (jeg tar jo litt plass) Tenkte å ta med noen figurer for å snike til meg noen tips. Martin Quote
Vidar Ringstad Posted December 21, 2006 Author Posted December 21, 2006 Jeg er ikke der 2.Juledag,men du kan jo se om noen av de andre er der,Mats. Er åpent for alle å komme dit,Martin,så du er selvfølgelig velkommen du også! Vidar Quote
Henrik Melvold Posted December 21, 2006 Posted December 21, 2006 Jeg kommer ikke 2. juledag, men jeg tenkte derimot å minne alle om at julebyggingen 3. juledag koster en 50-lapp (som alle andre byggedager...). Det har vært så mye misforståelser rundt dette, at en påminnelse sikkert er på sin plass. Henrik Quote
Bård Gundersen Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Får IPMS-medlemmer rabatt ;D bg Quote
Henrik Melvold Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Hehe. Ja, du slipper å betale driks til oss inngrodde som sørger for rigging av bord, vasking av dasser, vasking av gulv, innkjøp av diverse forbruksmateriell osv osv osv. Vi bruker jo mer tørkepapir en de gjør på dassene på Oslo-S Henrik Quote
Øyvind Leonsen Posted December 22, 2006 Posted December 22, 2006 Jeg dukker opp med (u)jevne mellomrom, men tidspunkt er jeg ikke sikker på enda, siden det blir mye mat og drikke til alle tider i jula... men jeg tviler på om jeg er der før kl 11 noen av dagene.... zzzzzzzzzzzzzzz..... Øyvind Quote
Kjetil Olsen Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 Når på dagen (morgenen...?) dukker det opp folk der. Tror jeg skal prøve å ta meg en tur jeg også. Quote
Vidar Ringstad Posted December 26, 2006 Author Posted December 26, 2006 Jeg regner med at jeg er der ca kl.11 . Vidar Quote
Kjetil Olsen Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 OK. Floters, da ses vi i morgen. Quote
Vidar Ringstad Posted December 26, 2006 Author Posted December 26, 2006 Hvis det er noen førstegangsbesøkende her som får problemer med og finne frem,så ligger mobilnummeret mitt på profilen min :'( Vidar Quote
Kjetil Olsen Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 Tror jeg skriver ned telefonnummeret ditt med en gang. Jeg og Oslo... :'( Quote
Henrik Melvold Posted December 26, 2006 Posted December 26, 2006 Det ligger også en veibeskrivelse her. Henrik Quote
Øyvind Leonsen Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 Et skudd i mørket med bind for øya dette men: Hvis det er noen som skal på Haugenstua 3. juledag som har en Dragon Pz IV D oppbevaringsboks (den store bakpå tårnet) til overs hadde jeg blitt hoppende glad! 50 spenn utloves! (Tristar har ikke giddet å lage det til sin....) Øyvind Quote
Roar Stensrud Posted December 27, 2006 Posted December 27, 2006 Et skudd i mørket med bind for øya dette men: Hvis det er noen som skal på Haugenstua 3. juledag som har en Dragon Pz IV D oppbevaringsboks (den store bakpå tårnet) til overs hadde jeg blitt hoppende glad! 50 spenn utloves! (Tristar har ikke giddet å lage det til sin....) Øyvind Du kan få en gammel fra Tamiyas Pz. IV D vederlagsfritt om du vil. R. Quote
Øyvind Leonsen Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Hei Roar, takker så mye for tilbudet men i effektivitetens navn måtte jeg komme meg videre i går, så ettersom ingen hadde en ekstra boks til meg på ´Stua tro jeg til med Plan B: Ivrig dekalkutting og lage en vogn som ikke hadde denne boksen montert. Det gikk greiere med dekalene enn jeg trodde så nå er det i "boks" (pun intended ) Øyvind Quote
Henrik Melvold Posted December 28, 2006 Posted December 28, 2006 Forøvrig var det en trivelig kveld i går. For min del ble det en 10,5 times økt, og det får man si er greit. Det var 3 karer igjen da jeg dro, og disse satt vel et par-tre timer til, tenker jeg. Tror vi var en 11-12 stk på det meste. Det var faktisk såpass fullt etterhvert at Nils og sønner måtte sitte "på gangen". Henrik Quote
Recommended Posts