Jump to content

Recommended Posts

Posted

Starter en ny tråd her,for ikke og ødelegge Norsemantråden.Er kansje litt lettere å se det

her også wOOt.

Jeg kan være der og lage i stand formiddagskaffe,hvis det er ønske om det.

Tror unge Mathisrud hadde ønske om det :o.

Vidar :)

Posted

Fint med egen tråd, Vidar  :thumb:

Jeg hadde nemlig tenkt å mumle noe i skjegget om at jeg tror det kan bli trangt om saligheta, om så mange kommer som jeg har fått inntrykk av. Det ryddes kanskje plass til flere på et eller annet vis, eller jenker man til noe når man ser hva som skjer?

Selv vet jeg ikke om eller når jeg evt. kommer. Mulig (minst en av) arvingene blir med.

Arild :)

Posted

Jeg kommer ikke 2. juledag, men jeg tenkte derimot å minne alle om at julebyggingen 3. juledag koster en 50-lapp (som alle andre byggedager...). Det har vært så mye misforståelser rundt dette, at en påminnelse sikkert er på sin plass.

Henrik

Posted

Hehe. Ja, du slipper å betale driks til oss inngrodde som sørger for rigging av bord, vasking av dasser, vasking av gulv, innkjøp av diverse forbruksmateriell osv osv osv. Vi bruker jo mer tørkepapir en de gjør på dassene på Oslo-S :D

Henrik

Posted

Jeg dukker opp med (u)jevne mellomrom, men tidspunkt er jeg ikke sikker på enda, siden det blir mye mat og drikke til alle tider i jula... men jeg tviler på om jeg er der før kl 11 noen av dagene.... zzzzzzzzzzzzzzz.....

Øyvind

Posted

Et skudd i mørket med bind for øya dette men:

Hvis det er noen som skal på Haugenstua 3. juledag som har en Dragon Pz IV D oppbevaringsboks (den store bakpå tårnet) til overs hadde jeg blitt hoppende glad! 50 spenn utloves! (Tristar har ikke giddet å lage det til sin....)

Øyvind

Posted

Et skudd i mørket med bind for øya dette men:

Hvis det er noen som skal på Haugenstua 3. juledag som har en Dragon Pz IV D oppbevaringsboks (den store bakpå tårnet) til overs hadde jeg blitt hoppende glad! 50 spenn utloves! (Tristar har ikke giddet å lage det til sin....)

Øyvind

Du kan få en gammel fra Tamiyas Pz. IV D vederlagsfritt om du vil.

R.

Posted

Hei Roar,

takker så mye for tilbudet men i effektivitetens navn måtte jeg komme meg videre i går,

så ettersom ingen hadde en ekstra boks til meg på ´Stua tro jeg til med Plan B:

Ivrig dekalkutting og lage en vogn som ikke hadde denne boksen montert. Det gikk greiere med dekalene enn jeg trodde så nå er det i "boks" (pun intended  ;) )

Øyvind

Posted

Forøvrig var det en trivelig kveld i går. For min del ble det en 10,5 times økt, og det får man si er greit. :)

Det var 3 karer igjen da jeg dro, og disse satt vel et par-tre timer til, tenker jeg.

Tror vi var en 11-12 stk på det meste. Det var faktisk såpass fullt etterhvert at Nils og sønner måtte sitte "på gangen".

Henrik