Gå til innhold
  • Bli medlem

"Breaking news" ang. LU 2007


Henrik Melvold

Anbefalte innlegg

LU 2007 på Gardermoen må flyttes og utsettes en helg pga. oppståtte omstendigheter.

 

LU 2007 vil etter all sannsynlighet holdes helgen 17. og 18. mars et annet sted i nærheten.

 

Dette er et kjempested som vil gi hele arrangementet et kjempeløft!

 

GLED DERE !

 

Mer informasjon kommer om ikke lenge.

 

mvh

Styret IPMS Norge

v/Roy Pedersen

Formann IPMS Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Hei Folkens

 

Takk for at dere har vært tålmodige når det gjelder LU,alltid godt å vente noen timer på noe bra........ :shifty:

Da ting har en tendens til å skje veldig fort i dagewns samfunn, :o måtte vi i styret i samarbeid med våre samarbeidspartnere forandre tid og sted til LU, alle som er med å arrangere Lu er underretet i forkant og vi mener dette nye stedet gir en hyggelig og positiv opplevelse.

 

Landsutstillingen for LU 2007 vil bli arrangert helgen 17. til 18 Mars på Quality hotel Olavsgård

 

Stedet har en flott ramme og ligger i kort avstand fa Oslo sentrum samt relativt kort avstand ifra Gardemoen

Jeg legger en link til hjemmesidene til stedet, og der vi skal være heter "Olavssalen"

Det blir brukt av mange fosrskjelige messer og gis de beste karakterer.

Program og priser på overnattingstilbud vil bli presentert med en gang vi får forhandle ferdig prisene.

 

http://www.olavsgaard.no/index.php

 

Jeg håper dette faller i smak, og at vi alle får en trivelig modellhelg med modeller å vennskap i fokus

 

For IPMS-Norge

Roy Pedersen

Formann IPMS-Norge

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nu vel....hva er grunnen til at det ble flyttet ei helg..Hvis det var opptatt på G,moen så er jo det greit,men man kunne vel beholdt helga for det..Eller??

 

Jeg synes forøvrig det er synd at det blir lagt til et hotell langt utafor allfarvei..Ja jeg vet hvor hotellet er å har bodd der...Blir vel neppe alt for mange som stikker innom å ser på modeller......Huff nei nå er jeg negativ,å det bruker jeg ikke å være...Det blir nok ei bra utstilling uansett vil jeg tro...Synd at det ble den helga.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stig Tore,

 

jeg tror det der "folk som stikker innom"-argumentet har mindre verdi enn mange vil ha det til. I hvert fall mtp rekruttering osv.

 

Jeg syntes også umiddelbart at Olavsgård er litt mer på landet enn ideelt sett, men bussene som går (og de går rett som det er og seint og tidlig), går i alle fall mellom Oslo sentrum og døra. I motsetning til Flysamlingen, som er langt mindre lett tilgjengelig.

 

Det geniale med det nye stedet, er jo at her kan de som reiser langt, bo på samme sted som LU, og det går an å få til et felles sosialt opplegg på lørdagskvelden. Heller enn at grupper av folk vaker på hvert sitt vannhull og resten går hjem.

 

Tror dette blir bra jeg.  :thumb:

 

Arild

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.




×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å besøke og/eller registrerer deg på vårt forum aksepterer du våre vilkår og personvernregler. Bruksvilkår.