Henrik Melvold Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 LU 2007 på Gardermoen må flyttes og utsettes en helg pga. oppståtte omstendigheter. LU 2007 vil etter all sannsynlighet holdes helgen 17. og 18. mars et annet sted i nærheten. Dette er et kjempested som vil gi hele arrangementet et kjempeløft! GLED DERE ! Mer informasjon kommer om ikke lenge. mvh Styret IPMS Norge v/Roy Pedersen Formann IPMS Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Svarte....da ble det en deltager mindre Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik Torp Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 17 til 18 mars utgår nok for undertegnede... Vinterøvelse i Troms... Erik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Mottatt. Synd konkurransen flyttes i tid, men jeg skal nok komme meg bortover likevel. Heldigvis får jeg enda en måned å utsette å gjøre modellene mine ferdig også da. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Skulle ønske jeg kunne regne en uke som en måned også,hadde fått bedre tid da Leif Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jens Håkon Brandal Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Raadhuset paa Jessheim? For meg spiller det ingen rolle om det er en uke senere, bare det ikke blir endringer etter at billetten er bestilt. Jens Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Fint!Sikkert til bedre egnede lokaler,og så kan jeg grue meg ei uke ekstra før jeg må male figurene mine . Vidar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Er`e mulig å få noen hint eller......... Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 Roy kommer tilbake med mer info når alt er 100% spikret. Dette skjer innen kort tid etter hva jeg skjønte på han. Så hint og sånne ting fører bare til unødvendige rykter. Vi får smøre oss med tålmodighet. Den som venter på noe godt, venter alltid for lenge Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Søren også da. Fatter'n gleda seg stort til å bli med og se på flysamlingen han.... :'( Men det blir kanskje ikke lengre unna enn at det går an å stikke dit en tur allikevel.....? Eller kanskje blir det en plass der det er annet spennende å titte på..? Venter i spenning...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Folkens..... I kveld etter klokken 2100 vil infoen legges ut om hvor...........Gjentar, gled dere!!!! Roy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Hvor,hvor?Nå har jeg flyttet frem klokka,men ingen info. :'( Hehehe Vidar :D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Per Einar Jansen Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 :) Tålmodighet folkens, tålmodighet. Roy kommer med det i kveld. mvh Per Einar Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Anton Chumak Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 KL nå: 21.14 Men men,jeg kommer ikke til LU... :'( Får vente til SC da... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Hei Folkens Takk for at dere har vært tålmodige når det gjelder LU,alltid godt å vente noen timer på noe bra........ Da ting har en tendens til å skje veldig fort i dagewns samfunn, måtte vi i styret i samarbeid med våre samarbeidspartnere forandre tid og sted til LU, alle som er med å arrangere Lu er underretet i forkant og vi mener dette nye stedet gir en hyggelig og positiv opplevelse. Landsutstillingen for LU 2007 vil bli arrangert helgen 17. til 18 Mars på Quality hotel Olavsgård Stedet har en flott ramme og ligger i kort avstand fa Oslo sentrum samt relativt kort avstand ifra Gardemoen Jeg legger en link til hjemmesidene til stedet, og der vi skal være heter "Olavssalen" Det blir brukt av mange fosrskjelige messer og gis de beste karakterer. Program og priser på overnattingstilbud vil bli presentert med en gang vi får forhandle ferdig prisene. http://www.olavsgaard.no/index.php Jeg håper dette faller i smak, og at vi alle får en trivelig modellhelg med modeller å vennskap i fokus For IPMS-Norge Roy Pedersen Formann IPMS-Norge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Betyr det at vi må ha smokingen med til neste år Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Olve Dybvig Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Heidi i smoking..........næhhhhhhhhhhh Olve Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vidar Ringstad Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Dette hørtes (så) veldig bra ut .Der er det bar og dans og det aller meste. Skulle være muligheter til og være sosiale på kvelden også . Mvh.Vidar-som synes det her var kjempebra :) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 110%`en i kjelleren kan jo bli spennende for de langveisfarende Terje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tormod Sørvang Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Skal du ikke på LU Anton?. Sikkert noen du kan haike med...... Olavsgård høres greit ut.........bare 45-50 minutters kjøring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henrik Melvold Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 Dette tror jeg blir knallbra!!!! Og for de som var redde for å gå glipp av flymuseet, så er det jo bare en drøy halvtime med bil (eller buss) unna. Samtidig er forsvarsmuseet bare 20 minutter unna. Helt suverent Henrik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rune Haugen Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Jepp, dette her høres veldig bra ut Olavsgård har de fleste fasiliteter samlet på en plass. Godt jobba! Gleder meg Mvh Rune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kyrre Ingebrethsen Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 God knall. Me komme nok mannssterke fra vest. K Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stig Tore Svee Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Nu vel....hva er grunnen til at det ble flyttet ei helg..Hvis det var opptatt på G,moen så er jo det greit,men man kunne vel beholdt helga for det..Eller?? Jeg synes forøvrig det er synd at det blir lagt til et hotell langt utafor allfarvei..Ja jeg vet hvor hotellet er å har bodd der...Blir vel neppe alt for mange som stikker innom å ser på modeller......Huff nei nå er jeg negativ,å det bruker jeg ikke å være...Det blir nok ei bra utstilling uansett vil jeg tro...Synd at det ble den helga. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 Stig Tore, jeg tror det der "folk som stikker innom"-argumentet har mindre verdi enn mange vil ha det til. I hvert fall mtp rekruttering osv. Jeg syntes også umiddelbart at Olavsgård er litt mer på landet enn ideelt sett, men bussene som går (og de går rett som det er og seint og tidlig), går i alle fall mellom Oslo sentrum og døra. I motsetning til Flysamlingen, som er langt mindre lett tilgjengelig. Det geniale med det nye stedet, er jo at her kan de som reiser langt, bo på samme sted som LU, og det går an å få til et felles sosialt opplegg på lørdagskvelden. Heller enn at grupper av folk vaker på hvert sitt vannhull og resten går hjem. Tror dette blir bra jeg. Arild Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts