Leif Haga Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Ok,da var det vår tur. Forslaget er: Ferdig til Norwegian Challenge. Byggebilder legges ut i galleriet under egen tråd. Regler: Karmann Ghia karosseri. That`s it!! Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 I'm in!! Skal vi si at det er lov å være med hvis man har starta litt allerede, så får Kjetil være med også....? Begynner å surre noen tanker omkring temaet oppe i hodet her nå, men må prøve å holde meg litt til. Har et par sivile fly jeg vil bli ferdig med først..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 Litt tjuvstart er lov. Har allerede ideer til mer en en bil så det kan bli fler innkjøp Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Count me in!!! Kjell Terje: Vi må få med Børre på dette her ikke sant? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Godt at det er lov å tjuvstarte, da er jeg jo allerede med. Men det vil m.a.o si at jeg må delta på Norwegian Challenge? :'( Kommer gjerne jeg, men jeg vil ikke ha noe mobbing... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 12, 2006 Author Share Posted November 12, 2006 Og hva ville dette forumet vært uten mobbing Nei,det er ikke et krav å stille ut på NC.Det er mest for å ha en tidsplan. Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Ikke hør på Leif du, Kjetil. Selvsagt må du stille på NC.....! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Da blir det tur til butikken. Jeg er med, noen må holde nivået nede. Men for oss som ikke får med oss alt. Når er NC? Knut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted November 12, 2006 Share Posted November 12, 2006 Jeg blir med. Har begynt på en ,men jeg skal prøve å få 2 klare Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 13, 2006 Share Posted November 13, 2006 Da blir det tur til butikken. Jeg er med, noen må holde nivået nede. Men for oss som ikke får med oss alt. Når er NC? Knut Ca Lørdag 22. September 2007 (kanskje...) Det var 23. September i år så regner med at det blir ca samma dato. Men det er bare å følge med her det. Regner med Atle reklamerer bra på forhånd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 15, 2006 Author Share Posted November 15, 2006 NC er langt fram i tid,så hva med å ha det klart til LU Kjetil og Niclas har jo tjuvstarta så det må jo være greit for de og vi andre får bare få ut fingern. Ja/Nei? Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted November 15, 2006 Share Posted November 15, 2006 Ja jeg har tjuvstarta, og er godt igang. Burde absolutt greie å få den ferdig til LU. Jeg har egentlig kommet ganske langt allerede Jeg må jobbe, for jeg tenkte å ha med meg flere modeller. Blant annet litt Panzer. Jeg har meldt meg på gruppebygginga av Norseman, og der kan jeg i alle fall ikke skuffe. Jeg kjenner det forplikter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 LU er jo bare litt over tre måneder unna! Erfaringsmessig blir nok det litt i korteste laget for min del, dajeg er en ufattelig treg modellbygger. Når jeg i tillegg har et par andre modeller å gjøre ferdig først tror jeg den deadline'en blir i hardeste laget for mitt vedkommende.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted November 16, 2006 Share Posted November 16, 2006 LU blir nok litt i knappeste laget for meg også ja. Jeg har en del andre prosjekter på gang også som jeg tenkte jeg skulle bli ferdig med til da. Blant annet Hueyn (rett rundt hjørnet) iallefall en DC3 og "Transporter'n til Anders" (egen tråd vil dukke opp om denne snart) Mannen sitter foresten på dette bildet: http://blogsimages.skynet.be/images/002/602/535_1f1a14c63684598bc845663260555b9b.jpg og leker seg med spaken sin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 16, 2006 Author Share Posted November 16, 2006 Ok,da blir det Norwegian Challenge,no prob Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Settet kom idag fra Hong Kong. Regner med å bli ferdig med dette på et par uker så jeg planlegge et par til. Hvordan går det med dere kara Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjetil Olsen Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Joda, det går fremover. Karosseriet ligger bare å venter på poleringsjobben. Tenkte jeg skulle klare å vente lenge nok denne gangen. Har lakkert den i en VW farge (grå) Ellers så er det andre prosjekter på gang, men jeg skal klare å være ferdig i tide. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Mathisrud Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Bilder, folkens, vi vil ha bilder !!! Og beskrivelser av hva dere gjør og hvordan. Gruppebygging handler om å utveksle informasjon om modellene. Nils Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Har litt for mange pågående prosjekt til å starte denne enda. (Som om det har hindra meg før...... ) Men det er moro å se hvordan dere andre gjør det, så kom igjen med bilder etter hvert. Følger på når jeg begynner jeg.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arild Moland Posted November 28, 2006 Share Posted November 28, 2006 Og poenget med å gi dere deres egen seksjon for gruppebygginga, var at hver mann og kvinne kunne opprette en egen tråd for sin modell. Vi må uansett få se bilder, ellers tror vi jo bare at dere sitter og juger på dere progresjon Arild Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted November 28, 2006 Author Share Posted November 28, 2006 Busted :pinch: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Terje Opsahl Posted November 29, 2006 Share Posted November 29, 2006 Her er en link med masse snadder, fargekart..... http://karmannghia.org/ Det er vel bare og hive seg på denne gruppebygginga, settet er jo bare helt herlig. Terje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted January 11, 2007 Share Posted January 11, 2007 Hvordan går det med byggene ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 bilen er klar til lakkering men jeg finner ikke motor lokket gr....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 12, 2007 Author Share Posted January 12, 2007 Jeg har jobba litt med motor/girkasse,men ikke nok til å ta bilder av.Sitter akkurat nå å tukler med to grenrør med turbo til Porsche.Det frister veldig å prøve de på VW motoren Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts