Niclas.A.Gedde Posted January 12, 2007 Share Posted January 12, 2007 jippi jeg fant jeg fant, nå er bilen klar til lakkering Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 13, 2007 Share Posted January 13, 2007 Godt å høre at i allefall noen er i gang... Regner med at jeg kommer i gang etter LU en gang.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Jeg har fått litt alclad på motoren og grunning på karosseriet. Skal nok få ut et par bilder snart. Knut Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 det er bra at flere er i gang, men er det noen som blir klare til LU ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Som sagt så tror jeg ikke engang at jeg kommer igang før LU.... Men nå var jo NC deadline for disse, og det må jeg da prøve å få til. Er forøvrig ikke helt utenfor temaet for tiden. På siste modellklubbmøte "bestilte" Børre airbrusha T-skjorte, og jeg fikk frie hender til å finne på noe. Børre har jo blitt en racer på å bygge Karmann Ghia de siste par åra, (Han kjøpte fem eller seks av Tamiya's sist han var på shopping....) så da tenkte jeg at det skulle passe greit. Og siden han generelt er litt gæern, plussa jeg på med et Malteserkors i Roth-stil.... (Ble som sagt akkurat ferdig med denne, så nå har dere faktisk sett den før Børre har sett den selv.... ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Semming Bråthen Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 Hei ! Børre kan bare glede seg. Denne var fin. Semming Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 14, 2007 Share Posted January 14, 2007 dødsrå hvis børre ikke likern call me Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 HVORDAN GÅR DET MED DERE ANDRE KARMANN GHIA BYGGERE ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 19, 2007 Author Share Posted January 19, 2007 Det har vært litt annet,men har fått grunnet karosseriet og malt motoren. Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 det er bra Leif og dere andre ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kjell Terje Trones Posted January 19, 2007 Share Posted January 19, 2007 Har som sagt ikke begynt enda. Har den stort sett klar oppe i hodet, men derifra kan reisen bli ganske lang...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 19, 2007 Author Share Posted January 19, 2007 Hehe,jeg har 150 sett liggende,alle er omtrent klare i hodet Spørsmålet er:Er jeg klar i hodet Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leif Haga Posted January 19, 2007 Author Share Posted January 19, 2007 Ehhhhhhh, nope Heidi ---------------------------------------------------------------------------------- Spørsmålet var hypotetisk,generell høytenking osv. Jeg innrømmer,jeg kan til tider vær litt treg,men uklar? Nope,no way osv Leif Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gaute Halsaunet Posted February 9, 2007 Share Posted February 9, 2007 HVORDAN GÅR DET MED DERE ANDRE KARMANN GHIA BYGGERE ? Hæææ?? "Eg har ein plan" Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian Svendsen Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Blir alle ferdig til LU eller hvordan er deadline'n ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted March 14, 2007 Share Posted March 14, 2007 Det blir vel helst NC i høst Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stein Brandal Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Melder meg på til gruppebyggingen. Har en som jeg var begynt og lakke, men lakken var ikke helt vellykket. Etter ett bad i rødsprit er den god som ny. Vet ikke helt hva det blir til. Har ikke ekstautstyr, men kunne tenke meg en uorginal farge. Skulle hatt noen bredere felger og kanskje sportseter. Var innom hobbyland og kjøpte gull øg sølv farge og noen transparange farger. Stakk også innom Rimi og kjøpte plastskjeer. Håper jeg får den ferdig til NC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Niclas.A.Gedde Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 kom igjen Stein, det er bare å slenge deg på hobbyland har løse felg sett , Husk, det er ikke god plass til breie felger på ghia'n Når det gjelder seter skal jeg se etter noen ekstra Så er det flere etternølere så kom igjen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Knut Børgesen Posted June 27, 2007 Share Posted June 27, 2007 Brilliant, ønsker deg lykke til med valgene. Gleder meg til å se bilder av byggingen? Det er virkelig et sett med mange muligheter og et rått design på bilen, som tåler mye ombygging. Min skal forestille nyrestauret/original gøy å se andre varianter. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts